|
mamatorist
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: April 15, 2008, 16:38:16 » |
|
Wat goed zeg. Nu weet je in elk geval waar de onrusten vandaan kwamen. Wat een grote meid zeg. Zo gaat het bloemkool happen straks nog makkelijker.
Ik heb Stijn bij zijn ondertanden het bijten afgeleerd en met boventandjes nergens last van gehad. Ik hoop voor je dat dat bij jou hetzelfde zal gaan.
groetjes van marloes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rebeca
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: April 15, 2008, 16:43:13 » |
|
jippie tweede tandje!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: April 15, 2008, 18:57:45 » |
|
Ze gaat echt wat meer weghappen met die nieuwe tandjes binnenkort, heb ik zo'n idee. Vandaag aten we asperges als groenten en meloen na. Van de asperges heeft ze mogen proeven. Daar heeft ze iets van geproefd, maar haar gezicht sprak boekdelen  . Ik twijfelde of ik haar de meloen liet proeven omdat ze de asperges al geproefd had. Als ze reageert zou het moeilijk worden om te weten waarop ze gereageerd had. Maar ze strekte haar armpje steeds uit naar John die de meloen aan het snijden was. Dus hebben we haar toch een stukje gegeven. Het glibberde wel steeds uit haar handjes.  Even heb ik het vastgehouden voor haar en steeds ging dat mondje ernaar toe. Ze heeft er echt wat stukjes afgeschraapt en erop gesabbeld. En die geluidjes he. Echt geluidjes van genot.. of oohh lekker! Ze is heel rustig en ligt zelfs een dutje te doen. Mij lijkt het als ze last krijgt, ze dat heel snel doet. Ik hoop van niet! want dan zijn er toch een paar dingen die op de lijst mogen die ze wel mag! 
|
|
|
|
|
|
Groetjes Anouschka mv Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (geb. 12 sept. 07) 
|
|
|
Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +30/-4
Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: April 15, 2008, 19:02:19 » |
|
hahaha, kan zo ook weer een tijdje stilstaan hoor Anouschka! Dus wanhoop niet direct! Heerlijk he, als ze zo genieten van het eten! De geluidjes zou je eigenlijk eens op moeten nemen, ze geloven je later nooit!!! Hoop dat het niet bij één doorslaapnacht blijft en je vannacht weer lekker mag slapen... 
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée 
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: April 15, 2008, 19:20:42 » |
|
Ah geweldig joh hopelijkj blijft ze zich vergissen en doorslapen 
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: April 15, 2008, 19:24:51 » |
|
Ik hoop het ook! Want dat voel je toch meteen als je een goeie nacht gemaakt hebt!
Ik hoop het dat het tandjes krijgen even stil staat straks. 4 Tandjes zijn wel grappig om te zien. En inderdaad, als ze weer gaat bijten of iets te hard aanhappen, dan meteen ingrijpen. Misschien eerst de methode loskoppelen proberen. Ik moet wel zeggen dat mijn tepels iets bekomen zijn van een nacht niet drinken. Goh, ik ben echt benieuwd of ze vannacht weer doorslaapt. Maar ik verwacht het nog niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: April 15, 2008, 21:40:15 » |
|
tis wat he? dat je dat dan zo kan merken, zo'n verschil
hopelijk slaapt ze weer door (hoop het van lisanne ook want die kwam vannacht 4x)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: April 15, 2008, 21:58:41 » |
|
Hoi Astrid, slaapt Lisanne dat niet bij jou? Want dat doe ik als Nele zo vaak komt. Maar echt lekker ontspannen lig ik dan niet. (met een arm om haar heen voor het geval dat ze gaat bewegen en uit bed valt  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: April 15, 2008, 22:02:18 » |
|
nee, ze slaapt niet bij ons in bed. daarbij, moet er toch uit om een fles te maken... ze slaapt wel tegen me aan in de schommelstoel, maar goed, dat vindt mijn rug niet fijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: April 15, 2008, 22:09:00 » |
|
Nee, kan ik me indenken.... ik had mezelf voorgenomen in de zwangerschap dat áls ik fles moest gaan geven, ik boven een flessewarmer zou zetten. Zou dat geen optie (geweest) zijn?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: April 15, 2008, 22:13:53 » |
|
jawel,da's een mogelijkheid maar goed, niet gedaan, zou ook de voeding die ik 's avonds kolf naast me bed kunnen zetten. ach, nog beter was geweest als ze nog aan de borst hing 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: April 15, 2008, 22:18:42 » |
|
Ach, het is vaak zo; Als... Maar het is nu toch ook goed dat ze de mamamelk via de fles krijgt? Het vindt het helemaal toppie dat je dat zo lang volhoudt hoor! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: April 15, 2008, 22:39:46 » |
|
hahaha ja precies, bedoelde er ook verder niets mee, maar dat was wel het gemakkelijkst, hihih weet het nog wel in het begin hoor, huppekee aanleggen en zelf verder soezen  dank je wel, had Ilse501 als mijn 'voorbeeld' al toen ik zwanger was van lisanne, zij heeft 19 mnd gekolfd voor Joris als ik me niet vergis, nou ja, heb ik dat bíjna gehaald. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +18/-0
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: April 15, 2008, 23:11:14 » |
|
Jouwe tellen dubbel Astrid! Jij volgt ook nog eens dieet...  En ilse en astrid weten wel hoe ik het bedoel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamatorist
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: April 16, 2008, 09:32:49 » |
|
En??? Hoe is de nacht verlopen?? Heeft ze weer zo heerlijk geslapen?? Ik hoop het voor je!!!
Groetjes van Marloes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|