hoi allemaal;
tja ben dan acht uur bezig maar wel tusendoor naast kolven/voeden ook nog een uu eten. maar goed de manager belde zelf gelukkig! Zij is door de planning aangesproken over dit probleem. Ze vond t maar raar dat ik nu nog ( 5 maand oud) op 6 voedingen zat en of ik niet kon proberen of hij met 5 niet genoegen nam ( grrrrr >

) nou zei ik hij kotm voor 6 dus heeft hij het nodig! is net potverdikkie van de 7 af ( slaapt 1,5 week pas door) In ieder geval zagen ze geen mogelijkheid om een collega dat uurtje te laten overnemen, die collega is al volgeboekt die ana het werk is. nu kotm er bij dat ik door mijn man alleen de middga aovnddienst kan dus eerder kan ik ook niet beginnen. of bv. ochtend overnemen. Nu wilde zij dat ik dus voor de route zou gaan afkolven en dan de route uitlopen. ja daaaaag!!! Kolven is al niet mijn beste kant dus kolf de borst sowiezo niet leeg laat staan dat ik daarna dan nog 4,5 uur ermee moet doorlopen. de optie van 3 keer over 1,5 uur werken is gelukkig al van d ebaan. dat werkt natuurlijk niet zag zij ook in. de verplegeing had ookal geen ruimte. maar ja al zou ik straks 5 voedingen geven dan moet ik toch nog uitgepland worden? maar dan late rop de avond. pffff ik wist niet dat t zo moeilijk moest gaan. voel me zo down op t moment. ik zei voor de gein als ik die dienst zo ga draaien met 3 blokken en dat van half 4 tot half 12 dan loopt t na 4 dagen dienst na een paar dagen spontaan terug. krijg ik de opmerking al lachend dan hebben we wel een probleem minder. nou ja zeg! heeft zij nu 1,5 jaar haar 3 kids gevoed? ik zei alleen maar dan heb ik een probleem erbij! pffff ze gaan nu dus kijken of ze niet wat kunnen schuiven met clienten,w at eerder beginnen bijd eerste wat later bijd e ander. ideaal zal t wel niet worden ik denk meer ren en vliegwerk heb gewoon minimaal 45 minuten nodig. moet naar huis(10)- kolven(30 met pakken en opruimen) en weer terug naar volgend adres(10) Ik kan hie rniks verder mee... pffffff en dan moet ik ook nogproberen mezelf rustig te houden tijdens zon gesprek terwijl ik ze wel ik weet niet wat wil zeggen!!!KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
K!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hopenlijk krijgen we een oplossing want dit rooster komt om de week weer terug...
purk