Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Oktober 11, 2008, 20:13:10

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: huil uurtjes?  (gelezen 130 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mama van larissa
Super Mama

Lief: +2/-2

« Gepost op: Maart 16, 2007, 20:11:48 »

hallo allemaal

huil uurtjes
tja daar hebben wij allemaal wel last van?!
denk ik zo...!!!
ook als je net wilt gaan koken?
wat doe je dan?
en hoe ga je er dan mee om?

hoe gaan wij daar nou mee om?
en wat doe je als je even gaat kijken en je doet er een fop/speen er in?
en helpt het? is de volgende vraag?

tja dat zijn allemaal vragen van mij aan jullie mischien dat jullie iets weten?
ik wens jullie veel sterkte met het antwoorden op mijn vragen

ik moet nu gaan want er komen nog gasten om even naar Larissa kijken.
ik wens jullie veel su6

Aurelia

Debby mv Lynn
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: Maart 16, 2007, 21:20:57 »

Hoi Aurelia!
Tja,die beruchte periode hè,rond etenstijd!!!Hier was het altijd een drama,met alletwee!
Stef lag dan altijd in z'n wippertje bij ons en maar schommelen met dat ding.Dat hij nog geen shakingbaby is geworden is me een raadsel  ;)
Lynn daarentegen wilde gewoon niks,punt,niet zitten,niet liggen,niet hangen,niet scommelen,niks,alleen aan de borst!En daar wordt je erg creatief mee hoor.Binnen no-time kon ik eten en voeden tegelijk!(En in de tussentijd nog de oudste af en toe aansporen om te eten!!!) lol
Ach,het is een fase en het duurt maar kort,wat dat eten maken betreft,wat dacht je van maandag chinees,dinsdag pizza,woensdag shoarma,donderdag patat,vrijdag visje bij de vistent,zaterdag brood en zondag bij je moeder???  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
suc6,groetjes van Debby!

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +26/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 16, 2007, 21:37:26 »

Hai Aurelia,

Het is net alsof ze het ruiken he? Ben je net druk met eten koken of iets wat even snel ook nog moet (de was ofzo) en dan beginnen ze te huilen... en het houdt ook niet zomaar op.

Ik heb vaak met mijn kleine meid op de arm of in draagdoek klusjes in huis gedaan. Met koken had ik haar vaak in de wipper zodat ze wel dichtbij mij was. Dan kon ze het meestal wel even uithouden.

Mijn eten stond tegen die tijd al wel helemaal klaar. De aardappels schilde ik terwijl ze overdag even sliep, groente had ik dan ook al schoongemaakt en klaargezet. Zodat ik alleen nog maar even het gas aan hoefde te steken. Pas bij het braden van het vlees, moest ik even mijn gedachten erbij houden en de kleine (vanwege spetters) in de wipper of box leggen.

Door de weeks als Peter gewoon moest werken, hadden we vrij makkelijk eten. Eten wat ik in het weekend kon maken en invriezen (gehaktballen, suddervlees, macaronisaus) Zodat ik door de weeks zo min mogelijk tijd kwijt was met koken.

Een speen accepteerden mijn meiden niet, dus daar kan ik je weinig over vertellen.

Groetjes Nynke

mama van larissa
Super Mama

Lief: +2/-2

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 16, 2007, 22:21:20 »

tja dat is dus heel vervelendt
ik weet soms gewoon niet wat ik er mee moet
Larissa is op zig een brave dame ze vraagt alleen soms heel veel aandacht
en als ik aan de kook ben kan ik net even geen dame op de arm of aan mijn borst
kijk hier gaat het wel  en met chatte dat gaat ook wel maar koken nee daar kan ik mijn dame niet aan de borst
dat lijkt me gevaarlijk en in slaap wiegen in de kinderbak of kinderwagen heeft even zin maar als ze wakker is wat doe je dan?
ik heb vaak een speen in haar mond gedaan het helpt even maar o wee als het er uit gaat of ze spugt hem er uit of haar handen komen in de  weg te liggen...
erg vervelendt is het niet maar als je haar niet kan trootse is het best wel moeilijk
al zeg ik het zelf
liefs aurelia

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: