antoinettez
Global Moderator
Super Mama

Lief: +10/-0
even wat drinken hoor......
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: Maart 19, 2008, 20:25:12 » |
|
Valt al met al mee dus. Heel veel sterkte met opknappen allemaal dan maar. 
|
|
|
|
|
|
Antoinette m.v. Marjolein en Sofie
Marjolein heeft 13 maanden borstvoeding gehad. Sofie heeft 21 maanden hypoallergene borstvoeding gehad.
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: Maart 19, 2008, 20:26:28 » |
|
gelukkig wel ja
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
karinz
Dreumes

Lief: +0/-0
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: Maart 20, 2008, 14:31:26 » |
|
gelukkig is er morgen toch geen zwemmen dus hij mist niks. Gister is vriendje J ook aan neus amandelen geholpen (en buisje). weet nog niet hoe het gegaan is
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: Juni 03, 2008, 23:20:05 » |
|
 Sylvie lijkt weer zo doof als een kwartel, ook soms oostindisch hoor, maar op de psz was het ook opgevallen dat ze vaak iets niet hoort of niet lijkt te horen. vanmorgen dus maar gebeld (kno had in maart al gezegd, kom na 3 mnd maar terug ipv na 6mnd) want ik vind haar taal en spreken ook weer achteruit gaan of stil blijven staan. 18 juni mogen we komen. en net op 16 juni dan een extra afspraak op het cb ivm haar taal (toen ik vertelde van de buisjes en haar taal in februari moést er een extra afspraak gemaakt) Edit: smiley leesbaar gemaakt
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juni 03, 2008, 23:21:25 door antoinettez »
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +26/-0
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: Juni 03, 2008, 23:39:10 » |
|
Fijn dat ze er zo bovenop zitten Astrid! Gehoor is wel heel erg belangrijk! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: Juni 04, 2008, 08:27:09 » |
|
wie zitten er bovenop?
Ik had vorige week iig ook de juffen op de psz gevraagd wat zij dachten en wat voor ervaring ze met sylvie hadden qua gehoor en luisteren enzo, qua spreken merken ze niet zo heel veel nog.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: Juni 04, 2008, 08:41:04 » |
|
LOL het cb nu... nadat jij aangegeven hebt dat ze een steekje misten... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: Juni 04, 2008, 09:39:05 » |
|
hahaha oh zo LOL nou ik weet niet of ze een steekje misten, maar goed, moet nu met de dames saampies.
en ik heb zelf een beetje een instelling gekregen daar van: ik zoek het zelf wel uit, als het aan jullie ligt gebeurd er niets en is er niets met de kids aan de hand
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: Juni 18, 2008, 12:14:30 » |
|
Vanmorgen met thomas en sylvie naar de KNO arts geweest. bij thomas 1 buisje los, andere oor zag eruit als een ontsteking die inmiddels weer over was. niets doen dus nog of thomas moet erg veel last krijgen. achter het oor waar het buijse uit is zat wel weer vocht, dus eigenlijk buisje nodig, maar zolang het andere oor nog oke is...
sylvie zaten de buisjes prima, ook een ontsteking achter de rug zo te zien (grappig is dat hij met een cameraatje kijkt en je dus mee kan kijken op een scherm) het feit dat ze slechter hoor en praat en ook de psz vindt dat haar gehoor niet oke is, krijgt ze a.s. maandag dus een gehoortest. Zal mij benieuwen en dan 2 weken later ook weer op controle bij de KNO en zo blijf je bezig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: Juni 18, 2008, 13:17:20 » |
|
Je kunt het zo aardig druk hebben met kinderen. Ik weet er alles van.  Maar ik ben wel benieuwd wat er uit de gehoortest gaat komen! Hopelijk hoort ze tijdelijk slechter door die ontsteking.
|
|
|
|
|
|
Groetjes Anouschka supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07) 
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: Juni 18, 2008, 13:51:45 » |
|
Ja af en toe de oppas zei ook al: je bent ook altijd maar onderweg kno, osteopaat, fysio, cb, bsm en CvA
idd, soms
ben ook benieuwd of (en wat) er uit die gehoortest komt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yvonne
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: Juni 18, 2008, 17:58:41 » |
|
Tjonge, zo blijf je idd wel bezig. Da's idd spannend die gehoortest. Kan een oor ook permanente schade oplopen van oorontstekingen of is dat meestal tijdelijk??? Sterkte ermee!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: Juni 18, 2008, 18:02:32 » |
|
ik heb eigenlijk geen idee Yvonne, de KNO arts heeft er niets overgezegd iig
weet wel dat hij ooit zei bij thomas dat het eigenlijk pas met een jaar of 6 te doen is zo'n gehoortest, maar dit is met dopjes in de oren ofzo? dus misschien net zoiets als wat ze met 2 weken bij de baby's doen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: Juni 18, 2008, 19:04:49 » |
|
Oorontstekingen kunnen ook permanente schade veroorzaken ja... daarom moest Annet met haar kinders ook direct naar KNO komen ipv eerst naar huisarts... Weet niet hoe ze de gehoortest gaan doen, neem aan dat dat toch wel door middel van een koptelefoon gaat worden. Deden ze hier bij anne en irene bij de schoolarts op vijf jarige leeftijd dacht ik. Maar kan waarschijnlijk ook wel eerder, ze zijn er heel handig mee. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: Juni 18, 2008, 19:12:29 » |
|
De kno had het over dopjes in haar oren.
ik ga ook niet meer naar de huisarts als ze klagen over hun oren, direct Kno afdeling bellen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|