Eerste tandje is gaaf! Een mijlpaal. Maar... ooooohh ik ben gek op van die tandenloze babysmoeltjes!

Van die lekkere kleffe kusjes! Die zijn dadelijk niet zo lekker klef meer!

Even bij mezelf zitten voelen hoor Nynke.
Er zit daar een soort van deukje in je kaakbeen. Daar bedoel je toch?
Dat voelt inderdaad niet fijn aan als je daar zachtjes duwt.
Mij lijkt me die manier niet verkeerd. Ik kan me niet indenken dat ze met 6 maanden al de link legt bijten is geen drinken meer (wegleggen). Want ik merk nu dat bepaalde linken nog maar net beginnen te komen. Als ik iets zeg dat ze daarheen gaat kijken. Dat doet ze nog maar net of net niet. Het begint te komen zeg maar.
Maar als zij bijt en het voelt meteen niet fijn, dan laat ze het misschien al snel?
Ik laat het even bezinken en bedenk dan wat ik doe. Want de laatste week of weken, zette ze haar kaakjes al op elkaar. En al een paar keer heb ik van schrik auw gezegd. Niet hard gelukkig maar het was gewoon van schrik. Het voelde bij mij nl niet zo lekker

.
Ik wil gewoon geen herhaling van Debbie. Dat was zo onverwachts en resoluut. Achteraf past dat precies bij Debbie's karakter hoor. Het gedrag wat we nu bij haar zien zat er toen al in. Ongelooflijk.
Wat de eerste methode die jij vertelt betreft... Nele is dol op gekke gezichten. Ze lacht zich rot om gekke gezichten.
Daarom denk ik dat die methode niet geschikt is. Kan het altijd proberen natuurlijk.
Dank je voor je uitleg!
Ga even bedenken wat ik zal doen als ze me te pakken heeft. Ik wil goed voorbereid zijn.