Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Oktober 08, 2008, 06:07:39

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Vaderdag fotoshoot!  (gelezen 226 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +25/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #15 Gepost op: Juni 16, 2008, 12:37:57 »

Love is in the air! Love is in the air! Love is in the air! Love is in the air! kussie

mamatorist
Superplusmama
Global Moderator
Super Mama

Lief: +9/-0

« Antwoord #16 Gepost op: Juni 16, 2008, 13:08:01 »

Vergeet ik helemaal te vermelden dat mijn kroost nog heel actief bezig is geweest met het versieren van een mok voor opa. De een voor vader van mijn man en de ander voor mijn pa. De opa's waren er erg blij mee!

knuffel

Yvonne
Mama

Lief: +4/-0

« Antwoord #17 Gepost op: Juni 16, 2008, 13:15:45 »

Ziet er inderdaad heel gezellig uit, Nynke! Voor papa toch geen beter begin van de dag, zo lekker met alle meiden!!

Wij hadden hier eerlijk gezegd een hele slimme actie. Van de kinderopvang hadden ze het cadeautje voor papadag van Janne twee weken geleden meegegeven. Verder doen wij er niks aan, cadeaus beginnen we voorlopig ook nog niet aan. We zijn er dus totaal niet mee bezig geweest. Dus Janne vorige week zondag het cadeau aan papa laten geven en papa geknuffeld, kom ik er 's avonds achter dat we een weekje te vroeg waren...... doh  bloost de pan uit

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +25/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #18 Gepost op: Juni 16, 2008, 13:20:06 »

ik zeik in men jurk ik zeik in men jurk ik zeik in men jurk ik zeik in men jurk ik zeik in men jurk

hihi beter te vroeg dan te laat.... hier hadden ze ook op school geknutseld, moesten alleen Renée nog wat laten maken...

Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: