Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Oktober 11, 2008, 12:13:48

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wat voor werk doe je of heb je gedaan?  (gelezen 367 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +30/-4

Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet

« Antwoord #15 Gepost op: Mei 18, 2008, 13:15:47 »

Oei heftig Geesje! Dat is pittig om zo even in te stappen! Kon je daar niet blijven of wilde je dat niet? Vaak komt er uit zo'n stageplek ook nog wel een job..

knuffel

Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée

Anouschka
Super Mama

Lief: +10/-0

« Antwoord #16 Gepost op: Mei 18, 2008, 14:06:48 »

Hardstikke leuk te lezen wat iedereen gedaan heeft!
Wel heftig Geesje, op de plaats komen te zitten van iemand die net overleden is.  huh?

Groetjes Anouschka
supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07)

mamaMarije
Global Moderator
Super Mama

Lief: +19/-0

« Antwoord #17 Gepost op: Mei 18, 2008, 20:25:27 »

Had wel kunnen blijven, maar wou niet....
Mijn afstudeer richting zat op gebied van P&O en daar was ik na die ene stage wel van genezen  Wat zeg je me daar? Dus ben toen de ICT dus in gegaan.
Inmiddels zou ik overigens straks best wel die P&O kant op willen. Wie weet als de kids allemaal op school zitten wat ik dan ga doen (in elk geval beetje bijscholen, want dat diploma is tegen die tijd beetje gedateerd natuurlijk).

Als secretaresse had ik ook kunnen blijven, maar dat was helemaal mijn ambitie niet. Die ene keer een bloemetje op secretaresse dag vond ik vaak genoeg..... dat moet je gewoon echt leuk vinden.

Anneke
Dreumes
**

Lief: +0/-0

« Antwoord #18 Gepost op: Mei 18, 2008, 21:42:24 »

Heb nog geen tijd gehad om alles te lezen maar wil jullie mijn 'geschiedenis' niet onhouden  wahahahahahhaa

ben ooit begonnen met bollenpellen. daarna in een zomersupermarkt vlak bij zee. Vervolgens als zaterdag baantje in een supermarkt op een slagerij/vleeswaren afdeling, ivm schouder problemen ook nog een tijdje achter de kassa gezeten.
Tijdens mijn opleiding AB;Stage gelopen in een verzorginstehuis op een huiskamer project (mensen die eigenlijk naar een verpleeghuis zouden moeten maar nog niet kunnen/willen). Daarna stage gelopen met verstandelijk gehandicapten op een was/strijk groep binnen een woonvoorziening van ouderen, daar ook nog 3 kwart jaar gewerkt.
Toch nog een opleiding gaan doen, spw, (instroom in 1e jaar), met daarin een stage bij groep 1/2 van het basisonderwijs en stage op een kinderdagverblijf. Daarna op verschillende kinderdagverblijven en peuterspeelzalen als inval kracht gewerkt.

Nu werk ik 7 jaar op een kinderdagverblijf waarvan sinds april dit jaar op een babygroep, voor 2 dagen.

Daarnaast ben ik lid van bestuur van de plaatstelijke wijkvereniging en maak daar voor de wijkkrantjes en organiseer activiteiten, wat ik nu een beetje aan het 'afstoten' ben. Ook zit ik in de ouderraad van het kinderdagverblijf van mijn zoontjes.
In juni ga ik beginnen aan de opleiding voor contact persoon voor de VBN.

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #19 Gepost op: Mei 18, 2008, 21:54:12 »

Wow! Jij bent ook lekker actief zeg!

Ik heb mijn vrijwilligers baantjes niet opgenoemd...
Ik ben vrijwilligster geweest bij de patiëntenvereniging Freya (voor vruchtbaarheidsproblematiek), ik heb bij de OR gezeten hier op de basisschool en was daar veel tijd aan kwijt, ik ben trainster geweest van de jongste groep bij de atletiekvereniging hier (6-7-8 jarigen).

Verder nog een aantal cursussen gedaan tussendoor. Maar die ga ik maar niet opnoemen.  Knipoog

Groetjes Anouschka
supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07)

antoinettez
Global Moderator
Super Mama

even wat drinken hoor......

« Antwoord #20 Gepost op: Mei 18, 2008, 22:35:55 »

Waar zal ik beginnen,

Mijn eerste zomerbaantje was bij een schoonmaakbedrijf, basisscholen grote schoonmaak geven in de zomervakantie.
Het jaar door, mijn broer meegeholpen met krantewijk.

Toen kreeg ik het in mijn kop om de opleiding rijn en binnenvaart te gaan doen en via via kon ik de zomer na mijn mavo-examen op een veerpont werken.
Heel erg leuk, alleen in het begin kreeg je letterlijk het heen en weer en wist niet meer aan welke kant ik zat, maar dat wende al snel.

Na mijn theroie opleiding rijn-en binnenvaart als matroos aan de slag, had toen al mijn mannetje leren kennen en in vakanties ging ik met hem mee (ook binnenvaart).
Toch nog een andere opleiding gedaan en heb toen verschillen de kantoorbaantjes in de haven gehad. Toen eindelijk mijn draai kunnen vinden als cargadoor bij Yang Ming in Rotterdam. Dit betekende het zoeken/aannemen en administratief verwerken van exportcontainers naar Amerika.
Daarna besloten we om naar het zuiden te verhuizen en ik heb hier diverse baantjes gehad op customerservice afdelingen en bij de container overslag in den bosch.
Was allemaal niet de werkgever waar ik me goed bij voelde.
Heb hier toen uiteindelijk een baantje gekregen bij een Engels/Zweeds bedrijf wat lege bier- frisdrankblikjes produceerd. Ben daar begonnen op de afdeling planning, maar daarna ook het grafische werk gaan doen en uiteindelijk kon ik de hele toko (kantoor) alleen runnen. Was erg leuk, maar ook erg intensief.
Ik had al besloten dat als ik kinderen zou mogen krijgen, ik er voor thuis zou blijven.
Daar geniet ik nu met volle teugen  van en ben af en toe ook nog oppasmoeder.
In mijn spaarzame vrije tijd, ben ik nu een opleiding aan het volgen voor contactpersoon bij de VBN.

Antoinette m.v. Marjolein en Sofie

Marjolein heeft 13 maanden borstvoeding gehad.
Sofie heeft 21 maanden hypoallergene borstvoeding gehad.
Anouschka
Super Mama

« Antwoord #21 Gepost op: Mei 19, 2008, 14:35:02 »

Tjee zeg, wat een verschil in banen heeft iedereen gedaan!

Groetjes Anouschka

Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: