Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: De Links Voor de Chat het Foto-Album en de Voorpagina. Staan vanaf heden gewoon zoals het hoort als knoppen in de menu balk. Ja je leest het goed er is ook een link naar de VoorPagina.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Augustus 30, 2008, 15:36:10

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: vieze melk  (gelezen 128 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Leonie
Dreumes
**

Lief: +0/-0

« Gepost op: Mei 19, 2007, 19:53:46 »

Afgelopen maandag heb ik voor het laatst de borst gegeven, dat was maar een heel klein slokje. Daarvoor was het zaterdag dat ik allebei de kanten heb gekolft.

Vandaag heb ik links gekolft (rechts is echt helemaal leeg) er kwam 100cc uit en het zag er echt goor uit bruin/geel. Het rook verder niet vreemd maar ik durf het niet zomaar te geven....

Wat denken jullie?
Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +21/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #1 Gepost op: Mei 19, 2007, 21:28:12 »

Poeh Leonie....

Goede vraag, ik heb met afbouwen eigenlijk niet zoveel gekolfd... Tja, bij Anne wel, maar daar is het me niet bij opgevallen. Niet toevallig toch iets van een klein ontstekinkje gehad? Op zich kan de melk uit de borst niet fout zijn, dus ik neem aan dat dit gewoon één van de kleuren is die je wel eens kan zien. Misschien omdat de antistoffen geconcentreerder aanwezig zijn?

Ik denk dat je deze vraag beter even bij SBO kan stellen, zodat VBN of LLL hier antwoord op kan geven.

Groetjes Nynke

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: