hoi Peet;
Het recht wat je nu hebt is dat je wel degelijk mag kolven maar het word niet meer vergoed en je moet t zelf regelen waar je kolft. Ik neem aan dat je eerder gekolfd hebt op t werk? die plek kun je evt. reserveren. anders in je pauze of verleng je pauze met je kolftijd( eigen tijd) . Ik heb er reuze veel moeite mee gehad maar ben nu zelfs zover dat ik met gemak in de auto ga zitten kolven. Wie had dat gedacht? Ik zou zeker je gevoel volgen. zeg maar gerust dat je het hebt geprobeerd zonder die voeding te kolven en dat dat niet lukt. trouwens gaat ze eigenlijk ook verder niks aan. tis je recht om borstonsteking te voorkomen!je bent geen uren weg ofzo! ben nu bijna op een jaar bv! jippie! en voed nu nog steeds5 voedingen en ja t valt soms niet mee om t te regelen maar t is te doen. ik begin eerder met werken of werk langer door om t gaatje te vullen. dan heeft niemand er last van! stel je werkgever op de hoogte dat je nog moet kolven en dat je dit in eigen tijd wil doen en hoe je dit in je dienst wilt plannen ( als hij/zij dit wilt weten) maar tis is en blijft moeilijk!!! ik weet er alles van! Doe je iets goeds, iets wat je hart je ingeeft dan word je het je flink bemoeilijkt. hoe vaak ik gezegd heb dat ik huismoeder wil worden.... whahaaa maar bij mij kwa het ook goed en gaat t nog steeds goed!
gewoon lekker blijven genieten!
purk