Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.nl Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes af te spelen zonder extra codes te plaatsen. Plaats url van het filmpje (youtube, liveleak, etc) in je post en het forum maakt er bij bekijken of plaatsen automagisch een speler van.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Februari 11, 2012, 03:48:14

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Eerste werkdag en wat een Rosa actie...  (gelezen 1398 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
marleen
Peuter

Lief: +1/-0

Marleen ( moeder van Lisa, Nora en Rosa)

« Gepost op: September 10, 2009, 16:51:53 »

Niet te geloven met die meid van ons  Love is in the air!. Vandaag voor het eerst weer gewerkt..helemaal geen zin maar ja toch maar even doorzetten. Bel ik om 10.00 u tijdens het kolven even naar oma blijkt madam de fles volledig te weigeren. Oma heeft alle soorten en maten geprobeerd maar ze moest het niet. Uiteindelijk heeft ze om half 1 gedronken maar heel weinig (nog geen 60 cc.). Vanmiddag wilde ze het weer helemaal niet..
Ze heeft alleen maar gegild.
Ik ben dus toen de kids weg waren ( ik ben leerkracht) naar mijn moeder gesjeest, vervolgens heeft ze echt een uur (!!) gedronken. Nu hoop ik echt dat het ligt aan het feit dat dit diepvries melk was...vanavond laat ik Erwin het maar met de tommie tippie proberen...die had ik net niet meegegeven naar oma.
Duimen dat het morgen beter gaat..mochten jullie tips/trucs hebben..graag!!

knuffel

Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
« Gepost op: September 10, 2009, 16:51:53 »

Ageeth
Super Mama

Lief: +37/-0

Have a nice day, unless you made other plans

« Antwoord #1 Gepost op: September 10, 2009, 18:23:13 »

Oeps, dat is geen fijne eerste werkdag en voor oma oppas dag zo!
Je ziet wel vaker dat kindjes gewoon willen wachten tot de real thing weer thuis is...
Lastig voor mama en de oppas....
Heb alleen wel goede verhalen van de Tommie Tippie gehoord en hoop dat ze die wel wil pakken.

Succes!!
Groet Ageeth

Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl

Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #2 Gepost op: September 10, 2009, 18:31:00 »

Hai Marleen,

Oei dat is een drama dag geweest voor Rosa, Oma én voor jou... Smaak van diepvries is idd anders dan verse, maar waarom zou je vanavond nog een fles laten geven? Laat haar nou eerst maar even goed bijtanken bij jou en laat oma het morgen met je vers gekolfde melk van vandaag proberen (met tommietippie) Als het vanavond weer zo'n drama wordt, gaat slapen ook niet echt lukken vermoed ik.

Heeft Oma een gedragen t-shirt van jou? Laat Oma Rosa zelf aanhappen? Plots een rubberen speen in je mond gestopt krijgen is een stuk minder leuk dan dat je zelf mag bepalen wanneer en hoe je exact aanhapt.

Hoever werk je bij je moeder vandaan? Is het een optie om in geval van drama Rosa naar jou te laten brengen of jij naar Rosa te gaan?

knuffel Nynke

Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
dana-dune
Global Moderator
Super Mama

Lief: +750/-1

TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY

« Antwoord #3 Gepost op: September 10, 2009, 19:22:42 »

Oei wat zal jij een vervelende eerste werkdag gehad hebben!
Hier weigerde Bodi eerst ook de fles, maar sinds ik de tommee tippee heb, gaat het hartstikke goed! ik hoop dat dat voor Rosa ook geldt morgen.

Succes!  knuffel Joyce

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: