Om te weten of ze genoeg binnen krijgt kijk je naar de plasluiers of die voldoende zijn en of ze goed allert is.
Poep kan nog alle kleuren hebben...
Maar het is ook zo dat kindjes ineens een stuk sneller en effectiever kunnen drinken.
Kyan dronk rond die leeftijd zo'n 5 min. per borst. vaak de rechter stuk minder lang en tsr duurde hem ook te lang en wilde snel door naar links.
Ben wel steeds de mindere kant als 1e gaan aanbieden en deze geeft ook de helft minder melk.
Maar dat is vaker zo dat er 1 goede en 1 nog betere borst is. (klinkt wat liever dan mindere borst

)
Ik heb zelf nooit een flesje na gegeven, doe je dat nu na elke voeding?
Flesje gaat wel makkelijker om uit te drinken, maar kan uiteindelijk ook een gewoonte worden dat ze weet dat er toch een flesje achter aan komt denk ik.
Hier was ik ook erg bang dat de bv terug zou lopen met ander drinken, het is ook niet echt nodig nog.
Bij Kyan heb ik vanaf een jaar wat water of diksap gegeven, nu met 15 maanden is het nog max. 100 cc wat hij aan drinken naast de bv krijgt.
Denk maar zo, waar diksap of water zit kan geen borstvoeding zitten en daar zit veel meer in!
Groet Ageeth