Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: De Links Voor de Chat het Foto-Album en de Voorpagina. Staan vanaf heden gewoon zoals het hoort als knoppen in de menu balk. Ja je leest het goed er is ook een link naar de VoorPagina.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. November 19, 2008, 06:07:04

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Vakantie!  (gelezen 395 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Anouschka
Super Mama

Lief: +12/-0

« Gepost op: Juli 05, 2008, 09:40:43 »

Oeh... we zijn bijna op vakantie!
En ik vind het keispannend!

Heb ik alles? Heb ik niks vergeten?
Gaat het parkeren goed want dat is de eerste keer dat we dat doen.
Hebben we daar labels voor aan de koffers? Want ik ga er nu zelf kopen omdat we die niet gekregen hebben. (via internet geboekt)
Kortom... ik ben gespannen en toch ook zenuwachtig!  Schrik!
Maar.... ik blijf rustig.  das lekker!

Hierheen gaan we.
http://www.iberostar.com/EN/Fuerteventura-hotels/Iberostar-Palace-Fuerteventura_3_19.html

John overwoog net om zijn laptop mee te nemen. Maar we doen het niet. Want dan zitten we nog  heel veel achter de computer. En daar is een internetcafé. Dus eventjes kan altijd nog.

Ik zal vandaag nog wel even online komen af en toe. Maar ik moet de laatste boodschappen nog doen. Heel de zooi in de koffers doen.
Dus ik ga maar eens snel van start!

Groetjes Anouschka
supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07)

mamavanfloor
Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0

Onze vreugde in ons leven !!!

« Antwoord #1 Gepost op: Juli 05, 2008, 10:03:51 »

Ziet er goed uit jullie bestemming, geniet er lekker van, de vakantie begint vaak pas als je onderweg bent naar de bestemming.

Succes nog met de laatste dingen pakken en geniet van je gezinnetje op vakantie !!!!

Groetjes Nicole

mamaMarije
Moderator
Super Mama

Lief: +21/-0

« Antwoord #2 Gepost op: Juli 05, 2008, 10:08:01 »

heerlijk. heel veel plezier he!

enne... als je je kinderen eventueel zeer noodzakelijke knuffels van die kinderen en wat eten/drinken voor de autorit bij je hebt.... dan heb je genoeg, verder is alles eventueel daar aan te schaffen!
Tuurlijk alles vergeten is wat lastig hihi maar toiletartikelen of een korte broek extra is zo geregeld, dus relaxxxxxx!

bootje

Ageeth
AdminiGEETHer
Super Mama

Lief: +35/-0

« Antwoord #3 Gepost op: Juli 05, 2008, 11:23:45 »

Ow dat ziet er goed uit!!!
Wat heerlijk! Snap dat je je een beetje zenuwachtig maakt, vooral met het dieet.
Maar met je lijstjes uitgeprint in je tas komt het vast wel goed allemaal!
Ga er lekker van genieten! Jullie hebben het wel even verdiend!

knuffel Ga je missen!!!  kussie
Ageeth

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #4 Gepost op: Juli 05, 2008, 12:41:04 »

Ja je hebt gelijk hoor Geesje.
Ik denk dat ik zelfs daar luiers ga kopen. Ik stop wat in de tas en koop gewoon daar een pak. Anders moeten we nog een imperial aan gaan schaffen om de koffers mee te kunne nemen  das lekker!

Groetjes Anouschka
supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07)

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #5 Gepost op: Juli 11, 2008, 20:41:00 »

Hoi allemaal!

Hier de groeten vanuit Fuerteventura. ( met een pokketoetsenbord)
Het gaat hier lekker!
Alleen keibalen dat ik heel veel lekkere dingen moet laten staan. In het begin is dat heel moeilijk maar nu went het al wel.
De toetjes zijn allemaal met melk of ei.

Nele heeft wel een beetje rode spikkeltjes over heel haar lijfje. Ze is wat onrustig. Nu kan dat aan vanalles liggen. Nog een 5 dagen volhouden en dan krijgt ze via mij weer hollandse kost.
Nele zelf eet nu alleen meloen en peer en van mij borstvoeding. Haar ontlasting is-was nl zo vast dat ze amper kan poepen. We proberen er wel meer vocht in te krijgen maar als ze niet meer wil kunnen we daar ook niks aan doen. Mijn borstvoeding lijkt soms ook aan zijn tax te zitten ook al drink ik me lazerus.

Maar we redden het verder prima in de zon aan het zwembad. Om de beurt zijn we met Nele binnen op onze kamer die aan het zwembad ligt (alle familiekamers).
Nele mag aan het einde van de dag mee in het zwembad. Eerder niet want we zijn bang dat ze dan levendig verbrand.
Maarre.. het is hier dus goed vertoeven. Ik hoop dat jullie in Nederland ook snel lekker weer krijgen!
Tot over een week!  Kiekeboe

Groetjes Anouschka

Ageeth
AdminiGEETHer
Super Mama

« Antwoord #6 Gepost op: Juli 11, 2008, 21:02:41 »

Hey!!!

Wat lekker joh!
Ga er lekker nog een weekje van genieten, en met goed insmeren kan ze best wat zon hebben joh!
Dikke kus van een beetje jaloerse Ageeth uit een regenachtig Zwolle...

knuffel Ageeth

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +36/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #7 Gepost op: Juli 11, 2008, 21:03:15 »

Net op de chat al ff met je zitten kletsen... Veel plezier nog en geniet ervan!!!!

knuffel

astridmv3
Super Mama

Lief: +16/-0

Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven

« Antwoord #8 Gepost op: Juli 11, 2008, 22:53:47 »

Klinkt goed Anouschka, geniet nog maar lekker
 knuffel

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)
Yvonne
Mama

Lief: +4/-0

« Antwoord #9 Gepost op: Juli 12, 2008, 07:39:43 »

Geniet nog lekker van elkaar en het zonnetje. Veel plezier!!!
 knuffel

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #10 Gepost op: Juli 17, 2008, 21:50:45 »

Poehee... na een reis van eh... 12,5 uur zijn we thuis!!!

Vanmorgen om 10 over 7 opgestapt op de bus bij ons hotel. Om 10 over half 11 Fuerteventuratijd (is een uur vroeger dan hier) opgestegen op het vliegveld daar. Om half 4 onze tijd hier geland op Schiphol. Nog een kwartier taxiën. Koffers opgehaald en wat gegeten en op de taxibus gewacht die ons naar onze auto bracht.
Dan de auto in. Normaal anderhalf uur rijden naar huis. Maar... file file en nog een file.
Iets over half 8 thuis.

Tja, schoonmoeder belde in de auto al op hoe laat we thuis waren. We waren amper 10 minuten binnen. We waren lekker wat aan het rondkijken in ons huis. De post doorgekeken. Kwam ze met haar kabaalstem binnen.
"Hallooooo!!!"
Okee, ze zal het allemaal wel goed bedoelen. Maar ik wil gewoon RUSTIG thuiskomen na een reis van dik 12 uur en een kindje wat ik heel de dag op schoot heb gehad.  zucht

Schoonmoeder zal het wel goed bedoelen. Maar... ik kan er doodgewoon niet tegen!!  Whaaaaaaaa
Ze is zich met het huishouden gaan bemoeien hier. Ongevraagd nog wel. Ik had alles schoon achtergelaten maar ze is toch rond aan het snuffelen geweest wat ze hier kon doen of kon verbeteren.  potjandorie an toe!

MAARRRR...verder....... de vakantie was geweldig!
We hadden de kamer naast die we 2 jaar geleden hadden. AAN het zwembad.  love
Ons balkonnetje grensde dus aan het zwembad. John en ik zijn om de beurt met Nele op de kamer gebleven zodat zij lekker kon slapen in het ritme van thuis.
De ontlasting van Nele is goed gekomen toen ze helemaal over zat op borstvoeding en soms peer (als er goeie lagen) en meloen.
Ze sloeg wel 2 dagen over telkens maar ze kwam zonder teveel moeite van haar ontlasting af.
Nele was echt een heerlijke meid. In het begin aarzelde ze als er een spanjaar Hòla zei. Maar de laatste dagen zwaaide ze er lachend op los als er iemand Hòla zei.
Enne jee, wat kreeg ze veel aandacht! De spanjaarden gaven heel wat kusmondjes naar haar of aaiden over haar armpje. Die zien niet vaak blonde baby's volgens mij.  ik zeik in men jurk
Debbie en Jurriën hebben heel veel gezwommen. Debbie is zelfs een middag kwijt geweest. Echt, we geraakten in paniek. Eindelijk werd ze gevonden met het buurmeisje. Ze gingen naar het openbaar toilet maar die vonden ze te vies. Zijn ze in het complex naar andere toiletten op zoek gegaan. Ze wist precies te vertellen waar er allemaal toiletten zijn.  wat zeggie? Ik weet dat Debbie totaal geen goed richtinggevoel heeft en het is een geluk dat ze gevonden is door de buurman. We hebben er wel een leuk contact daarna mee gekregen. En Debbie een penvriendinnetje.  lol Wat hebben die meiden verder lekker samen gespeeld zeg. En Jurriën met haar broer die maar een jaar jonger was dan Jurriën.
Kortom, weer voor herhaling vatbaar. Maar dat zal waarschijnlijk een jaar of langer duren.

Ik zal de foto's eens gaan uploaden.  lol

Groetjes Anouschka

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #11 Gepost op: Juli 17, 2008, 22:15:44 »

Welkom thuis Anouschka!!!! We hebben je gemist! Fijn om te horen dat jullie genoten hebben en Debbie zelfs een vriendinnetje!!!! Super!!!

Foto's zien we natuurlijk graag!

knuffel

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #12 Gepost op: Juli 17, 2008, 22:32:04 »

Ik heb de foto's op de computer gezet daarnet. Maar moet ze nog verkleinen en op mijn webpagina zetten. DAt doe ik morgen hoor. Nele wordt moe en wil naar bed. Met mij.  tongflipper

Maarre... deze 2 heb ik al wel verkleind en op de site staan. Tjee zeg. We hebben 'm geknepen.   Whaaaaaaaa
Debbie was moeilijk liet ik jou toch weten?
Nou, ze was er met dat vriendinnetje vandoor. Enne die uren ook niet gesmeerd. Ik zag al dat ze flink verbrand was en de volgende ochtend zagen we dit:
(ik heb er hier wel wat aftersun op gedaan)

Groetjes Anouschka

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #13 Gepost op: Juli 17, 2008, 23:15:38 »

Oei, da's fiks.... veel pijn gehad?

Ageeth
AdminiGEETHer
Super Mama

« Antwoord #14 Gepost op: Juli 17, 2008, 23:20:47 »

AU  Schrik!
Hoe is het nu dan? Is het helemaal bij getrokken?

Groet Ageeth

Pagina's: [1] 2 3   Omhoog
  Print  

Ga naar: