zooo even hier mijn ei kwijt.
Ik weet het niet meer. Ik baal zoo erg van het kolven, het loopt zo terug en hoe meer ik er mijn best voor doe hoe minder ik kolf. Ik ben er te krampachtig mee bezig denk ik.
Het clusteren van gisterenavond heeft alleen maar tegengewerkt zo lijkt het. Vancohtend heb ik 150 gekolfd. Dat is nog geen voeding! En dat voor een ochtendvoeding. Na 2 uur (wat ik al weeeeeken doe, want ben wel even na de 3 uur gegaan maar ja, daarvoor hele lange tijd om de 2 uur) heb ik 40 als ik geluk heb.
Daarbij staat het me ook zooo tegen. Ik was vancohtend begonnen met een tweede keer clusteren, om zo 1 grote stoot te geven. Nou er komt niets, maar dan ook niets uit, ik baal, vind het niet meer prettig en zo zit ik in een cirkel naar beneden!
Dus mijn besluit: ik ga om de 3 uur kolven en wat ik heb heb ik, hoop op 2 voedingen per dag al heb ik er een hard hoofd in. Als het stopt is het jammer, maar het is niet anders. Ik ben moe, op, zit te mopperen (zacht gezegd) op mijn kinderen, het frustreert me en zo moet bv niet zijn!
Wanneer ik ook door mijn voorraad heen ben, ga ik op kv over. Ik blijf wel kolven voor dat wat ik wel eruit krijg (ook als is het straks maar 1 voeding). Tegelijkertijd ga ik in het weekend nog een keer aanleggen om daar ook afscheid van te nemen. Dat laatste is puur voor mij en niet voor Dominic.
Misschien denk ik er over een uur weer anders over hoor (

) ik weet het gewoon niet meer
liefs Suus