Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: De Links Voor de Chat het Foto-Album en de Voorpagina. Staan vanaf heden gewoon zoals het hoort als knoppen in de menu balk. Ja je leest het goed er is ook een link naar de VoorPagina.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. December 04, 2008, 17:46:53

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: drinken aan de borst wordt geweigerd :( help  (gelezen 494 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
danuca
Dreumes
**

Lief: +1/-0

you came to me and filled that space in my heart

« Antwoord #15 Gepost op: December 08, 2007, 12:01:50 »

dank je wel voor jullie adviezen. dan wacht ik maar totdat catinca zes maanden wordt en dan probeer ik met de bijvoeding. hoewel de nachten steeds meer zwaarder tellen. ik ben overdag vaak zo moe dat ik me heel weinig kan concentreren en snel emotioneel ben. catinca komt nog steeds om 23 uur, 2, 5 en 7:30. rond 5 uur moet ik echt kolven anders barsten mijn borsten uit mekaar. dan kan ik een hele tijd niet meer in slaap vallen en nog een klein uurtje slapen en de dag mag beginnen. overdag werken en geen tijd om bij te slapen en 's avonds voordat ik met alles klaar ben en weer kolf is het alweer 23 uur. de vermoeidheid laat zich nu steeds meer gelden. ik heb het gevoel dat ik momenteel in een vicieus cirkel terecht ben gekomen.

nynke hartelijk dank voor het infopakket wat je opgestuurd hebt. ik heb er zeker veel aan.

blij als een kind stond ik vandaag op. vanmorgen vroeg werd mijn splinter nieuwe gazelle bloom mamafiets afgeleverd. wat is hij mooi!!! en even later werd ook de kerstboom gebracht. de feestdagen mogen beginnen!! joepie!!!

hoe gaat het met jullie en met je kleintjes?

i've longed for you and i have desired, to see your face, your smile, to be with you...my little baby...
mamavanfloor
Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0

Onze vreugde in ons leven !!!

« Antwoord #16 Gepost op: December 08, 2007, 13:23:08 »

Hoi Danuca,

Ik was degene die je de info had toegestuurd, maakt niet uit hoor, is ook moeilijk om alle namen te onthouden hihihi.

Gaaf is ie he die Gazelle Bloom, heb hem zelf ook, en fiets er bijna dagelijks op, een heerlijke fiets.

Floor is helaas geveld door de griep sinds gisteren, maar vandaag al wel weer wat meer spelen en praatjes, dus hopelijk aan de beterende hand nu, vanmorgen nog wel een beetje overgegeven maar drinkt verder goed en eten mondjesmaat, is voor het eerst nu in 19 maanden tijd dat ze echt ziek is.

Fijn weekend, en succes met je kerstboom opzetten.

Groetjes Nicole

danuca
Dreumes
**

Lief: +1/-0

you came to me and filled that space in my heart

« Antwoord #17 Gepost op: December 09, 2007, 13:42:17 »

lieve nicole, mijn excuses, mijn grote dank aan jou. ik heb alles doorgenomen en sommige dingen wist ik maar andere waren nieuw vr. mij.

hopelijk knapt floor gauw. catinca heeft erg last van eczeem. ik hoop niet dat ze koemelk allergie heeft ontwikkelt...eerst maar dinsdag naar de huisarts.

ik ga straks lekker een stukje fietsen even kijken hoe het bevalt. ik vind alleen de staandard aan de kleine kant waardoor defiets een beetje wiebelt.

lieve groeten

i've longed for you and i have desired, to see your face, your smile, to be with you...my little baby...
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: