|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: April 23, 2008, 12:20:00 » |
|
He jeetje zeg. wat een narigheid en dan zo'n opmerking dat hij er wel mee leert leven, dat hoor je gewoon liever niet. 
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
|
daan28
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: April 23, 2008, 18:09:20 » |
|
hoi,hoi hij heeft nu 39,1graden koorts en heeft zijn pap vandaag uitgespuugd wil niet aan de borst,ja om te bijten. ben op cb geweest vandaag en hij mag alleen nog maar potjes,omdat dat fijner is en hij zich dan niet zo makkelijk kan verslikken hij weegt nu 9,1 kilo 500gram aangekomen sinds begin maart dat is toch normaal. cb bemoeit zich er niet zo mee,zeiden wel dat we wouter veel moeten laten rusten omdat zijn lijfje zo aan het werk is,verdorie zit ik weer te janken,ben alleen marco aan het werk,zometeen visite,mijn zus vanmiddag heeft met open mond naar wouter zitten kijken,omdat hij zoveel lawaai maakt met ademen,hij lacht niet veel meer,kijkt zo lodderig uit zijn ogen. ik weet het niet meer,ik hoop dat de huisarts morgen wat uitkomst kan bieden. voel me niet jarig,boeit me niet wil mijn woutertje terug. liefs daan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: April 23, 2008, 18:11:52 » |
|
 Ach jeetje, arme jij, arme Wouter. hopelijk weet de huisarts idd iets te noemen. kan je ipv potjes misschien zelf fruit ofzo pureren, zo krijgt hij idd wat vocht binnen ook, wat vervelend dat hijniet aan de borst wil (of kan) evt. wat afkolven en via een lepeltje geven? Ik roep ook maar wat hoor, misschien slaat het nergens op. Wens je heel veel sterkte iig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +36/-0
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: April 23, 2008, 19:09:49 » |
|
Hey Daan, Ach gossie dat mannetje... Hoe voelt het voor jou? Heb je er nog vertrouwen in of maak je je ongerust? Wat had het ziekenhuis eergisteren voor advies meegegeven? Mocht de koorts zo blijven? Moest zijn ademhaling gelijk blijven of verbeteren? Bij twijfel weer aan de bel trekken he meis!!! Desnoods ander ziekenhuis, als je met deze er niet uit komt. Tja, potjes kan je je ook nog aardig in verslikken... aangezien dat vloeibaarder is en je het makkelijker "inhaleert" op het moment dat je een hoestbui krijgt. Krijg je er nog wel wat vocht in? Hoe zijn zijn luiers? Hoop dat je mannetje snel opknapt Daan!!! Is Marco straks wel weer thuis? Zodat je toch de zorg kan delen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yvonne
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: April 23, 2008, 19:42:29 » |
|
Gewoon even een hele dikke  . Ik leef met je mee. Heel veel sterkte voor jou en je mannetje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ageeth
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: April 23, 2008, 20:33:58 » |
|
Ow meis even een hele dikke knuf voor jou!!!  Morgen heb je die afspraak bij je huisarts? Die kan je dan weer doorsturen als er nog geen verbetering is. Het is erg moeilijk meis...hoop dat hij zelf snel opknapt! Anders toch weer terug naar de kinderarts denk ik, wie weet voor de zekerheid een foto maken om longontsteking uit te sluiten?  Ageeth!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rebeca
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: April 23, 2008, 22:58:38 » |
|
ik wil je ook even een dikke  geven. Ik lees nu pas je verhaal goed en heb tranen in mijn ogen. Morgen idd naar de huisarts en je laten doorsturen als er geen verbetering is. Volg je gevoel. Heel veel sterkte voor jullie.  Rebeca
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yvonne
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: April 24, 2008, 06:49:33 » |
|
Hoi Daan, Hoe is het gegaan vannacht? Ben heel erg benieuwd hoe het met je mannneke gaat. Ik hoop echt dat het al wat beter gaat. Succes vandaag bij de huisarts. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

Lief: +15/-1
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: April 24, 2008, 12:28:08 » |
|
Och arme Daan en arme Wouter!!!!
Ik hoop dat de huisarts nu echt wat kan betekenen waar je wat aan hebt ook op de lange termijn!!! Heel veel sterkte meid!!!
Groetjes van Marloes
|
|
|
|
|
|
 Als je van iets houdt, laat het dan los Als het terugkomt, is het pas van jou Zo niet, dan is het nooit van jou geweest
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: April 24, 2008, 13:17:15 » |
|
Hoi Daan, hoe is het nu met Wouter? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan28
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: April 25, 2008, 13:09:22 » |
|
lieve allemaal wouter is woensdagavond opgenomen in het ziekenhuis,hij maakt niet genoeg zuurstof aan in zijn bloed. sinds gister krijgt hij er zuurstof bij,hij heeft koorts is getest op rs-virus dit heeft hij niet maar wel de symptonen dus wordt hij ook zo behandeld,schorten handschoenen aan etc. hij mag pas naar huis als hij zonder zuurstof kan. ik heb er geslapen sinds woensdag en ben nu even thuis om de meiden te zien wat spullen te pakken en ga zo weer naar zwollen,ik ben blij dat ik mijn gevoel heb gevolgd. ik probeer jullie op de hoogte te houden en anders laat ik het mijn man wel even doen,jullie kunnen ook op hyves kijken,onder marco-klinge \liefs daan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamavanfloor
Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0
Onze vreugde in ons leven !!!
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: April 25, 2008, 13:30:50 » |
|
Jeetje Danielle, Heftig hoor je mannetje weer in het ziekenhuis, hoop dat hij snel opknapt en dat er duidelijk wordt wat ie mankeert. Dikke knuffel voor jou, wouter, man en kinderen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: April 25, 2008, 13:33:36 » |
|
He jeetje, die wouter toch. heel vel sterkte en beterschap, gelukkig is hij wel in goede handen daar en kan enmag je bij hem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rebeca
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: April 25, 2008, 13:44:44 » |
|
oh jeetje. Arme Wouter, hij wordt daar gelukkig wel goed in de gaten gehouden. Heel veel dikke knuffels van ons en veel sterkte en beterschap. Groetjes Rebeca
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|