Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Augustus 20, 2008, 23:51:12

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wat is het meest positieve dat je vandaag hebt beleeft/ervaren????  (gelezen 1963 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
astridmv3
Super Mama

Lief: +15/-0

Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven

« Antwoord #45 Gepost op: Juni 08, 2008, 14:06:07 »

vanmorgen lekker met de kids naar de speeltuin geweest, ze hebben zich heerlijk kunnen vermaken (lisanne ook)
en net besloot thomas dat hij zelf wel een boterham en beschuit kon smeren en met een plastic mesje heeft hij dat idd gedaan, kleine mannekes worden groot hihih

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)
astridmv3
Super Mama

« Antwoord #46 Gepost op: Juni 08, 2008, 17:59:40 »

en net gegeten, kids gevreten (alledrie) van de broccoli
sylvie en lisanne ook van 'snoep'tomaatjes die mijn moeder van de week bij het tuincentrum had gehaald

én en en en, alledrie rode paprika gegeten, vriendje van thomas was er en die zag mij snoepen... wilde ook, lisanne lustte het al wel, thomas ook geproefd eerst niet, toen toch maar wel en sylvie ook dit is okee

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +21/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #47 Gepost op: Juni 08, 2008, 18:04:50 »

Hmm... teveel om op te noemen... Zeer geslaagde dag!
Vanuit Zwolle met openbaar vervoer naar huis, eerst in een taxi.. luxe en zonder autostoeltje ( triest) kleine Renée op een te grote luxe achterbank.. stralend koppie, wat vond ze dat gaaf!
Op het station... mama voor het eerst in ig jaar kaartjes kopen... 't is dat computers mij geen angst aan jagen (perronnen wel, maar da's wat anders)
Renée wilde eerst wel met de trein, grote ogen, enthousiast, tot.... er één vlakbij vertrok! Mama ik niet trein, huilen... bang... niet in grote gestreepte gele ding! Toen op mama's arm wel mee durven! En die oogjes... ow die ogen! Genoten heeft ze! Alle aandacht... alle gestolen harten... super!

Een vrouwtje uit india/pakistan, zelf al oma, die spontaan naast me kwam zitten op het perron in Zwolle en met ons mee is gaan reizen, ze wilde zelfs speciaal voor ons door naar A'dam centraal... Met dat mooie kindje en al die tassen... nee, ik help u! U geeft nog borst? Ze is al bijna drie? Tranen in haar ogen, gut dat hoorde ze nou nooit... ja bij indianenstammen en andere stammen, maar hier in Nederland? Ze vond me een fantastisch mens...
Ze is tot en met Utrecht centraal meegereisd, stond erop om de zwaarste tas te pakken, wilde van geen nee weten... Op utrecht CS stond ze dan nog net aan toe, dat ik ook één hengsel vast mocht houden. Ze heeft me nog in de tweede trein geholpen, vroeg nogmaals of ik zeker wist dat ze niet mee zou gaan naar A'dam... ze mocht toch vrij reizen die dag... Nee hoor ik red het echt wel!! Dank u wel! Drie zoenen en een dikke knuffel kreeg ik nog.. Renée nog een uitgebreide knuf... en is toen op zoek gegaan naar haar eigen trein, richting Den Haag.

Lieve dame van station Zwolle... reizende naar Den Haag, DANK U WEL!

astridmv3
Super Mama

« Antwoord #48 Gepost op: Juni 08, 2008, 18:10:24 »

Oh wauw, Nynke, klinkt fantastisch en kippenvel van die lieve dame
 Love is in the air!

groetjes Astrid
ERG trotse mv
mamaMarije
Global Moderator
Super Mama

Lief: +17/-0

« Antwoord #49 Gepost op: Juni 08, 2008, 21:17:30 »

Nynke dat klinkt super zeg!

Hier was het meest positieve toen we op de verjaardag van het kindje van vrienden waren iemand spontaan naar me toe kwam wat een leuke kinderen we hadden  bloost de pan uit
Tja kon niks anders dan dat beamen natuurlijk  Love is in the air!

jom
Dreumes
**

Lief: +1/-0

« Antwoord #50 Gepost op: Juni 09, 2008, 13:24:06 »

Vandaag alleen maar een huilend lief jongetje, die 4 kiezen krijgt.

Maar vorige week: een mooie, nieuwe bv beha gekocht, met kant, voor de zomer (hunkemoller).
En gelukkig hadden ze ruime pashokjes, zodat zoonlief erbij kon staan.
Maar, toen ging mijn t-shirt en andere beha uit; wat een verrassing; Er kwamen erg hunkerende geluiden (denk ik) uit het pashokje bloost de pan uit
Gauw alles weer aangetrokken en nieuwe beha meegenomen.
Terug bij de auto, op de achterbank even laten drinken. En toen, had ik mezelf opgesloten want ja, kinderslot.
Gelukkig was ik lenig en kon ik zo voorin klimmen en lachend naar huis rijden.
Wat een pret das lekker!
mamatorist
Global Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0

« Antwoord #51 Gepost op: Juni 09, 2008, 13:40:26 »

Dat ik vanmorgen een nieuwe fiets heb uitgezocht, die meten werd gemonteerd, de buggydrager hebben ze ook voor me van mijn terminale wrak afgehaald en erop gezet, fietstassen zijn erop gezet en nog geen half uur later fietste ik erop naar uis. Vrijwillig met stijn boodschappen gedaan en hij genoot enorm voorop!!  Love is in the air!

(o ja en ik kreeg ook nog 150 euro terug voor mijn oude brik)

daan28
Peuter

Lief: +4/-0

« Antwoord #52 Gepost op: Juni 09, 2008, 20:46:16 »

Baby  Jayden de fles gegeven en verschoond,wat een heerlijk ventje!!!!!!!!!!!!!!
Silvy
Zuigeling
*

Lief: +0/-0

Ik geef al vanaf 29-05-07 borstvoeding aan Judith!

« Antwoord #53 Gepost op: Juni 10, 2008, 17:50:20 »

Na 2 uitputtende dagen op een oefencentrum (voor cursus Bedrijfshulpverlener) staan zwoegen, om mijn dochter te zien.... Heerlijk.... Wat een mooi moment dat ze wakker wordt in de armen van mijn liever moeder en zij heerlijk breeduit naar me lacht. Mama is bij mij.... Het schattige dat ze je niet los wilt laten en hoe ze op dit moment op de raam zit te bonken omdat haar papa thuis komt en ze dolenthousiast zodadelijk in zijn armen vliegt...

Liefs,

Sil trotse moeder van Judith (29-05-07).
Anouschka
Super Mama

Lief: +9/-0

« Antwoord #54 Gepost op: Juni 10, 2008, 19:45:22 »

Dat ik dadelijk een speelgoedkist op mag halen die ik via marktplaats gekocht heb!
Na een schilderbeurt kan daar lekker Nele's speelgoed in!  dit is okee

Groetjes Anouschka
mv Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (geb. 12 sept. 07)

astridmv3
Super Mama

« Antwoord #55 Gepost op: Juni 10, 2008, 20:03:38 »

Dat ik dadelijk een speelgoedkist op mag halen die ik via marktplaats gekocht heb!
Na een schilderbeurt kan daar lekker Nele's speelgoed in!  dit is okee
Leuk zeg!

Na 2 uitputtende dagen op een oefencentrum (voor cursus Bedrijfshulpverlener) staan zwoegen, om mijn dochter te zien.... Heerlijk.... Wat een mooi moment dat ze wakker wordt in de armen van mijn liever moeder en zij heerlijk breeduit naar me lacht. Mama is bij mij.... Het schattige dat ze je niet los wilt laten en hoe ze op dit moment op de raam zit te bonken omdat haar papa thuis komt en ze dolenthousiast zodadelijk in zijn armen vliegt...
Genieten van je meiske dus

Dat ik vanmorgen een nieuwe fiets heb uitgezocht, die meten werd gemonteerd, de buggydrager hebben ze ook voor me van mijn terminale wrak afgehaald en erop gezet, fietstassen zijn erop gezet en nog geen half uur later fietste ik erop naar uis. Vrijwillig met stijn boodschappen gedaan en hij genoot enorm voorop!!  Love is in the air!

(o ja en ik kreeg ook nog 150 euro terug voor mijn oude brik)
dit is okee dit is okee dit is okee dit is okee

groetjes Astrid
ERG trotse mv
antoinettez
Global Moderator
Super Mama

Mijn 2 meiden

« Antwoord #56 Gepost op: Juni 11, 2008, 08:52:16 »

Dat ik zo naar de kapper ga en me weer een vlotte coupe laat aanmeten dit is okee

Groetjes,

Antoinette m.v. Marjolein en Sofie

mamatorist
Global Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0

« Antwoord #57 Gepost op: Juni 11, 2008, 08:55:35 »

Ik ben benieuwd. Krijgen we er een foto van te zien als het geknipt is???

knuffel

antoinettez
Global Moderator
Super Mama

Mijn 2 meiden

« Antwoord #58 Gepost op: Juni 11, 2008, 08:57:37 »

Als ik er aan denk, zal ik dat zeker doen, maar wel als ik het een keer heb gewassen, de kapper maarkt er zoiets geks van  ik bennie gek ik ben een vliegtuig!

Antoinette m.v. Marjolein en Sofie

superlynn
Moderator
Mama

Lief: +2/-0

« Antwoord #59 Gepost op: Juni 11, 2008, 10:25:09 »

Liam slaapt nog steeds niet door, maar ik heb hem om een uur of vier gevoed, en toen is ie gaan slapen tot bijna half negen, joepie!!!!
Lynn was toen ook al wakker, eerst Liam gevoed, en Lynn lekker laten spelen in haar kamer.
Ik ben zooooooooooooo blij dat ik twee tevreden kindjes heb, en het leuke is, dat iedereen dat vindt.
Als ik ergens kom, zeggen de mensen dat Lynn lief is, en Liam slaapt meestal, en zeggen ze dat hij een heerlijk menneke is.
Herbie zegt ook tegen iedereen dat Liam krachtvoer krijgt, hij is echt mega dik, zo heeeeeeeeeerlijk.
X

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12   Omhoog
  Print  

Ga naar: