hier was het bij Thymen vanaf dag 1 geen enkel probleem... die sliep overal (eh niet helemaal vanaf het begin... na 3 maand... die eerste 3 maand was ook thuis en bij mama slapen een probleem). Dus ook als wij gingen eten bij opa&oma oid lag hij heerlijk te tukken en het liefst lag hij dan op een kamer apart ipv in de kinderwagen in de kamer. Hij heeft ook in heel veel andere bedjes geslapen... als hij zijn Tuttie (knuffel) maar heeft.
Matthijs was er echter minder van gecharmeerd. Als hij al sliep bij een ander in huis dan was het zo dicht mogelijk bij mama/ in de kinderwagen in het zicht. Toen wij een keer uit eten gingen zonder de jongens (Matthijs inmiddels ruim 1,5) was dat dan ook niet echt gezellig voor mijn ouders

maar mijn vader is errug geduldig dus kwam wel goed (we hebben Matthijs toen wel opgehaald voor we naar huis gingen, Thymen hebben we laten liggen).
Toen hij net 2 was zijn wij een weekend weg geweest en zouden ze ook bij mijn ouders logeren en wat denk je?!? Geen enkel probleem meer... ineens!
Hij heeft daar heerlijk van 7 tot 7 geslapen net als thuis en mijn ouders waren helemaal verbaasd, net als wij.
Nu maakt het Matthijs ook niks meer uit en slaapt overal, als het maar een bed is en als hij Booboo de beer maar bij zich heeft.