Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Juli 05, 2008, 14:19:08

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wat vind je het vervelendste huishoudelijke karwei en wat niet???  (gelezen 1310 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
antoinettez
Global Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0

Mijn 2 meiden

« Antwoord #105 Gepost op: Mei 08, 2008, 22:18:11 »

Bezigheidstheraphie?

Antoinette m.v. Marjolein en Sofie

mamatorist
Super Mama

« Antwoord #106 Gepost op: Mei 08, 2008, 22:19:42 »

Zou je denken???

mamaMarije
Global Moderator
Super Mama

Lief: +16/-0

« Antwoord #107 Gepost op: Mei 09, 2008, 10:40:30 »

Marloes je weet dat als je bezigheidstherapie zoekt dat onze zolder nog steeds als plek kan dienen he  Knipoog
Moet toch voor september /oktober echt wel een peuterkamer zijn, dus ik pas wel op Stijn (hebben hier ook gras wat die op kan eten en planten om van dichtbij te bestuderen en een lekkere zandbak) en leef je uit zou ik zeggen  das fijn

mamatorist
Super Mama

« Antwoord #108 Gepost op: Mei 09, 2008, 17:02:28 »

Nou was gisteren het huis helemaal spic en span en ook toen ik vanmorgen beneden kwam leek het bewoonbaar. maar nu... niet!!! De kleine terminator genaamd Stijn heeft flink huisgehouden en er ligt overal speelgoed, papier, kattenbrokjes (en daar mag hij niet aanzitten) en stukjes koek/broodje. En op ale euren en het behang(!) zitten op ongeveer zeventig cm van de grond handafdrukjes. Hoe zou dat toch komen? Ik begin me af te vragen waarom ik me elke keer weer zo uitsloof. Eigenlijk stond op de planning om de vloer en de meubels in de was te zette maar de aanblik van de ravage hier werkt behoorlijk demotiverend  BOOS! Nou ja ik heb mijn gal gespuit en ga een doekje pakken en mijn behang en de deuren afsoppen terwijl de frituurpan warm wordt.

Groetjes van marloes

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #109 Gepost op: Mei 09, 2008, 17:10:39 »

Tja-a... daarom doe ik in de vakanties niet veel. En aangezien Debbie pas woensdag naar school hoeft...
Nou is ze op het moment wel echt mijn meisje. Maar ik kan niet echt veel doen met haar in mijn buurt.

Groetjes Anouschka
mv Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (geb. 12 sept. 07)

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #110 Gepost op: Mei 12, 2008, 19:02:56 »

Vervelend huishoudelijk klusje?
Strijken met warm weer!
 tongflipper

Ik wacht even tot het iets koeler is en dan begin ik er toch maar aan.
Vanavond dus... terwijl ik dat nooit 's avonds wil doen.   zucht

Groetjes Anouschka

Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +18/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #111 Gepost op: Mei 12, 2008, 19:07:58 »

Moet hier ook nog strijken, door de vakantiedagen is de planning net even wat anders... Misschien morgenochtend en anders komt het wel een keer, 's avonds vertik ik! 's Avonds geen huishoudelijke klusjes meer, de avond is (als de kinderen niet ziek zijn) voor Nynke zelf!

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #112 Gepost op: Mei 12, 2008, 20:08:17 »

Ja-a, zeg ik ook altijd. Maar overdag is het te heet. Van poetsen is ook niet veel terecht gekomen de afgelopen weken. Ik moet eigenlijk teveel.
Debbie is morgen ook nog vrij. Beetje raar vinden wij. Maar goed, we moeten het er mee doen. Hopelijk krijg ik niet de hele dag te horen dat ze zich verveelt.  hmmm
(dan kan ik gaan entertainen zeker?)

Groetjes Anouschka

Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +18/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #113 Gepost op: Mei 12, 2008, 20:48:19 »

Hier morgen de kids wel weer naar school.... maar dan staat de dag meestal in het teken van het entertainen van Renée, die moet er altijd weer fiks aan wennen dat ze dan weer alleen is!

Poetsen komt later wel weer... kan je toch blijven doen!

mamatorist
Super Mama

« Antwoord #114 Gepost op: Mei 13, 2008, 09:28:23 »

Hmm, ik doe juist het liefste alles s'avonds. Lekker de kinderen op bed en manlief aan het strijken en ik dan poetsen. Ik merk wel dat de jongens weer thuis zijn. Ik kan weer elke dag dweilen en het toilet en de badkamer uitsoppen en de keuken moet ook weer wat vaker gesopt worden. Zaterdagmorgen heb ik de ramen gezeemd maar daar is niets meer van te zien door alle handafdrukken. Ach, heb ik wat te doen als stijn op bed ligt.

knuffel

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #115 Gepost op: Mei 13, 2008, 09:34:53 »

Ik merk het juist ook erg goed als manlief voor zijn werk een paar dagen weg is en weer terug is. Hij is evengoed een goeie vervuiler.
Maar ja, dan had ik alleen moeten blijven. En dan was mijn leven zó saai geweest. Dus liever zo. Heb ik ook wat te doen!

Groetjes Anouschka

astridmv3
Super Mama

Lief: +15/-0

Ik geef gekolfde ha BV tot 22 juni 2008

« Antwoord #116 Gepost op: Mei 13, 2008, 09:47:55 »

hier is het ook duidelijk hoor, hihih
vorige week waren karst en sylvie er het weekend niet, dat scheelde enorm, hihih
nu ben ik toch echt weer langer bezig om de keuken netjes te krijgen.

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)
mamatorist
Super Mama

« Antwoord #117 Gepost op: Mei 13, 2008, 09:54:30 »

Ja mijn man is ook een grote vervuiler hoor. Ik had gisteravond voor het naar bed gaan heel het aanrecht leeg, schoon en droog gemaakt en wilde naar boven gaan met de vuile was toen hij nog even een slok water uit de kraan dronk. Dus ik heb weer even vlug de gootsteen droog gemaakt. Je had hem moeten horen. Of ik gek was. Hihi.

knuffel

mamaMarije
Global Moderator
Super Mama

Lief: +16/-0

« Antwoord #118 Gepost op: Mei 13, 2008, 10:30:37 »

ben ik blij dat manlief hier de weg naar de wasmand en vaatwasser zelf kan vinden.... naar de vaatwasser zelfs beter dan ik  Wat zeg je me daar?
En het scheelt dat ik nu zwanger ben: dan krijgt HIJ namelijk last van laten we zeggen nesteldrang!
Dan wil hij het in de zw.schap al helemaal aan kant hebben zodat we met een net huis starten in de kraamweek. Op zich ben ik voor, maar weet nu al hoe snel het dan toch weer een rommeltje is  das fijn

Alhoewel... nu Thymen zijn grote bed in elkaar zit en bij ons op de slaapkamer geen losse onderelen meer staan... begint onze kamer weer op een slaapkamer te lijken ipv een veredelde opslag, dus komt vast nog wel eens goed  Knipoog

mamatorist
Super Mama

« Antwoord #119 Gepost op: Mei 13, 2008, 10:34:11 »

Blijf hoop houden Geesje.

Hoe mneer kinderen hier komen hoe opgeruimder we worden, dus eigenlijk zouden we voor een op en top net huis nog drie kinderen erbij moeten krijgen.  Ik is rollend over de vloer van het lachen! Ik is rollend over de vloer van het lachen! Ik is rollend over de vloer van het lachen!

Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12   Omhoog
  Print  

Ga naar: