Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Oktober 11, 2008, 20:02:41

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3 4   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Tommie Tippee/Adire breastbottle  (gelezen 2252 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +26/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #15 Gepost op: Februari 07, 2008, 21:09:53 »

Super Rebeca, het begin is er!!!! Best kans dat als ze haar aversie opgeeft, ze ook echt groot gaat happen en de speen beter in haar mondje neemt. Balen dat het op deze manier moet... maar het is even niet anders. Het oefenen neemt maar een uur van de hele dag in beslag, voor de rest mag ze gewoon wat ze het liefste wil!!!!

Dikke knuf, Nynke

astridmv3
Super Mama

Lief: +16/-0

Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven

« Antwoord #16 Gepost op: Februari 07, 2008, 21:31:57 »

Hoi Rebeca,

Het klinkt iig al beter dan vorige week moeten we maar denken toch?
Hopelijk gaat het dag na dag beter en is het idd maar goed dat je er dan even niet bij bent.
Denk dat rosalinde dat ook zal voelen, als je er wel bent enmisschien dan ook niet zal willen accepteren dat ze een fles 'moet'

hier moest Lisanne van het ene op het andere moment wel omdat ik ineens een week helemaal weg was, we waren toen aan het oefenenmet de fles, maar ze wilde dat idd ook helemaal niet als ik ook maar ergens in huis was.

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)
Rebeca
Super Mama

Lief: +4/-0

Ik geef bv met een hypoallergeen dieet

« Antwoord #17 Gepost op: Februari 07, 2008, 23:05:11 »

hoi,
we doen bewust het oefenen ook maar 1 keer op de dag, omdat ze zo huilt en dan heel moe wordt. De eerste keer na het oefenen kwam ik thuis en hoorde ik haar zo huilen. mijn hart brak, ik kwam binnen oogcontact en ze was stil. Daarna heerlijk gedronken met haar en ben ik lekker in ons bed gaan liggen met haar. Ik neem ook steeds Rodrigo mee als ze thuis de fles krijgt, dan hebben we ook even tijd met z'n tweetjes. Komt niet meer voor. En dat mis ik soms wel eens heel erg. Vandaag sliep ze toen ik thuis kwam, maar werd gelijk wakker toen ik ging praatte. Terwijl ik het nog wel zo zachtjes deed.Vin het zo lief hoe ze op me reageert.. Love is in the air!

astridmv3
Super Mama

« Antwoord #18 Gepost op: Februari 08, 2008, 09:16:48 »

hoi,
. Ik neem ook steeds Rodrigo mee als ze thuis de fles krijgt, dan hebben we ook even tijd met z'n tweetjes. Komt niet meer voor. En dat mis ik soms wel eens heel erg. Vandaag sliep ze toen ik thuis kwam, maar werd gelijk wakker toen ik ging praatte. Terwijl ik het nog wel zo zachtjes deed.Vin het zo lief hoe ze op me reageert.. Love is in the air!
Heerlijk is dat dan he?

met lisanne heb ik ook een speciaal iets hoor, die wordt dus ook wakker op het moment dat ik de deur uit ga.

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #19 Gepost op: Februari 08, 2008, 10:30:54 »

Een heel fijn lijntje gespannen tussen jouw en de kinderen... je voelt dat lijntje niet altijd, maar wakker worden zodra je in de buurt bent of tsr krijgen terwijl je kindje niet in de buurt is... en je even later foon krijgt dat uk wakker is en wil drinken...

Onverklaarbare dingen lijken het, maar dat lijntje is er gewoon overduidelijk!

Geniet ervan!

Rebeca
Super Mama

« Antwoord #20 Gepost op: Februari 29, 2008, 22:39:37 »

tommie Tipee wil ze helemaal niet. Ze gaat ervan kokhalzen.lijkt wel alsof de speen te lang is voor haar. uit de Adiri drinkt ze op het kdv tot nu toe het meest 90 cc, dat was vandaag. Maar meestal toch gem 60cc om de 3 uur. Niet veel, haalt het ook in de nacht in. Wordt nog wat volgende week als ik weer werk. Maar goed, ik ben al blij dat ze eruit drinkt. Beter iets dan niets..
 knuffel

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #21 Gepost op: Maart 01, 2008, 00:09:17 »

Hey Rebeca,

De speen te lang, lijkt me stug... De tepel gaat immers ook het keeltje in. Het is vaak de andere manier van aanhappen die de kokhalsreflex triggert. De speen komt op een andere plek in de mond/keel uit als dat de tepel dat doet.

Maar 90 cc is wel een fantastische hoeveelheid om te drinken!!! Daar redt Rosalinda het wel mee! 60 cc lijkt niet veel... maar als je bedenkt dat ze nu eigenlijk zou mogen doorslapen... krijgt ze met doorslapen ook een paar uur niets binnen... of gemiddeld minder per drie uur dan nu op kdv. Logisch dat ze 's avonds en 's nachts wat gaat inhalen, maar met helemaal niets drinken op kdv zou dat nog erger zijn. Grote kans dat Rosalinda het binnenkort wel beter gaat doen met de fles hoor!

Stel je er maar even op in dat ze naast je slaapt... zo niet in je! Samen slapen is toch ook slapen? Rosalinda doet het best goed!!!!

Dikke  knuffel

astridmv3
Super Mama

« Antwoord #22 Gepost op: Maart 01, 2008, 10:38:50 »

ik vind dat ze het eigenlijk best oke doet dan toch?
90cc, wauw!

succes meid, kan me voorstellen dat je er toch wat huiverig voor bent, maar denk dat t best goed komt.
 knuffel

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Rebeca
Super Mama

« Antwoord #23 Gepost op: Maart 01, 2008, 11:00:06 »

We gaan vandaag de tommie weer proberen, aangezien ze nu wel "nep" accepteert. Vanavond voor het eerst naar de bios, ik ben benieuwd h oe dat zal gaan, maar ja ze heft dan wel al de hele dag bij mij gedronken. Ik ben welheel trots op haar !!

astridmv3
Super Mama

« Antwoord #24 Gepost op: Maart 01, 2008, 11:09:58 »

We gaan vandaag de tommie weer proberen, aangezien ze nu wel "nep" accepteert. Vanavond voor het eerst naar de bios, ik ben benieuwd h oe dat zal gaan, maar ja ze heft dan wel al de hele dag bij mij gedronken. Ik ben welheel trots op haar !!
spannend allemala he?
misschien helpt het als jij helemaal niet in beeld of zelfs niet in huis bent
 knuffel
enne, veel plezier bij de film!

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Rebeca
Super Mama

« Antwoord #25 Gepost op: Maart 01, 2008, 11:13:48 »

Thanks!!! Is zeker spannend, is zeker al een jaar geleden dat we iets samen hebben gedaan. Is al veel te lang geleden.

astridmv3
Super Mama

« Antwoord #26 Gepost op: Maart 02, 2008, 12:31:14 »

Thanks!!! Is zeker spannend, is zeker al een jaar geleden dat we iets samen hebben gedaan. Is al veel te lang geleden.
Hoe was je avondje uit Rebeca? en hoe heeft je meiske het gedaan? heeft ze gedronken?

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Rebeca
Super Mama

« Antwoord #27 Gepost op: Maart 02, 2008, 12:47:51 »

We waren bijna niet gegaan, ik was moe en dacht liever in mijn bed te liggen. Maar ja zo kan ik elke keer wel wat verzinnen om niet de deru uit te gaan. dus toch even hup leuke kleren aan en toch weg gegaan. En het was heerlijk, even met z'n tweetjes naar de film, daarvoor een drankje bij de bios. Gezellig geklets..uiteraard over de kinderen, maar ook hoe we nu al weer zover zijn.

Rosalinda en Rodrigo hebben een leuke avond gehad. Hij was bijna niet te troosten en mocht bij hun beneden op de bank. Hij heeft idols gekeken en water gedronken. Daarna ging hij naar bed en even protesteren maar sliep weer. Rosalinda werd ook op dat tijdstip wakker, dus samen met broer op de bank. Ze heeft 70 cc gedronken en tussen veel gelachen naar haar tante. Daarna natuurlijk helemaal wakker in haar bed omdat ze beneden in het licht was geweest. Tante moest ook erg lachen, want Rosalinda lag helemaal dubbel.

Al met al een geslaagde avond!!

Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +30/-4

Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet

« Antwoord #28 Gepost op: Maart 02, 2008, 12:49:30 »

ow heerlijk!!! Jij hebt genoten en je kinderen hebben het prima naar hun zin gehad!!! Zo mogen we het graag horen!

knuffel

Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée

Ageeth
AdminiGEETHer
Super Mama

Lief: +29/-0

« Antwoord #29 Gepost op: Maart 02, 2008, 13:28:59 »

Wat goed dat jullie toch gegaan zijn!
Erg herkenbaar dat je dan eigenlijk zou willen gaan slapen.
Soms heb je even dat extra zetje nodig..
Fijn om weer eens wat met zijn 2en te doen.
Doet mij eraan herrinneren dat dit hier ook al veel te lang geleden is...
Misschien toch maar weer eens gaan plannen.

Dank voor deze eye opener!
Groet Ageeth

Pagina's: 1 [2] 3 4   Omhoog
  Print  

Ga naar: