Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: De Links Voor de Chat het Foto-Album en de Voorpagina. Staan vanaf heden gewoon zoals het hoort als knoppen in de menu balk. Ja je leest het goed er is ook een link naar de VoorPagina.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Oktober 08, 2008, 06:21:54

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: even mopperen  (gelezen 345 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
moemie
Mama

Lief: +0/-0

« Gepost op: Januari 20, 2007, 22:11:24 »

Kennisje van me is 28. woont samen geen kinderen.
Ik zit heerlijk met Sver op schoot en Run loopt rond met een auto niks aan de hand dus.

Vraagt ze me doodleuk hoe dat nou gaat als je een ongezond kind krijgt. In welk tehuis ze dan komen en hoe dat betaald wordt enzo. En met ongezond bedoelde ze een kindje met het syndroom van down of autistisch ofzo. Want dat hou je natuurlijk niet thuis dat doe je dan weg. Ze zei zelfs dat ze het dan niet eens op zou gaan zoeken omdat ze zich er voor zou schamen!!!!

Helemaal het toppunt.

Ik zei nog. Dus als blijkt dat Sver autistisch is als ie 2 jaar is moet ik hem maar in een tehuis doen en nooit meer naar hem omkijken. Dat vond ze niet eens vreemd!!!!!

Sindsdien heb ik alle sms en mail van haar niet meer beantwoord. Ben helemaal ontdaan door zo'n belachelijke opmerking en ik hoop oprecht dat ze nooit aan kinderen wil gaan beginnen.
« Laatste verandering: Maart 05, 2007, 10:49:26 door moemie » Gelogd
Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +30/-4

Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet

« Antwoord #1 Gepost op: Januari 20, 2007, 22:24:04 »

Getverderrie, dat soort mensen moeten uitgesloten worden van de gave om kinderen te krijgen.... Alsof een kind een "ding" is die je kan inruilen als er iets aan mankeert! Snap heel goed dat je daar geen zin in hebt, ieder normaal gesprek is bijna onmogelijk (of je moet fiks discussie aangaan, maar dan trekt zij zich wel terug....)

Eigenlijk is zij gewoon ontzettend zielig... ze snapt absoluut niet dat kinderen een toevoeging zijn aan je leven. Syndroom van Down en autisme doen daar helemaal geen afbreuk aan. Ieder kind is anders, ieder kind heeft eigen benadering en gebruiksaanwijzing... dat er bij sommige kinderen een etiket opgeplakt kan worden (down, autisme, adhd, etc) maakt het alleen maar zichtbaarder voor de buitenwereld... maar de ouders houden van dit kind net zoveel als van hun andere kind(eren). Ieder kind is een aanvulling op je leven!

Groetjes Nynke

Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée

mamatotje
BallenBak
Dreumes
**

Lief: +5/-7

« Antwoord #2 Gepost op: Januari 20, 2007, 22:44:04 »

Wacht maar af hoe ze praat ALS ze zelf een kind krijgt, wedden dat ze als een blad aan een boom omdraait?!

Ik kan me voorstellen dat je boos en teleurgesteld bent. Ik heb ook nog altijd moeite met degene die tegen mij, toen ik 4 maanden in de zwangerschap van Kylian op bed lag met weeen zei, "nu moest het maar een meisje worden, anders doe je het bijna voor niets!"

Ze weten niet beter :smile
moemie
Mama

« Antwoord #3 Gepost op: Januari 21, 2007, 19:56:27 »

Wat een kut opmerking. Dus dan kan je hem maar beter weg doen en nog een x proberen om voor een meisje te gaan! Dat snap ik niet hoor.
En als je al van die lekkere ventjes hebt is het juist makkelijker als het een jongen is. Auto's en ander speelgoed is toch al op jongens afgestemd.

Als ze ooit komt vertellen dat ze zwanger is feliciteer ik d'r niet maar ga ik alle bladen opzoeken waar de horror verhalen in staan over bevallingen en kindjes die met een beperking geboren worden. Maar ook de stukjes over kinderen die na 2 jaar iets blijken te hebben, adhd autistisch e.d.

Ik kan me niet voorstellen dat ik deze opmerking ooit vergeet.
mamatotje
BallenBak
Dreumes
**

« Antwoord #4 Gepost op: Januari 21, 2007, 19:59:59 »

"Nou maar hopen voor je kindje dat het niets mankeert, anders moet je het nog weg doen ook!"
Dat zou ik zeggen denk ik :smile
moemie
Mama

« Antwoord #5 Gepost op: Januari 22, 2007, 22:12:46 »

inderdaad.

Ik zou het zo meenemen hoor! Als ze een ongezond kindje krijgt. En dan krijgt ze het NOOIT meer te zien.
Stomme doos. Wel lekker om het hier neer te zetten. Liep er steeds mee in m'n hoofd.
lisaengel
Zuigeling
*

borstvoeding nartuurlijker kan het niet

« Antwoord #6 Gepost op: Maart 02, 2007, 09:48:05 »

:-\ hallo nou ff mijn tijd om te mopperen

heb vanacht niet geslapen ,danny was iedere keer wakker ,voeden ging wel goed maar als ik hem wou neerleggen  brullennnnnn

op een ogenblik ik maar naar beneden gegaan e dan maar weer voeden ,pfffff zeg is een aanslag op mijn lichaam ,ben nu dus ook vet moe,mijn ogen vallen muh zowat dicht .maar ja heb er nog meer lopen he kan niet even zeggen ik ga op beddje.

een troost ik denk als ik die van twee op bed doe vanmiddag dat ik dan wel even op mijn beddje kan kruipen  even bijtanken he .. :smile

we hebben ook loge,s  dus de twee meiden zijn dus ook beneden en zei ligt nog op bed .kan ze vanmiddag lekker even op de mijne letten als ze wel wakker mogen worden ...

groetjes lisaengel

lisaengel
mamatotje
BallenBak
Dreumes
**

« Antwoord #7 Gepost op: Maart 02, 2007, 10:18:08 »

Bah Lisa,

Ik ken het gevoel, hier ook regelmatig zulke nachten. Uiteindelijk wen je er wel aan.
Ik ga nog wel eens op de bank liggen en dump de koters achter een video of DVD, even dommelen doet vaak al genoeg.

Nouja, maar hopen dat de meiden even de kleintjes in de gaten willen/kunnen houden!!

Sterkte.
Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +30/-4

Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet

« Antwoord #8 Gepost op: Maart 02, 2007, 12:18:55 »

He bah Lisa, en we hadden het nog wel zo gezellig gisterenavond! Nooit verwacht dat je zo'n intensieve nacht zou hebben.

Laat de boel zoveel mogelijk de boel... als het kan even plat dadelijk en anders vanavond toch maar wat vroeger.

Dikke knuf!

Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée

mama van larissa
Super Mama

Lief: +2/-2

« Antwoord #9 Gepost op: Maart 17, 2007, 11:07:47 »

lekker op tyd naar bed zou je goed doen hahaha
grapje was niet zo bedoelt

groetjes van  Aurelia
liefs van onze Larissa

moemie
Mama

« Antwoord #10 Gepost op: Maart 17, 2007, 16:16:42 »

die rotnachten ook altijd. ik probeer er ook nog van te genieten maar dat lukt niet altijd hoor.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: