Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: De Links Voor de Chat het Foto-Album en de Voorpagina. Staan vanaf heden gewoon zoals het hoort als knoppen in de menu balk. Ja je leest het goed er is ook een link naar de VoorPagina.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. November 19, 2008, 06:07:50

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Vakantie!  (gelezen 397 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
superlynn
Moderator
Super Mama

Lief: +4/-0

« Antwoord #15 Gepost op: Juli 18, 2008, 00:02:12 »

Big auw ach germ prulleke toch.
Dikke dikke knuffel
X

mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

Lief: +15/-1

« Antwoord #16 Gepost op: Juli 18, 2008, 09:15:34 »

Hoi Anouschka,

welkom terug in ons koude en natte land. Wat lekker dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Wel vervelend dat je schoonmoeder gelijk op de stoep stond (wat ben ik weer even blij dat onze familie ruim tweehonderd km verderop woont).

Arme Debby, met haar blaren. Dat ziet er erg pijnlijk uit. Ik hoop voor haar dat dat vlug weer geneest en ze er geen last van houdt.

Nou, je hebt veel bij te lezen. En weer veel te posten natuurlijk, want het is hier komkommertijd!!!

knuffel knuffel knuffel

Als je van iets houdt, laat het dan los
Als het terugkomt, is het pas van jou
Zo niet, dan is het nooit van jou geweest
Anouschka
Super Mama

Lief: +12/-0

« Antwoord #17 Gepost op: Juli 18, 2008, 12:48:31 »

Of Debbie veel pijn gehad heeft?
Dat moet wel. Maar op het moment dat het pijn doet zegt ze weinig. Wel kregen we een verbod eraan te komen behalve ik.  Knipoog
Ik mocht het insmeren. Maar toen die blazen er stonden en ik die steeds groter zag worden had ik het niet breed. De middag ervoor al niet toen ze zoek was met ons buurmeisje. Ik bleef op onze kamer. John, Jurriën en die papa en mama van dat meisje zijn een half uur aan het zoeken geweest. En ineens doken die 2 meiden op. Ze wilden naar de openbare toilet maar die bij het zwembad waren té vies vonden ze. DAt was ook geregeld zo. Gingen ze op een andere verdieping een toilet zoeken. Die waren er ook wel maar ik denk dat ze alle 8 verdiepingen gezien hebben.  wat zeggie?
Ze vonden dat wel leuk. Maar Debbie heeft echt een slecht richtinggevoel. Maar goed, ze wisten dat we op verdieping 4 bij het zwembad zaten of op onze kamer. Dus ze hadden de 4 gevolgd. Gelukkig!
Vanaf 4 uur tot bijna 7 uur waren kwijt!  Whaaaaaaaa
Bijna had de buurvrouw de receptie gewaarschuwd. Kwam haar man aan met "Ik heb ze gevonden!"
Stonden ze doodleuk op het bruggetje naar een watervalletje te kijken.

Tja, je zou denken, die meiden duiken wel op. Maar onder aan het complex konden ze naar het strand. En eergisteren zijn ze wel úren naar een drenkeling aan het zoeken geweest. Het zou een van je familieleden maar zijn!

De blaren hebben 2 dagen op haar schouders gestaan. Ondertussen zijn het korsten. Net als je op je knie kan hebben als je gevallen bent. Haar mooie bruine schouders zullen straks wel witte plakaten hebben. Maar zoals ik tegen Debbie zei; Je gezondheid is belangrijker. Dus heeft ze zich hierna WEL gewillig haar schouders in laten smeren met een hoge factor en met een shirt aan gezwommen. (bijna constant dus)
Dit is wel een les voor haar geweest denk ik en zal ze zich voortaan wel in laten smeren. Want ze peerde er elke keer tussenuit als we haar in wilden smeren. Ze is trouwens na het zoek geweest te zijn en het verbranden niet meer zo keimoeilijk geweest. Wat dat betreft was het wel een positief keerpunt!

Vanmiddag gaan we voor een fiets kijken voor Jurriën. Want die gaat straks 10 km fietsen naar zijn nieuwe school. Maar vanavond ofzo zal ik wel de leukste foto's verkleinen en plaatsen hier.

Nele had trouwens weer een primeur!
Ze heeft eergisteren op vakantie achter haar buggy aan het lopen/waggelen geweest!
We hebben het gefilmd maar niet op de foto gezet. Ik kan gerust op zoek naar iets waar ze achter kan stappen.
Even bij oma vragen of ze dat loopwagentje van Jurriën nog heeft.  Knipoog

Groetjes Anouschka
supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07)

mamavanfloor
Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0

Onze vreugde in ons leven !!!

« Antwoord #18 Gepost op: Juli 18, 2008, 13:58:25 »

Jeetje zeg is dat ff spannend geweest om debbie kwijt te zijn pfffff, dan weet je niet waar je hart zit op dat moment, ben Floor ook eens kwijt geweest op de jongegezinnen beurs, in de massamensen pffff.

Wel fijn te horen dat de rest van de vakantie lekker is geweest, nu moet je er weer ff tegen, wel een domper dat je dan meteen thuis weer aan de slag moet vind ik altijd met wassen, opruimen enzo, maar goed, volgende week weer mooi weer dus leuke dingen doen met de kids.

Welkom terug !!!!!

Groetjes Nicole

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #19 Gepost op: Juli 18, 2008, 18:18:46 »

Tjemig zeg, op de jongegezinnen beurs?  Schrik!

Debbie was dus op pad met dat meisje zonder iets tegen ons te zeggen en zich totaal niet bewust van de tijd. Ze zei; Ik dacht dat het 4 uur was! En het was al half 7 geweest!
Al die uren niet ingesmeerd geweest.  wat zeggie?
Resultaat zie je op de foto's.  huh?

Groetjes Anouschka
supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07)

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #20 Gepost op: Juli 20, 2008, 17:54:43 »

Ik heb een aantal foto's op de fotosite gezet. Niet verkleind. DUs ik kan ze niet hier plaatsen.
Nu ben ik benieuwd of de slideshow door jullie te zien is.
Het zijn niet alle foto's. Maar wel van de eerste mem.stick de leukste.
Als deze link goed werkt zet ik misschien nog wel meer foto's op die site.  smile

http://s105.photobucket.com/albums/m218/Drawing-art/Fuerteventura%20Palace%20Iberostar%202008/?albumview=slideshow

Groetjes Anouschka

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +36/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #21 Gepost op: Juli 20, 2008, 17:59:18 »

Link werkt prima!!! Leuke foto's! Owww ik wil ook wel.... hihi

Alleen je foto's ff draaien voordat je ze upload... hoeven wij geen stijve nek te krijgen  Knipoog

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #22 Gepost op: Juli 20, 2008, 18:22:45 »

Het is de eerste keer dat ik dit doe. Ik wil er nog een paar in zo'n slideshow zetten. Ik zal eens kijken of ik die ervoor kan draaien. Vast wel.
 Knipoog

Groetjes Anouschka

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #23 Gepost op: Juli 20, 2008, 18:34:11 »

Het gekke is dat ik de foto's in picasa gedraaid heb staan. Dus goed zodat je je hoofd niet hoeft te draaien. Maar dat ik ze wanneer ik ze in photobucket wil uploaden ze in dat venstertje niet gedraaid te zien zijn.  Wat Wat? Wat? Dus... ik zoek even foto's uit die voor jullie goed in beeld komen. Veel lijken dubbel. Dus dan zoek ik gewoon de goeie uit.

Groetjes Anouschka

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #24 Gepost op: Juli 20, 2008, 19:00:18 »

weer meer foto's aan toegevoegd:
http://s105.photobucket.com/albums/m218/Drawing-art/Fuerteventura%20Palace%20Iberostar%202008/?albumview=slideshow

Groetjes Anouschka

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #25 Gepost op: Juli 20, 2008, 19:14:01 »

Het gekke is dat ik de foto's in picasa gedraaid heb staan. Dus goed zodat je je hoofd niet hoeft te draaien. Maar dat ik ze wanneer ik ze in photobucket wil uploaden ze in dat venstertje niet gedraaid te zien zijn.  Wat Wat? Wat? Dus... ik zoek even foto's uit die voor jullie goed in beeld komen. Veel lijken dubbel. Dus dan zoek ik gewoon de goeie uit.

hmmm je gebruikt picasa, maar je zet ze in photobucket??? WROM?????? Je hebt bij picasa ook online fotoalbums!!! Als je ze draait in picasa, moet je ook nog de wijzigingen opslaan (staat niet duidelijk in beeld, maar vlak boven je mapje foto's moet dat ongeveer staan)

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #26 Gepost op: Juli 20, 2008, 19:15:47 »

Ik heb geprobeerd een webalbum met picasa te maken. Maar ik kreeg te lezen dat ik moest betalen.  Wat Wat? Wat?
Enne daar heb ik niet zo'n trek in. (ben een zunige hollander he  tongflipper )

Groetjes Anouschka

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #27 Gepost op: Juli 20, 2008, 19:20:07 »

hmmm vreemd, ik heb het gewoon gratis! Anders eerst gewoon google account aanmaken https://www.google.com/accounts/Login?continue=http://www.google.nl/&hl=nl
Misschien dat dat scheelt... ik hoefde voor picasa webalbum me alleen maar aan te melden met al bestaand google account.

Rebeca
Super Mama

Lief: +4/-0

Ik geef bv met een hypoallergeen dieet

« Antwoord #28 Gepost op: Juli 20, 2008, 20:49:51 »

wat een onzettende leuke foto's, ik wil ook!!!

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #29 Gepost op: Juli 20, 2008, 21:04:52 »

Nynke, ik zal dat eens een keer proberen. Volgens mij, denk ik, heb ik ook een google-account.  Wat Wat? Wat?

Dank je Rebeca.
Deze vakantie hebben we gehad. Of we volgend jaar weer zo gaan weten we niet. Helaas is het op veel andere plaatsen duurder dan hier en deze vakantie was voor ons op dit moment echt het maximum. Maar goed, wie weet wat het volgend jaar weer is. Jurriën gaat zo naar het voortgezet en wordt ook steeds duurder nu. Dus we zien volgend jaar wel weer. (misschien heb ik dan wel een baantje? Er kan zoveel veranderen) Alles ligt open.. maar als we weer gaan wil ik je wel proberen in een koffer te stoppen.  lol

Groetjes Anouschka

Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
  Print  

Ga naar: