|
Rebeca
|
 |
« Gepost op: Januari 22, 2010, 00:13:29 » |
|
Ons kleine pittige dametje wordt groot. Ze is namelijk zindelij, al een aantal weken deed ze een plasje op de wc. Maar zelf geen tijd gehad om goed aandacht ervoor te gevn. Ze Es' tussendoor ook ziek, dus dan stel je het uit. Afgelopen maandag ging ze zonder luier en toen had ze over de gehele dag 3 ongelukjes. Dinsdag 1 uit nijd, ze was en ze plast zo voor Roy z'n gezicht en ze kijkt hem recht aan. Woensdag droog en vandaag op het kdv ook droog. Ben zo trots! 2 jaar pas en nu al groot
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
|
 |
« Gepost op: Januari 22, 2010, 00:13:29 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nicole
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 22, 2010, 10:00:50 » |
|
ooo wat een grote meid al, nu al zindelijk, scheelt wel weer eentje minder in de luiers !!! Goed gedaan Rosalinda 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Januari 22, 2010, 23:40:07 » |
|
Wat ontzettend goed van haar!!! Knap hoor!!  Nynke
|
|
|
|
|
|
Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!
Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
|
|
|
|
Jennifer
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 24, 2010, 21:38:31 » |
|
Heel knap!! En dat scheelt idd weer wat pampers
|
|
|
|
|
|
Groetjes Jennifer mv J@imey (11-09), J0rden (12-07), J0ey (12-05) en Just1n (01-04)
|
|
|
|
jochemsmama
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Januari 29, 2010, 20:50:27 » |
|
Wat een grote dame wordt het dan alweer, he? Goed zeg!  Babette
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rebeca
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Januari 29, 2010, 23:42:14 » |
|
ja ze is erg groot aan het worden en veel te pittig soms..hihi Ze plast namelijk ook waar het haar uitkomt. Ze zat van de week foto's te bekijken op de apple die langskomen als screensaver en toen zat ze op een stoel. Ze ging van de stoel af en ging plassen zodat ze wel door kon blijven kijken. Hoe bedoel je ze voelt dondersgoed dat ze moet plassen, maar geen zin hebben om naar de wc te lopen. Doet ze ook op het kdv, maar als ik er ben netjes op de wc.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Januari 30, 2010, 23:25:02 » |
|
hahaha hopelijk geeft deze pittige peuterpuber je nu al haar streken en is de echte pubertijd wat minder heftig!  Nynke
|
|
|
|
|
|
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!
Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
|
|
|
|
|
|
Rebeca
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Februari 01, 2010, 08:18:38 » |
|
@Nynke ik lees ineens je onderschrift. Gestopt, geen kindje meer aan de borst. Had wel ergens gelezen dat ze bijna niet meer dronk, maar ik had niet gelezen of nog niet gevonden dat ze was gestopt. Hoe voelt dat?
Verder is hier nog steeds een klein boefje die wel netjes op de wc plast, maar niet poept. ach ja dat komt ook vanzelf we.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Februari 01, 2010, 12:40:54 » |
|
Het is bijna ongemerkt gegaan, ze vroeg er gewoon niet meer om. Laatst toevallig nog één keer, maar toen waren we druk bezig en zei ik dus ook dat ze dadelijk mocht drinken als we klaar waren. Tegen die tijd was ze het alweer vergeten (en ik ook  ) Het voelt goed, ze heeft zelf afgebouwd en ze doet het heel erg goed, mist het niet. Toch wel heel bijzonder om het zelf te laten bepalen ipv bewust afbouwen zoals bij Irene toen der tijd. Ben nog wel op dieet, laatst eens een appel geprobeerd maar toen had ik de volgende ochtend barstende koppijn, vermoed dus dat ze die appel overgevoeligheid van mij hebben. Ga heel rustig aan dingen aan dieet toevoegen, om te kijken wat het bij mij doet.  Nynke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|