mamavanfloor
Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0
Onze vreugde in ons leven !!!
|
 |
« Antwoord #120 Gepost op: Mei 01, 2008, 18:43:59 » |
|
oooo die pizza's zien er lekker uit Nynke mmmmmm  Wij hebben stoofpotje gegeten met worteltjes en aardappelpuree, althans Stefan en ik, we moesten op tijd eten omdat stefan moest gaan werken, Floor kwam net uit bed en kreeg meteen avondeten voor geschotelt, dus had nog niet zo'n trek, die heeft later boterhammen gegeten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamaMarije
Moderator
Super Mama

Lief: +24/-0
|
 |
« Antwoord #121 Gepost op: Mei 01, 2008, 18:48:52 » |
|
de mannen van het huis hebben stamppot gegeten met worst.... mama zat er naast en heeft voor de vorm een halve boterham met wat van de worst erop gegeten. Goh jammie was dat zeg  Kijk er naar uit dat mijn eetlust terug komt hihi weer normaal aan tafel schuiven en zin hebben om te eten ipv op basis van de lucht al denken: GADVER! Pizza's zien er lekker uit Nynke! (hier geen fan van banaan in/op warme gerechten.... ananas of perzik is het enige wat warm er nog wel in gaat)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yvonne
|
 |
« Antwoord #122 Gepost op: Mei 01, 2008, 19:05:11 » |
|
Pastasaus met pasta en spinazie. Maar ook hier smaakte het niet echt. Geen zwangerschap, maar gewoon al twee dagen last van m'n maag. Janne heeft hier wel lekker zitten bunkeren van haar (droge) pasta, spinazie en aubergine.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karel
Eh?
Administrator
Super Mama

Lief: +15/-2
Huh?
|
 |
« Antwoord #123 Gepost op: Mei 02, 2008, 02:49:41 » |
|
Kan je me deze even per pb sturen?  KTHX 
|
|
|
|
|
|
Wacht? Met Kerst geboren en met Pasen dood en een wederopstanding die we ook vieren...
Kunnen er niet meer heiligen dood? Ik ben voor meer vrije dagen, in deze.
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +39/-0
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #124 Gepost op: Mei 02, 2008, 10:09:50 » |
|
Shoot je pb box is vol... heb mijn uiterste best gedaan maar nu zitten al je berichtjes onder de smurrie... sjollie!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antoinettez
Global Moderator
Super Mama

Lief: +14/-0
|
 |
« Antwoord #125 Gepost op: Mei 09, 2008, 17:18:15 » |
|
Andijviestamp met runderworstje
|
|
|
|
|
|
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad 
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #126 Gepost op: Mei 09, 2008, 17:27:10 » |
|
Of de frietpan gaat dadelijk aan. Of het wordt een boterham. De kinders zitten nog steeds in het zwembad. Ons kleine kindje Nele ligt in bed voor eventjes. Ze is zo'n lekker ding he. Volgens mij is ze echt toe aan af en toe wat lekkers. Want ik heb haar weer peer gegeven (ik dacht dat het appel was  ) en daarna is ze gaan slapen. 
|
|
|
|
|
|
Groetjes Anouschka supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07) 
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #127 Gepost op: Mei 09, 2008, 18:51:11 » |
|
hier was het broccoli met aardappels en een stukje vlees, komkommer, tomaat. en na ooknog meloen.
lisanne heeft zitten vreten van de brocolli en aardappel meloen was ook niet aan te slepen, hahahaah
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
mamaMarije
Moderator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #128 Gepost op: Mei 09, 2008, 19:18:48 » |
|
hier lekker warme broodjes met divers beleg. In de tuin gegeten en we zijn nu net terug van het grote veld hier in de buurt: gevoetbald (vanmorgen voor het eerst met ze gedaan en ze zijn nu al verslaafd geloof ik) Denk dat wij de komende dagen makkelijk zullen eten (proberen mijn ouders nog te bewegen tot een bbq........in hun tuin  ) en overdag maar wat meer fruit enzo er in drukken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #129 Gepost op: Mei 09, 2008, 19:20:43 » |
|
lekker hoor. kwil hier ook een BBQ maar karst wil er niet aan, die vindt het te gevaarlijk met de kids
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #130 Gepost op: Mei 09, 2008, 19:35:09 » |
|
Woensdag BBQ Donderdag Pitabroodjes met soort van shoarma Vrijdag Frituurdag voor papa, mama en Renée. Irene en Anne als het goed is iets van pasta... bij opa en oma
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamaMarije
Moderator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #131 Gepost op: Mei 09, 2008, 19:54:55 » |
|
tja met bbq is het bij ons: er is altijd 1 ouder in de tuin en die komt er niet uit... want daar zijn de kids dan vaak ook. Meestal ga ik dan lekker met ze aan tafel zitten met een kleurboek of weet ik het of ze mogen in de zandbak en dan ga ik er naast zitten. Tis wel even goed opletten, maar er is nog nooit wat gebeurd (ook niet met mij of mijn broers en bij ons stond ook altijd een bbq). Maar de eerste bbq van het jaar is altijd bij mijn ouders.... en wij vinden het tijd worden, dus zal morgen nogmaals even bellen of ze het vlees niet vergeten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #132 Gepost op: Mei 09, 2008, 19:58:52 » |
|
 mijn ouders hadden een BBQ maar ik hebeen keer (bleek achteraf) met een zonnesteek geBBQd en moest daarna enorm spugen. toen hoefde ik eigenlijk al niet meer de keren daarna met de geur alleen al. inmiddels, we wonen hier 3 jaar en als ik dan de luchten ruik van de buren, dan krijg ik ook wel enorme zin. het is idd uitkijken maar afspraken maken moet kunnen en net wat jij zegt: 1 ouder altijd in de tuin. maar goed, mijn man is onvermurwbaar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #133 Gepost op: Mei 09, 2008, 20:23:34 » |
|
Kan ik me ook wel voorstellen Astrid, jouw kinders zijn vol met verrassingen... en als er ééntje iets uithaalt en jij moet ingrijpen (of karst, net wie wacht heeft) heb je de andere twee niet snel genoeg weer in de smiezen.
Hier zijn de oudste twee behoorlijk verantwoordelijk en doen rustig rond de bbq, de jongste is de enige die je echt in de gaten moet houden, snapt nog niet dat het heet is... omdat het plotseling op een plek staat waar je normaal wel kan spelen. De openhaard heeft ze helemaal geen moeite mee, maar die zit ook immers vast!
Hier met meer drukte (soms gezamenlijk bbq met de buurt) is de hoek waar de bbq staat, helemaal gebarricadeerd om ongelukken te voorkomen. Dan is het nog wel te doen met meerdere kids en een rommeliger geheel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #134 Gepost op: Mei 09, 2008, 20:29:06 » |
|
Ik snap je wel, maar ik zie het probleem niet zo, lisanne zit in de kinderstoel, en als je thomas zegt dat hij daar beter uit de buurt kan blijven, dan doet hij dat dus en is eerder huiverig en op afstand dan erbij in de buurt (2x gebbqd bij zus en vrienden) enige die idd onvoorzichtig en ondoordacht (logisch met 3) zal of zou kunnen zijn is Sylvie. maar goed, kan hoog of laag springen, krijg toch mijn zin niet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|