Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +26/-0
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Gepost op: Maart 20, 2008, 09:28:16 » |
|
Lieve Lucas, We doen het straks in het echie helemaal goed, met cadeautjes en al erbij! Maar hier alvast een hele dikke kus van je meisjes voor jou!!!  Martine, je bent nu terwijl ik dit typ al twee jaar een fantastische mama van een heerlijk pittig jochie! Al twee jaar aan het voeden, al twee jaar aan het moederen! Je bent een kanjer! Twee jaar terug mocht je je mannetje nu zo ongeveer in je armen sluiten!  Hele fijne dag gaan we er van maken! Tot strakkies!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamaMarije
Global Moderator
Super Mama

Lief: +19/-0
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Maart 20, 2008, 09:36:10 » |
|
Lucas, gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!! Hopelijk vind je het net zo leuk als Matthijs het vond, dan komt het helemaal goed met je feestje  Martine, jij ook gefeliciteerd met de 2e verjaardag van je kleine grote man (en natuurlijk je bv jubileum)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamavanfloor
Global Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0
Onze vreugde in ons leven !!!
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Maart 20, 2008, 09:37:17 » |
|
Gefeliciteerd Lucas met je 2e verjaardag, lekker kaddotjes uitpakken vandaag en taart eten mmmmm. Martine, jij ook gefeliciteerd met je 2 jaar bv geven, ook weer een hele mijlpaal !!!! Fijne dag vandaag allemaal .. Groetjes Nicole  edit: ff je code aangepast...
|
|
|
|
« Laatste verandering: Maart 23, 2008, 17:33:02 door mamavanfloor »
|
|
|
|
|
mamatorist
Superplusmama
Global Moderator
Super Mama

Lief: +9/-0
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Maart 20, 2008, 11:14:28 » |
|
GEFELICITEERD MET DE TWEEDE VERJAARDAG VAN LUCAS!Wat een mijlpaal, al twee jaar moeder. Ik wens jullie een hele fijne verjaardag toe.  van Marloes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ageeth
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Maart 20, 2008, 11:50:01 » |
|
Lucas gefeliciteerd met je 2e verjaardag!  Je hebt vast een leuke dag vandaag, lekker taart eten, kadootjes uitpakken! Veel plezier! Martine, je bent een top mama! Vind dat jullie een super mooi en wijs ventje hebben! Al 2 jaar borstvoeding...heerlijk!!! Enne papa niet te vergeten! Remco van harte met die mooie knul van je!! Maar er een leuke feestdag van vandaag! Groet Ageeth!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Maart 20, 2008, 12:27:54 » |
|
Lucas! Gefeliciteerd met je 2e verjaardag!
Ik hoop dat je heeeel veel fantastische kadootjes krijgt en een heerlijke verjaardagstaart!Martine, Gefeliciteerd met je borstvoedingsjubileum! Ik hoop dat ik je na ga doen! 
|
|
|
|
|
|
Groetjes Anouschka supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07) 
|
|
|
yfke
Those who are lost are not forgotten
Global Moderator
Super Mama

Lief: +7/-0
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Maart 20, 2008, 14:06:09 » |
|
proficiat beiden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Maart 20, 2008, 14:19:06 » |
|
WIEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEE Lucas, van harte manneke! 2 alweer Martine, jij ook van harte, 2 jr al BV, toppie 
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
|
Rebeca
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Maart 20, 2008, 22:45:56 » |
|
Jippie!!! Lucas 2 jaar!! Van harte gefeliciteerd met 2 jaar borstvoeding geven, 2 jaar mama zijn. Hebben jullie een heerlijke dag gehad? De tijd is zeker voorbij gevlogen..  Rebeca
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Martine
Administrator
Super Mama

Lief: +13/-0
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Maart 23, 2008, 16:34:39 » |
|
Hoi Allemaal!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik heb nu pas tijd om te reageren na een paar dagen van huis schoon maken, taart bakken, bezoek ontvangen, logeetjes (Irene, ik vond het hardstikke gezelligdat je er was!!!) boodschappen doen, huis (weeeer) schoonmaken en (weeeeer) bezoek ontvangen enz. enz. Nu even bijkomen dus..
Lucas heeft het de afgelopen dagen wel erg naar z'n zin gehad. Hij heeft het erg naar z'n zin met al z'n nieuwe speelgoed! Hij is super verwend door iedereen!
En ja.. alweer 2 jaar BV.. valt bijna niet voor te stellen dat het alweer 2 jaar is. Ik kan me nog herinneren dat ik in het begin dacht.. "als ik die eerste 6 maanden maar ga halen!"... als je je bedenkt wat die eerste 6 maanden een mijlpaal zijn, dan zijn die anderhalf jaar daarna voorbij gevlogen!
Groetjes, Martine
|
|
|
|
|
|
 [Martine] 22:07: Wie is het lekkerst? [BiggBoss] 22:07: Martine
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Maart 23, 2008, 17:58:26 » |
|
Fijn dat Lucas zo genoten heeft en ja ja, het is wat, 6 mnd en dan ineens 2 jaar
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
|