Heb nog geen tijd gehad om alles te lezen maar wil jullie mijn 'geschiedenis' niet onhouden

ben ooit begonnen met bollenpellen. daarna in een zomersupermarkt vlak bij zee. Vervolgens als zaterdag baantje in een supermarkt op een slagerij/vleeswaren afdeling, ivm schouder problemen ook nog een tijdje achter de kassa gezeten.
Tijdens mijn opleiding AB;Stage gelopen in een verzorginstehuis op een huiskamer project (mensen die eigenlijk naar een verpleeghuis zouden moeten maar nog niet kunnen/willen). Daarna stage gelopen met verstandelijk gehandicapten op een was/strijk groep binnen een woonvoorziening van ouderen, daar ook nog 3 kwart jaar gewerkt.
Toch nog een opleiding gaan doen, spw, (instroom in 1e jaar), met daarin een stage bij groep 1/2 van het basisonderwijs en stage op een kinderdagverblijf. Daarna op verschillende kinderdagverblijven en peuterspeelzalen als inval kracht gewerkt.
Nu werk ik 7 jaar op een kinderdagverblijf waarvan sinds april dit jaar op een babygroep, voor 2 dagen.
Daarnaast ben ik lid van bestuur van de plaatstelijke wijkvereniging en maak daar voor de wijkkrantjes en organiseer activiteiten, wat ik nu een beetje aan het 'afstoten' ben. Ook zit ik in de ouderraad van het kinderdagverblijf van mijn zoontjes.
In juni ga ik beginnen aan de opleiding voor contact persoon voor de VBN.