Hoi Desi,
Ik heb ook een periode gehad dat mijn toeschietreflex te lang op zich liet wachten, waardoor mijn zoontje heel erg driftig werd.
20 minuten vind ik ook erg lang hoor, dat zou mijn kleine driftkikker echt niet accepteren...

Ik had zowel met kolven als met live voeden last van een trage TSR, en heb ook de Syntocinon neusspray gekregen.
In het begin een beetje zoeken wanneer het gaat werken (bij mij na een minuut of 2), maar nu ik dat weet vind ik het een handig hulpmiddeltje!
Ook heb ik de tip van mijn lactatiekundige gekregen om je ogen even dicht te doen, en een paar keer diep in te ademen, misschien werkt dat ook voor jou?
Borstcompressie wil bij mij ook nog wel eens werken (als mijn zoontje niet te driftig is, anders wordt hij boos als ik teveel aan "zijn" borst zit..)
@Nicole;
Dat je de neusspray zo lang mag gebruiken wist ik niet, maar ben blij dat te horen!
Mijn huisarts deed al moeilijk bij het 2de flesje, wat echt zo op is aangezien er bijna niets in zit..
Misschien heeft het te maken met het feit dat het verslavend zou kunnen werken? (volgens mijn LK)
Maar weet niet of dat zo is?
Ik zou het eigenlijk wel langer willen gebruiken, of in ieder geval in huis willen hebben.