|
superlynn
|
 |
« Gepost op: Oktober 11, 2008, 13:41:28 » |
|
Hi,
Een vriendin van me is net bevallen, kindje brulde aan een stuk. Al twee keer laten kraken ofzoiets, want kindje's nek zat vast. Nu ligt ze in zkh omdat brullen niet over ging. Elke keer na voeding ging kindje overstrekken en krijste uren aan een stuk. Ik vroeg aan haar laatst of het niet met koemelk te maken had, zij nee denk ik niet.
Had ik haar gister aan de lijn om te vragen hoe het nou ging, ik nogmaals gevragen aan haar van de koemelk, zij beetje irri, nee in het zkh worden de artsen er ook helemaal ziek van, want het is bijna nooit koemelkallergie, mensen verzinnen het gewoon ter plekke, er is vaak vele andere dingen aan de hand. Ik oh, en was even stil.
Ik vind het raar, want als ik alleen al kijk naar deze site, waar toch een hoop mensen zitten met allergieen van hun kroost, ik vind het vreemd. Ik had het er gister met manneke ook nog over, ik zei, ik weet nog steeds niet 100 procent zeker dat Lynn niet tegen koemelk kan, maar weet wel sinds ze niks meer krijgt van koespul dat ze gewoon om acht uur slaapt tot de volgende ochtend, ipv krijsen tot half twaalf.
Maandag krijgt kindje buisje door neus naar maag toe, en blijft dan 24 uur zitten om te kijken wat er misschien aan de hand is met het meisje, ach germ, zo jong en dan al in het zkh. X
|