Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Oktober 13, 2008, 02:09:26

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: slapen  (gelezen 225 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Myrthe
Peuter

Lief: +0/-0

« Gepost op: Mei 14, 2008, 23:14:18 »

Wat hebben jullie ukkies aan tijden het slapen???
Ik kan nog niet de juiste combi vinden met dit weer.
Een slaapzak is erg warm, maar dan kan ze zich wat moeilijker om rollen als ik die vast stop aan t voeten eind
Een laken (+deken) is warm zat, maar dan kruipt ze er onder uit, gaat dan spelen en valt dan op d'r buik in slaap en dat vind ik weer niet zo'n prettig idee.

Wie heeft een idee, of waar kan ik slaap zakken kopen die zo dun zijn als een laken???

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +26/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #1 Gepost op: Mei 14, 2008, 23:35:40 »

Ik deed zonder airco gewoon steeds minder onder de slaapzak aan. Op een gegeven moment alleen rompertje (alleen luier vond ik link met het openen van de luier  Knipoog ) en dan alleen een lakentje erover als ze behoefte had aan een stevige omhelzing.

Ik heb ook wel dunnere slaapzakken hier in huis, echte zomerdingetjes. Maar je kan zo'n zomer slaapzak ook zelf maken he? Deed het hier iig met laagjes... dat wat ik echt wilde dat ze aan had (omdat ze dat nodig had) kreeg ze aan, eventueel aangevuld met een zomer t-shirt of juist pyamashirt of hele pyama...

Beetje rekening mee houden dat het nog warmer kan worden deze zomer he?

Myrthe
Peuter

Lief: +0/-0

« Antwoord #2 Gepost op: Mei 17, 2008, 23:36:57 »

Hoi Nynke

Een lakentje heeft ze er echt bij nodig, anders blijft ze idd onrustig.
Ik ga proberen om zelf een zomerslaapzak te maken, stof heb ik al in huis (heel lief met beertjes erop) nu nog de tijd vinden om het te knippen en in elkaar te zetten.

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: