|
mamatorist
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: April 30, 2008, 09:20:47 » |
|
Ja ik denk dat ik verf ga kopen en aan de slag ga. Ik hoop dat ze dezelfde kleur nog hebben want die vind ik mooi. Volgende week zijn de jongens vijf dagen weg en dan heb ik alle rust en tijd om het te doen. En dat is ook in een uurtje laar. Mijn man weet gelukkig niet beter. Dan komt hij uit zijn werk en heb ik alle kamers weer omgegooid (we lagen allemaal op een andere kamer) of is het toilet (wat pompoenoranje was) ineens wit gesausd, dus hij verbaasd zich nergens meer over. Hmm, misschien wit ik de badkamer dan ook nog even want dat is ook al bijna twee jaar geleden gedaan.
groetjes van Maroes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: April 30, 2008, 09:23:09 » |
|
nou ik zou zeggen, als je klaar bent, kom je mij dan ff helpen met de slaapkamer, hihihih
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +30/-4
Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: April 30, 2008, 09:25:17 » |
|
Mijn man weet gelukkig niet beter. Dan komt hij uit zijn werk en heb ik alle kamers weer omgegooid (we lagen allemaal op een andere kamer) of is het toilet (wat pompoenoranje was) ineens wit gesausd, dus hij verbaasd zich nergens meer over. LOL hier idem! Gelukkig flikte zijn moeder dat ook al regelmatig... dus hij was al wat gewend! Maar mijn "kluszin" is de laatste tijd ver te zoeken... mag nu eerst nog ff achter naaimachine voor Ageeth.
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée 
|
|
|
|
mamatorist
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: April 30, 2008, 09:29:56 » |
|
Ik wil het liefste 1.000 dingen tegelijk doen. Ik wilde amer van Rick behangen, de keuken en badkamer sausen, kaarten maken, mijn scrapbook bijwerken en ik wil nog steeds van stof een slinger maken voor de verjaardagen van de jongens en dan elk met hun eigen naam eropl
Ik ben ook aan het rondkijken voor een figuurzaagmachine. Dan wil ik bij Rick op de kamer de bovenste helft van de muur blauw behangen (vannacht bedacht dit plan)en de onderste helft groen en dan in het midden een houten rand van zo'n tien tot vijftien cm breed en dan zelf allemaal figuurtjes uit de film Cars uitzagen en die erop maken. Dat lijkt me zo leuk!!!
Groetjes van Marloes
|
|
|
|
« Laatste verandering: April 30, 2008, 09:38:19 door mamatorist »
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: April 30, 2008, 09:39:16 » |
|
Tjee! Marloes! Jij zit inderdaad vol met ideeën! Ik kan dat soms ook wel hebben maar alles uitvoeren lukt niet. Misschien ooit...  Ach, blij dat John nu verft. Debbie is er deze voormiddag nog niet. Dadelijk even douchen als Nele op bed ligt en dan hoop ik te kunnen strijken en was vouwen. Ik wou dat ik toch eens een keer bij was met de was. Maar ik vrees dat dat nooit meer gaat lukken. Maar nu Debbie er niet is moet ik toch een heel eind komen. Anderzijds mis ik mijn meisje wel hoor! Die kwebbelt een hele dag aan mijn oren en dan hoop ik wel eens dat ze stil houdt. Maar nu is het wel erg stil (nu ze uit logeren is).
|
|
|
|
|
|
Groetjes Anouschka mv Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (geb. 12 sept. 07) 
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: Mei 04, 2008, 00:19:15 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: Mei 04, 2008, 08:55:33 » |
|
Nou Debbie, mama en papa hebben er een mooi kamertje van gemaakt voor je hoor 
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +18/-0
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: Mei 04, 2008, 09:19:31 » |
|
Strak!!! En is Debbie er blij mee? Wel een hoop werk gehad zeg! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamaMarije
Global Moderator
Super Mama

Lief: +16/-0
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: Mei 04, 2008, 09:27:47 » |
|
oh das leuk geworden!!! En met het bed onder die schuine kant heeft ze nu volgens mij een stuk meer vloeroppervlak of niet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: Mei 04, 2008, 10:49:33 » |
|
Ja klopt! Het kamertje lijkt nu groter nu die kast onder die schuine kant uit is. Strak? Nog wel ja. Alleen haar barbies staan terug. Ze heeft ook nog een hoop playmobil. Maar we willen liever niet meer speelgoed op haar kamertje terug. Het was gewoon geen doen meer haar kamertje op te poetsen. Dan moest ik eerst een a twee uur ruimen voordat ik kon beginnen .En daar had ik echt geen zin in.  De glasgordijnen hangen ondertussen ook weer terug. Ze krijgt nog wel een paar leuke dingen om het op te leuken. Ik denk een zitzak. Een rode. Verder weet ik het nog niet. Een paar hangplantjes misschien en een leuk gietertje. Mag ze ze zelf verzorgen. Ik ben benieuwd of dat goedkomt.  Ze is echt blij met haar kamertje. Zeker ook omdat het geen troep meer is met speelgoed. Het is nu te overzien voor haar. En ze kan nu goed aan haar buro zitten. Dat stond eerder half onder de schuine kant. Ze vindt het keileuk daar te zitten schrijven en kleuren en knutselen. Muziekje aan en ze heeft het naar haar zin!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamatorist
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: Mei 04, 2008, 11:23:26 » |
|
Wow wat is dat mooi geworden!! Geweldig om te zien zeg. En ze zit er ook echt als een modelletje in om alles te laten zien. Super!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: Mei 04, 2008, 11:56:08 » |
|
 Ik zei; Ga nou eens stoer zitten om je echte stoere meidenkamer te laten zien. Toen ging ze met haar been opgetrokken zitten.  Ze is erg blij hoor. Als jullie ideeën hebben om het nog leuker te maken. Dan horen wij dat graag!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yvonne
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: Mei 04, 2008, 13:05:05 » |
|
Ziet er echt heel goed uit, Anouschka. En als al dat speelgoed eruit is, scheelt dat een hoop ruimte. En het is ineens zo opgeruimd, he? Ik vind het ook een leuk dekbed. Maar zij wil liever een ander kleurtje?? En het is idd een hele stoere meid. Fijn dat ze zo blij is
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: Mei 04, 2008, 17:54:07 » |
|
Dit is een nieuw dekbedovertrek Yvonne. Heb ik eergisteren bij de wehkamp besteld. Haar lievelingskleur is rood. Verder heeft ze dekbedovertreksets van winx en barbie. Die zijn rose en dat is ze beu. Maar die bewaar ik gewoon voor Nele straks. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yvonne
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: Mei 04, 2008, 18:08:50 » |
|
nou, die meid van jou heeft een prima smaak 
|
|