Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: De Links Voor de Chat het Foto-Album en de Voorpagina. Staan vanaf heden gewoon zoals het hoort als knoppen in de menu balk. Ja je leest het goed er is ook een link naar de VoorPagina.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Augustus 21, 2008, 00:01:19

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: twijfels  (gelezen 1276 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
astridmv3
Super Mama

Lief: +15/-0

Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven

« Antwoord #30 Gepost op: Mei 19, 2008, 19:04:04 »

ik heb geen idee Yvonne maar wat Nynke zegt klinkt wel logisch

sterkte en succes knuffel

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)
mamavanfloor
Global Moderator
Super Mama

Lief: +7/-0

Onze vreugde in ons leven !!!

« Antwoord #31 Gepost op: Mei 19, 2008, 19:53:00 »

Toen ik ging stoppen met fulltime kolven ging er bij mij toen ik nog 2 keer kolfde als eerste de ochtend voeding eraf, jeeeetje wat had ik toen een zee van tijd 's morgens, niet meer eruit hoeven om te kolven.

Ik kolfde toen een paar dagen alleen 's avonds rond de klok van 21 uur en dat konden mijn borsten goed aan voor 24 uur, ik ben zelfs toen snel over gestapt op om de dag kolven en toen na een paar dagen helemaal niet meer, heb hier geen problemen mee gehad, stuwingtechnisch of zo.

Mijn productie is nooit helemaal op geweest, lek nu nog wel eens als ik geen bh aan heb, maar dat is maar heel sporadisch, als ik in mijn tepels knijp komt er nog steeds voeding uit en dat na al gestopt te zijn sinds augustus vorig jaar.

Succes met je beslissing !!!! knuffel

Yvonne
Mama

Lief: +4/-0

« Antwoord #32 Gepost op: Mei 20, 2008, 21:01:43 »

Ok, dan ga ik morgen maar de ochtend kolfbeurt laten vervallen  Huilie.  Ik verwacht ook niet dat ik last krijg van stuwing. Die paar cc-tjes vullen mijn theezakjes misschien wat meer op....

Tja, bedacht me net dat Janne morgen alweer 13 maanden wordt. Toch weer een maandje erbij gesnoept, hihi.

astridmv3
Super Mama

« Antwoord #33 Gepost op: Mei 20, 2008, 22:19:55 »

dit is okee 13 mnd het beste van mama, super toch.
 kussie Love is in the air!

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Yvonne
Mama

Lief: +4/-0

« Antwoord #34 Gepost op: Mei 23, 2008, 13:24:02 »

Even een kleine update. Woensdag voor het eerst de kolfbeurt 's morgens overgeslagen. Tegen het einde van de middag had ik een zeurend gevoel in mijn linkerborst. Toch maar gaan kolven met 50 cc (twee kanten) als resultaat. Volgens mij had ik eigenlijk dus stuwing tussen mijn oren ipv in mijn borsten.....  bloost de pan uit 's Avonds niet meer gekolfd. Gisterochtend voor mijn werk wel en 's avonds een heel klein beetje. Vond het toch wel een beetje griezelig voor de nacht. Vanmorgen mijn kolfbeurt weer overgeslagen. Ben benieuwd hoe lang ik het vandaag volhoud.

Het is zo raar. Ik heb die kolf af en toe vervloekt, maar zo zonder voelt ook wel heel leeg. En stiekem nestelt dat schuldgevoel zich in mijn buik als ik maar dat heel klein bodempje melk aan Janne geef....

Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +30/-4

Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet

« Antwoord #35 Gepost op: Mei 23, 2008, 13:38:48 »

Raar gevoel he? Je hebt de beslissing genomen, maar toch werkt je hart niet helemaal mee... Kijk niet te raar op van de hoeveelheden die je kolft als je een voeding overslaat. Je voedt/kolft nu al zo lang dat je lichaam meer op gebruik/afname produceert dan op een standaard hoeveelheid.

Bij live voeden zit er meer variatie in de hoeveelheden die onze kindjes drinken, daar speelt ons lichaam op in. Heb je met live voeden of fulltime kolven altijd al moeite om je productie redelijk te houden... komt stuwing helemaal niet snel voor. Kolf je altijd redelijk goed en heb je een constante hoeveelheid waar je toch naar streeft, zal je eerder last krijgen van stuwing.

Zo te horen pak je het prima aan en luister je goed naar je lichaam!

Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée

astridmv3
Super Mama

« Antwoord #36 Gepost op: Mei 23, 2008, 13:39:54 »

Dubbel he?

maar sluit me wel bij Nynke aan, als ik het zo lees doe je het heel goed.
maar het blijft voor je gevoel denk ik toch een lastig iets knuffel

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  

Ga naar: