thnx meiden
ik weet dat je MISSCHIEN zei hoor Ils, hihihih.
De lijst is inmiddels door haar ontvangen, moest er ook nog een via de mail krijgen en die is de eerste keer dus niet over gekomen (zo handig soms internet, not) vandaag dus wel.
Dus die gaan we deze week invullen.
Anneke, ik kom idd uit het onderwijs maar ik moet zeggen, het is zó anders als het je eigen kinderen betreft.
Hoevaak ik al niet gehoord heb: joh, daar draai jij je handen toch niet voor om? je wéét toch hoe je daar mee om moet gaan enz... enz...
Tuurlijk weet je het, maar net wat je zegt, je staat er zo dicht op, het is je eigen vlees en bloed, de relatie met je kind is zo verschrikkelijk anders dan met bijv. 25 kindjes in een klas.
Ik heb al heel lang wel mijn vermoedens maar goed.
Het is idd nog even wachten tot de volgende afspraak.
zoals sommigen misschien weten zijn we ook nog met de
http://www.borstvoeden.info/forum/kind-en-gezondheid/bsm-therapie-t1499.0.html bezig en is er net een nieuwe oefening bij gekomen (juist omdat het goed ging) maar heb het idee dat die oef niet helemaal goed uitpakt.
dat wordt weer contact opnemen dus.
en zo blijf je bezig, ach, t houd je van de straat

We wachten het maar af, de juffen op school heb ik nog niet gehoord over autisme oid, wel een keer in een gesprek met een van zijn juffen dat ik het zelf heb laten vallen en dat zij zei dat ze daar tijdens een cursus weleens aan gedacht heeft.
Helaas hebben we eerder oudergesprek op school dan gesprek met de gezinsps.
Lief dat jullie zo belangstellend zijn