Al de hele week gaan hier de nodige cc-tjes die ik met veel moeite bij elkaar heb gekolfd door de gootsteen.
Onze kleine dame lijkt de kv (nutramigen nota bene!!) op dit moment lekkerder te vinden dan de mama-melk.
Vanmiddag weer 40 ml weggegooid. Niet veel, maar dat is voor mij de opbrengst van een hele kolfbeurt......

Volgens mijn moeder heb je wel eens kinderen die vanaf 9 tot 10 maanden de bv gaan weigeren, maar ik dacht dat dat
met name kindjes waren die live drinken. Iemand hier ervaring mee?? De afgelopen weken is mijn kolfopbrengst erg teruggelopen.
Kolf op een dag nog zo'n 150 ml per dag. Dus naar verhouding krijgt ze erg veel kv. Misschien dat ze daarom liever de kv drinkt.
Had vanmiddag hierdoor erg de pest in. Ben ook erg moe. Gisteravond met frisse tegenzin een avond carnaval gaan vieren.
Volgens iedereen erg goed voor mij, want ik ben een erge huismus sinds de bevalling 9 maanden geleden. Maar ja, met al die slapeloze nachten
al die maanden heb ik ook weinig zin om veel te ondernemen buiten de deur. Nou ja, toch maar mee. We waren om 1.00 uur thuis.
En de oppas was nog geen 5 minuten weg of ze begon te huilen. De hele nacht verder gespookt. Wilde niet in bed. Maar op de arm was alles goed.
Al zat ze bij het drinken wel een paar keer te grijpen naar haar oortje. Overdag was bijslapen ook niet mogelijk vanwege bezoek. Tja, en de wereld ziet er met 4 uurtjes slaap dan toch niet zo rooskleurig uit. Nou, ja. Komt goed. Hopelijk wil ze vannacht wel slapen, want morgen weer aan het werk. En voorlopig toch maar liever een huismus :laatmaar:
Liefs, Yvonne