Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. September 07, 2008, 06:06:04

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 25 26 [27] 28 29   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Even vanalles over de kids  (gelezen 4835 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
astridmv3
Super Mama

Lief: +15/-0

Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven

« Antwoord #390 Gepost op: Juni 26, 2008, 20:07:25 »

ja anders reageren doen we zowiezo wel.
maar karst zegt ook dat hij er niet mee om kan gaan.

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)
astridmv3
Super Mama

« Antwoord #391 Gepost op: Juni 27, 2008, 15:49:45 »

Ben net terug van het gesprek met een van thomas zijn juffen.
het was een fijn gesprek
Heel fijn om al te weten (is nog niet algemeen bekend onder de ouders) dat hij de juf die er 3 dagen in de week is, volgend jaar ook krijgt alleen met een andere duo juf.

We hebben afgesproken om de vinger aan de pols te houden en af en toe evaluatie momenten in te lassen om te zien hoe het met Thomas gaat.
Ik ga komende week ook bellen/mailen met het CvA om te zien of er daar ook sprake is van zomervakantie of dat zij gewoon doorgaan en of ze misschien ook meer weten wbt onderzoeken.
Het zou natuurlijk prettig zijn als we voordat thomas naar groep 3 gaat (na de zomervakantie gaat hij naar groep 2)meer weten.

Rugzakje is op dit moment waarschijnlijk nog niet echt aan de orde omdat ze op school goed met hem kunnen omgaan.

Ben in ieder geval blij om even gesproken te hebben, het een en ander te hebben uitgelegd en dat ze op school (deze juf iig) goed met Thomas kunnen ompakken.

verder vroeg ze naar mij en hoe het ging.
nou ja, huishoudelijke ondersteuning is in aantocht.opvang voor de meiden... is er eignelijk nog niet.

wilde het jullie even laten weten
enne, sorry meiden dat ik er zo weinig ben en niet bijgelezen lijk te raken, het is geen desinteresse hoor!!

en dan nu weer even naar lisanne, die maakt het slapen momenteel drama

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Anouschka
Super Mama

Lief: +9/-0

« Antwoord #392 Gepost op: Juni 27, 2008, 16:00:13 »

Hoi Astrid,

Niet de school bepaald of er een rugzak aangevraagd wordt. De ouders bepalen dat en DIE vragen dat aan!
Maar... voor een rugzak heb je nodig: a) Een goeie diagnose. (die heb je nog niet)
                                                   b) handelplannen van school van het afgelopen jaar (als ze die niet hebben dan van de voorgaande jaren)

Die handelplannen heb je echt nodig ook! Want de commissie voor de rugzak (is gelijk aan REC4) wil zien dat school er alles aan gedaan heeft Thomas te helpen. Dus dat school geen hulpmiddelen meer heeft om in te schakelen.
Scholen zijn niet happig op rugzakken in de reguliere school (de gewone basisschool). Want dan komt er iemand van buitenaf meekijken en instructies geven.

Groetjes Anouschka
mv Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (geb. 12 sept. 07)

Yvonne
Mama

Lief: +4/-0

« Antwoord #393 Gepost op: Juni 27, 2008, 17:52:50 »

Hoi Astrid,
Ik ben ook heel weinig op het forum op het moment (druk, slapenloze nachten, ziek kind, moe in het kwadraat, etc.), maar lees zo tussendoor je verhalen wel. Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad op school. Echt heel fijn dat hij volgend jaar dezelfde juf heeft. Dat geeft hem wrs stabiliteit en rust (hij weet waar hij na de vakantie aan toe is). Zij weet blijkbaar ook hoe ze het beste met Thomas om kan gaan. En als dat zo goed gaat, kom je idd ook niet in aanmerking voor een rugzakje.

Fijn dat je in ieder geval hulp krijgt in het huishouden. Scheelt een boel. Ik hoop dat je ook op een of andere manier opvang voor de meiden kunt regelen. Je ouders vallen nu definitief af?? 
Dikke  knuffel voor jou.

PS. Ik zag deze week ook leuke foto's van je lieve kids voorbij komen. Vooral dat eigenwijze koppie van Lisanne als grote meid tussen haar grotere broer en zus  Love is in the air!

astridmv3
Super Mama

« Antwoord #394 Gepost op: Juni 27, 2008, 20:28:00 »

Hoi Astrid,

Niet de school bepaald of er een rugzak aangevraagd wordt. De ouders bepalen dat en DIE vragen dat aan!
Maar... voor een rugzak heb je nodig: a) Een goeie diagnose. (die heb je nog niet)
                                                   b) handelplannen van school van het afgelopen jaar (als ze die niet hebben dan van de voorgaande jaren)

Die handelplannen heb je echt nodig ook! Want de commissie voor de rugzak (is gelijk aan REC4) wil zien dat school er alles aan gedaan heeft Thomas te helpen. Dus dat school geen hulpmiddelen meer heeft om in te schakelen.
Scholen zijn niet happig op rugzakken in de reguliere school (de gewone basisschool). Want dan komt er iemand van buitenaf meekijken en instructies geven.
School heeft nog niets hoeven doen, ze krijgen Thomas meestal wel zover via een omweg dat hij wel meedraaid of het op een andere manier doet. Handelingsplannen heb ik ze dus ook nog niet over gehoord.

Hoi Astrid,
Ik ben ook heel weinig op het forum op het moment (druk, slapenloze nachten, ziek kind, moe in het kwadraat, etc.), maar lees zo tussendoor je verhalen wel. Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad op school. Echt heel fijn dat hij volgend jaar dezelfde juf heeft. Dat geeft hem wrs stabiliteit en rust (hij weet waar hij na de vakantie aan toe is). Zij weet blijkbaar ook hoe ze het beste met Thomas om kan gaan. En als dat zo goed gaat, kom je idd ook niet in aanmerking voor een rugzakje.

Fijn dat je in ieder geval hulp krijgt in het huishouden. Scheelt een boel. Ik hoop dat je ook op een of andere manier opvang voor de meiden kunt regelen. Je ouders vallen nu definitief af?? 
Dikke  knuffel voor jou.

PS. Ik zag deze week ook leuke foto's van je lieve kids voorbij komen. Vooral dat eigenwijze koppie van Lisanne als grote meid tussen haar grotere broer en zus  Love is in the air!
Ik ben idd blij dat deze juf meegaat, jammer dat de andere juf niet mee gaat (maar ja, je kan niet alles hebben he?) Thomas wil niet naar groep 2 zei hij net, want hij moet naar een andere school (ja idd, ander gebouw omdat de school qua groepen uit het gebouw groeit).

Of mijn ouders definitief afvallen? nou weet ik niet, maar goed, kan en wil eigenlijk toch niet meer van hen uitgaan, er kan natuurlijk steeds wat tussen komen, iig de komende maand lukt het al helemaal niet.

Ja lisanne is een eigenwijs, mijn hemel, pffff, nog wel graadje erger dan broer en zus Knipoog

Nog leuk nieuws ook

goed nieuws
thomas is door naar t volgemde badje
tenminste... áls er plek is, hihihi
vandaag waren er in het volgende badje een paar kindjes niet en mocht hij samen met een ander jongetje dus daar zwemmen, je had die koppies moeten zien (en van de mama's ook, haha) toen hun juf ze naar de volgende groep bracht.

maar goed, er moeten dus nog 2 kindjes uit dat volgende badje weg en dan mogen ze écht.
nu mogen ze dus op het moment dat er plek is en anders zitten ze nog ff in badje 1.
HIj heeft een geel dolfijntje meegekregen (zou je aan de zwembroek moeten vastnaaien, maar kheb nog nooit kindjes gezien met een dolfijntje aan hun zwemkleding) en mocht van mij een stickervelletje bij de zeeman uitzoeken, hij happy (en mama ook) na 4 maanden en een les of 30 van 25 minuten)

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Yvonne
Mama

Lief: +4/-0

« Antwoord #395 Gepost op: Juni 27, 2008, 20:32:37 »

Super Thomas, op naar het grote bad!!!
dit is okee  dit is okee  dit is okee  dit is okee  dit is okee  dit is okee

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #396 Gepost op: Juni 27, 2008, 21:03:31 »

Joeghee! wat goed van Thomas!

Over handelplannen. In principe moet je die als ouders altijd ondertekenen.

Groetjes Anouschka

astridmv3
Super Mama

« Antwoord #397 Gepost op: Juni 29, 2008, 22:53:56 »

Kinderparkpop
ernst en bobbie

sylvie brult mee

thomas na een half uurtje uit zijn schulp bij mama op de arm

sylvie danst, thomas kijkt naar de menigte

sylvie danst weer

thomas geniet op zijn manier

wachten op opa

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Anouschka
Super Mama

« Antwoord #398 Gepost op: Juni 29, 2008, 23:00:28 »

Leuke foto's Astrid!
Wat hebben ze lekker genoten!
Allemaal op zijn/haar eigen manier!  dit is okee

Groetjes Anouschka

Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +21/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #399 Gepost op: Juni 29, 2008, 23:04:31 »

Mooie foto's astrid! Die verschillende karakters zijn ook zo mooi te zien!

knuffel

astridmv3
Super Mama

« Antwoord #400 Gepost op: Juni 29, 2008, 23:18:46 »

Mooie foto's astrid! Die verschillende karakters zijn ook zo mooi te zien!

knuffel
is dat zo?
vertel eens, hihih, je bent de eerste die ik dit hoor zeggen/schrijven

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Ageeth
AdminiGEETHer
Super Mama

Lief: +26/-0

« Antwoord #401 Gepost op: Juni 29, 2008, 23:24:11 »

Gaaf! Wat leuk dat jullie zulke dingen doen met de kids!
Lekker om te zien hoe ze het naar hun zin hebben!

Groet Ageeth

Lilian
Mama

Lief: +0/-0

« Antwoord #402 Gepost op: Juni 30, 2008, 08:44:59 »

Leuke foto's Astrid!! dit is okee dit is okee

Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)

astridmv3
Super Mama

« Antwoord #403 Gepost op: Juni 30, 2008, 08:47:46 »

thnx meiden

en Ageeth, we kwamen er eigenlijk op omdat Ernst en Bobbie zouden komen, later bleek ook die meiden groep Djumbo te komen en dat was voor Sylvie vooral erg leuk
Ali B en Yes R kwamen ook, maar da's niks ovor onze kids (en mama vindter ook niet veel aan)

groetjes Astrid
ERG trotse mv
astridmv3
Super Mama

« Antwoord #404 Gepost op: Juli 05, 2008, 22:29:46 »

thomas had vanmiddag zijn (inmiddels) 3e kinderfeestje en heb m deze keer maar eens door papa laten brengen.
> het is  weer goed gegaan en alweer kregen we te horen van de ouders dat \'t zo\'n fijn(?) kind is. hij had het enorm naar zijn zin gehad
 dit is okee

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Pagina's: 1 ... 25 26 [27] 28 29   Omhoog
  Print  

Ga naar: