Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: De Links Voor de Chat het Foto-Album en de Voorpagina. Staan vanaf heden gewoon zoals het hoort als knoppen in de menu balk. Ja je leest het goed er is ook een link naar de VoorPagina.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. November 22, 2008, 07:39:50

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: nou dat dacht ik niet dus!  (gelezen 91 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mamaMarije
Moderator
Super Mama

Lief: +21/-0

« Gepost op: September 04, 2008, 16:22:58 »

http://www.nu.nl/news/1729776/91/%27Vrouwen_vallen_op_vader%27.html

Misschien dat ooit in een slankere periode de vorm van het hoofd van mijn vader overeen kwam met dat van manlief (maar dan zou ik foto's moeten gaan bekijken, want ik kan mij niks van die slankere periode van mijn vader herinneren haha).... maar zelfs met de beste wil van de wereld kan je nog geen 10 mensen vinden die vinden dat ik lijk op mijn schoonmoeder.... en daar ben ik toch blij om!!!! Je zou er maar op lijken  Wat zeg je me daar? Nog meer medestanders om dit onderzoek te gaan ontkrachten?!?!?!

ilie
Zuigeling
*

Lief: +0/-0

« Antwoord #1 Gepost op: September 04, 2008, 16:35:45 »

Als iemand mij zou vertellen dat ik op mijn schoonmoeder lijk dan zou ik me voor de rest van mijn leven in huis opsluiten en niet meer de straat op durven. Ik zou er niet aan moeten denken dat ik op haar lijk, zowel qua uiterlijk als qua persoonlijkheid!

mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

Lief: +16/-1

« Antwoord #2 Gepost op: September 04, 2008, 16:41:49 »

ha mijn vader is ruim 1.85m, heeft een buikje (zeg maar gerust buik, zeven maanden zwanger was ik slanker), is liever lui dan moe en heeft mijn moeder tot zijn persoonlijke dienares aangenomen! Hij heeft zo ongeveer het meest luie beroep dat je maar kan bedenken (vrachtwagenchauffeur) en sporten daar kijkt hij niet eens naar laat staan dat hij het doet. Hij is overigens wel een lieve vader, maar liet het opvoeden aan mijn moeder over.

Mijn man is net 1.76 mm, sport graag en vaak en is nooit te beroerd om wat voor een ander te doen. Hij begon een buikje te krijgen maar heeft dat inmiddels eraf gesonjaat! In zijn werk in de winkel is iedereen erg tevreden over hem en zijn bedrevenheid en enthousiasme wordt soms als vermoeiend maar vaak ook als erg fijn ervaren.

En ik op mijn schoonmoeder lijken, dat denk ik ook niet. Mijn schoonmoeder vind alles best, zolang het op haar manier gaat. Verder heeft ze altijd gelijk (twijfelgevaletje of ik daarin erg veel verschil) en haar kinderen kunnen NIETS fout doen!!! Als jullie mijn stukjes weleens hebben gelezen zien jullie dat ik daar heel anders over denk. Ik fiets en loop graag en schoonma doet alles met de auto!

Genoeg ontkracht?????

Als je van iets houdt, laat het dan los
Als het terugkomt, is het pas van jou
Zo niet, dan is het nooit van jou geweest
mamaMarije
Moderator
Super Mama

« Antwoord #3 Gepost op: September 04, 2008, 17:27:43 »

ja dat begint er op te lijken haha

Mijn broer heeft trouwens wel altijd vriendin(nen) gehad die veel van mijn moeder weghadden/hebben... maar das eigenlijk de enige in onze omgeving die ik zo kan bedenken waar het echt voor op gaat.

Anouschka
Super Mama

Lief: +12/-0

« Antwoord #4 Gepost op: September 04, 2008, 18:21:21 »

Ik op mijn schoonmoeder lijken?? HELLUP!! echt niet dus!
Ik kan er zeker 3 keer in!  wahahahahahhaa
En qua karakter? Ik hoop het echt niet!

John lijkt totaal niet op mijn vader. Sommige dingen doet hij misschien wel zo maar dat is maar een heel klein beetje. Verder houdt John niet van sport en mijn pa wel. Die kan niet op zijn kont zitten.  wahahahahahhaa
John houdt van andere hobbies.  Knipoog

Groetjes Anouschka
supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07)

mamaMarije
Moderator
Super Mama

« Antwoord #5 Gepost op: September 04, 2008, 19:34:24 »

kan die daar dan bij op zijn kont zitten?!?!?  Joker (sorry haha)

mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

Lief: +16/-1

« Antwoord #6 Gepost op: September 04, 2008, 19:35:59 »

kan die daar dan bij op zijn kont zitten?!?!?  Joker (sorry haha)

wahahahahahhaa doh wahahahahahhaa doh Ik is rollend over de vloer van het lachen! ik zeik in men jurk Ik is rollend over de vloer van het lachen! ik zeik in men jurk

Als je van iets houdt, laat het dan los
Als het terugkomt, is het pas van jou
Zo niet, dan is het nooit van jou geweest
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: