Wat fijn dat het zo goed gaat op het kdv!!! Is het vandaag weer zo goed gegaan???
Hoe vaak drinkt ze thuis nog???
Kolf je nu ook voor Roderigo of is alles voor Rosalinda???
Wat een lieve koppies hebben ze allebei!!!
Ik ben wel een beetje jaloers hoor 200 ml per keer, super, maar ik kan me wel voorstellen dat het tegenvalt als je anders bent gewend. Misschien is je productie nu ook anders doordat je nu 2 borsten kolft???
Ik ben al blij als ik 150 ml heb gekolfd (2 borsten), maar meestal blijft het bij 120 ml.
Groetjes Myrthe
Hoi, kolven ging links gisteren heel goed, rechts had een soort van rustdag volgens mij. Niet veel kwam eruit. Rodrigo had rechts bijna de hele nacht gedronken, dus ik denk dat de borst even rust nodig had..

Maar ik had wel de opbrengst die ik wilde hebben. Ze had gisteren 3 keer 90 cc gedronken en 1 keer 50cc. Dus daar komt ook al vooruitgang in. Alleen zijn ze volgens mij net te laat met haar slaapsignalen, moet je ook goed door hebben bij haar. want ze sliep 3 keer een half uurtje. Ze is vanacht daardoor 1 keer geweest. Ik kolf in principe alleen voor haar. hij krijgt al heel lang geen bv meer op het kdv. Ze hebben alleen gisteren de nieuwst melk gegeven , dus heb een vol potje van 200cc die tot vandaag is. Ik ga kijken of hij die koud/warm wilt drinken, want dan krijgt hij voortaan ook weer mee naar het kdv.
Thuis drinkt ze zeker om de 2 uur, soms zit er 3 uur tussen, maar dan heeft ze geslapen.
Ik denk ook dat de productie anders is met 2 kolven. Ik had alleen juist gedacht dat ik het dubbele zou hebben. Maar hier ben ik heel blij mee.
Lief dat je ernaar vraagt!!
Groetjes Rebeca