|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #150 Gepost op: Mei 22, 2008, 21:17:10 » |
|
Ook lekker Astrid!
|
|
|
|
|
|
Groetjes Anouschka mv Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (geb. 12 sept. 07) 
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #151 Gepost op: Mei 22, 2008, 21:17:38 » |
|
idd vooral lisanne die VREET echt bruinebonen/kapucijners e.d.
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #154 Gepost op: Mei 23, 2008, 15:32:34 » |
|
Astrid, wat een combinatie zeg. bruine bonen met tomaat en komkommer en gebakken aardappelen. als ik bruine bonen eet dan warm ik een blik op en doe er schenkstroop overheen en meer niet. Mijn moeder bakte er altijd speklapjes bij, maar ik eet geen vles en vegetarische speklappen heb ik nog niet gezien Anouschka, ik doe meestal makkelijk een pak diepvriesspinazie (GEEN a la cremé) en doe dat s'morgens al in de pan zodat het sávonds zo warm is.  hahahha, niet door de bruine bonen hoor, maar meer als 'salade' erbij karst at dit van huis uit altijd, bruine bonen met uitgebakken spekjes en gebakken aardappels. ik ook vaak met schenkstroop idd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamavanfloor
Global Moderator
Super Mama

Lief: +7/-0
Onze vreugde in ons leven !!!
|
 |
« Antwoord #155 Gepost op: Mei 23, 2008, 16:44:29 » |
|
Wij eten vandaag lekker lui, kant en klare pizza, zometeen hup de oven in en klaar mmmmmmm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yvonne
|
 |
« Antwoord #156 Gepost op: Mei 23, 2008, 17:09:46 » |
|
Eet vanavond pastasalade met kip, doperwtjes en bleekselderij maken. Van mayo light en wat kerriepoeder maak ik er een sausje bij. Smakelijk allemaal!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #157 Gepost op: Mei 23, 2008, 17:17:48 » |
|
groentensoep
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #158 Gepost op: Mei 23, 2008, 17:23:00 » |
|
Frietjes, met erwten, voor de liefhebber een snack en eventueel appelmoes. Voor mij Gouda's glorie mayo. En voor diegene die dat mag vla met yoghurt na.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamatorist
Global Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0
|
 |
« Antwoord #159 Gepost op: Mei 24, 2008, 12:36:12 » |
|
Volgens mij hebben wij vanavond kreeft op het menu staan.  Stijn ligt op bed dus ik ging in de tuin een kop koffie drinken en ben zo in slaap gevallen in de volle zon. Een uur later schrok ik wakker en nu ben ik rood!!  Ik hoop dat het zo wegtrekt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #160 Gepost op: Mei 24, 2008, 13:04:48 » |
|
rood van de zon dus en niet hiervan -->  hier eten we patatjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #161 Gepost op: Mei 25, 2008, 23:15:47 » |
|
Wij hebben vandaag spagetti gegeten. Voor mij met champignons en groentenpakket (wat ik de volgende keer maar eens zelf ga samenstellen).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamatorist
Global Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0
|
 |
« Antwoord #162 Gepost op: Mei 31, 2008, 18:18:53 » |
|
Vanavond worden het kaastosti's!!!  Ik heb er niet zo heel veel zin in maar ja.... weinig in huis verder, ja dingen voor morgen want dan komt er visite voor Tom! Toen ik boodschappen ging doen was er een pinstoring en ik had niet zoveel contant geld bij me dus ik heb alleen het hoognodige meegenomen. Vanavond haal ik nog wel wat dingen als mijn man thuis is (die is langs de bank geweest). 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +30/-4
Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet
|
 |
« Antwoord #163 Gepost op: Mei 31, 2008, 18:28:48 » |
|
Wij bamipasta met knakworststukjes erdoor.
Vorige week per ongeluk penne in de pan met kokend water gegooid, terwijl we bami zouden eten... en we hadden nog wat knakwostjes over van de avond ervoor... dus dat maar eens gecombineerd om te kijken hoe dat smaakte. Nou... dat smaakte prima! Dus sperciboontjes, ui, champignons, paprika, kipfilet in reepjes en knakworststukjes even los aanbraden (behalve de boontjes dan), afblussen.. zorgen dat je een lekker smakelijk sapje in de pan krijgt... dat met z'n allen in de wok doorstoven/sudderen. Ondertussen buisjes/penne koken, als dat goed gaar is door de mix in de wok husselen... ow... lekker!
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée 
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #164 Gepost op: Mei 31, 2008, 18:50:33 » |
|
brood met eigengemaakte huzarensalade. kids hadden zich een beetje misselijk gegeten op de kermis  dus die hebben niet zoveel gegeten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|