Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. December 03, 2008, 20:02:15

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Van alles  (gelezen 212 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
superlynn
Super Mama

Lief: +5/-0

« Gepost op: Augustus 20, 2008, 13:35:30 »

Hi,

Om nou overal een topic voor te openen heb ik geen zin in, dus doe het maar even zo.
Liam heeft gisteren z'n eerst tandje door, hihihi, wordt al zo'n groot manneke.
Weer geoefend met de fles net, een keer zuigen om het dan vervolgens weer uit te spugen, en een heel eng gezicht te trekken. Over een uurtje weer eens proberen.

Lynn maakt hele korte slaapjes, heb haar net weer terug gelegd met fiepjes erbij, maar volgens mij is ze de boel weer aan het slopen boven.
Dan gaat ze staan in haar ledikant, en dan probeert ze alles uit haar kast te plukken, gelukkig alleen maar een boekje en een knuffel waar ze bij kan, maar eigenlijk is het niet de bedoeling.

Lynn probeert tegenwoordig ook te lopen langs de tafel en bank, gaat stroef, maar het gaat, ben er kei trots op. Ik kan de hengsels van de kinderwagen lager zetten, en als ik haar erachter zet, en dan de kinderwagen duw, loopt ze mee, ziet er kei geinig uit.

Moet zo even stofzuigen en dweilen, anders weer gejank van mannetje. Hihihi moest wel lachen, hij belde me straks toen Lynn en Liam allebei aan het brullen waren, en heb gezegd dat ik ook kei bekaf ben als hij thuiskom, dat ik ook maar de hele dag tussen gebrul zit. Op zich valt het wel mee hoor, maar ooit word ik er wel moe van.

Dadelijk ook nog even naar het dorp, pff want wat moeten we nu weer eten, inspiratie is ver te zoeken. Gisteren macaroni en eergisteren pizza, en vandaag weet ik het niet.
Ook nog even naar de bank Liam's spaarrekening activeren, alleen Lynn's spaarrekening is ok. Ik heb het wel zo druk hè, hihihihihi.

Er was iemand die een lijstje wilde maken met wat er allemaal is gedaan vandaag, zodat m'n manneke kan zien waar ik het zo druk mee heb, ik denk dat ik het ook maar eens allemaal op ga schrijven.
En nu ga ik poepen.
Bedankt voor het lezen.
X

mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

Lief: +19/-1

« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 20, 2008, 14:04:55 »

Hihi ik ben ook al bezig om al mijn topics een beetje bij elkaar te voegen. Scheelt een heleboel gezoek.

Groetjes van marloes

Als je van iets houdt, laat het dan los
Als het terugkomt, is het pas van jou
Zo niet, dan is het nooit van jou geweest
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +38/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 20, 2008, 15:46:32 »

LOLZ boven aan het lijstje:
Joyce heeft zitten poepen!

Het niet willen slapen als ze eenmaal staan en lopen ontdekt hebben, herken ik! Heb toen Renée wel eens in lighouding vastgehouden... ging ze protesteren maar viel ze alsnog in slaap. Ze had echt even hulp nodig om te beseffen dat je voor in slaap vallen... liggen moest!

knuffel

Anouschka
Super Mama

Lief: +12/-0

« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 20, 2008, 21:00:42 »

wahahahahahhaa En heb je lekker gepoept? Dat kan zo opluchten he?  Joker

Ja joh mannen denken vaak dat je een hele dag uit je neus zit te wreten en niks doet. John heeft dat met vlagen ook wel eens.
Maar laatst, toen zijn vakantie om was, zei hij 's avonds: "Ik heb het op mijn werk beter dan thuis."  goei van je!
Dat hij dat maar beseft. Maar.. nu is het weer druk. Nu zegt hij dat niet meer.

Maar ik bedoel maar... het is vaak zo frustrerend dat je niet kan doen wat je van plan was te doen.

Ik zit me hier te lachen nu... Nele zit naast me op de grond.
Ze zegt als ze de lamp ziet meestal jamp. Maar wij zeggen heel overdreven LLLLLamp voor. Om haar de L te leren. Bij de L laten wij onze tong een beetje naar buiten komen. Daarnet zei ze dus LLLLamp! met haar tong een heel eind naar buiten!  lol Tjee zeg wat heeft zij een lange tong!  wahahahahahhaa

Groetjes Anouschka
supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07)

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 20, 2008, 22:05:20 »

hahahaha die tong is geoefend door alle dingen af te likken! Is het toch nog ergens goed voor geweest!  ik zeik in men jurk

Lilian
Mama

Lief: +1/-0

« Antwoord #5 Gepost op: Augustus 20, 2008, 23:11:47 »

Ik zit me hier te lachen nu... Nele zit naast me op de grond.
Ze zegt als ze de lamp ziet meestal jamp. Maar wij zeggen heel overdreven LLLLLamp voor. Om haar de L te leren. Bij de L laten wij onze tong een beetje naar buiten komen. Daarnet zei ze dus LLLLamp! met haar tong een heel eind naar buiten!  lol Tjee zeg wat heeft zij een lange tong!  wahahahahahhaa

wahahahahahhaa Haha! Nele die al "lamp"  zegt!! Goed man!

Jent zegt wel "papa"  maar niet echt standaard en iets wat lijkt op mamamamam. En verder een heleboel " uh". En " aah". En hij steekt zijn arm in de lucht en ik denk dat ie dan bedoelt te zwaaien... Maar soms steekt hij 2 armen in de lucht en dan zeggen wij steeds Hieperdepiep hoera! En volgens mij begint ie dat aardig door te krijgen. Handig over een maandje...  ik zeik in men jurk

Verder vind ik Jent nog wel veel meer baby dan Emma op dezelfde leeftijd. Ik vind haar veel wijzer voor mijn gevoel. Ze zei ook al veel meer woordjes, zoals "die" en "uit" en "papa" en "mama" en "emma". En ze liep al... Uhm, dat hoeft Jent van mij nog niet hoor. Maar ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren. Hij loopt al zo goed langs.

Maar ja, nog ff en ze worden alweer 1!!! Pfoe, veel te snel als je het mij vraagt...

knuffel

Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #6 Gepost op: Augustus 20, 2008, 23:28:54 »

Lilian, over het algemeen zijn meisjes taalgevoeliger hoor. Dus geen zorgen!

Het eerste woordje was volgens mij AAAAAAA-PPPP  lol
Dat zegt ze echt zo he. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA---PPPP  wahahahahahhaa
Ze heeft een aapje op haar kamer.
En vorige week maand op de kinderboerderij zei ze dus SJ--AAA-PP is dus schaap.  lol
En zo komt er af en toe wat bij.
Ze praat of ze net als ons praat en soms lijken klanken echt woorden. Ik denk dat ze ons probeert te immiteren.

Groetjes Anouschka
supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07)

mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

Lief: +19/-1

« Antwoord #7 Gepost op: Augustus 21, 2008, 12:36:46 »

Stijn is qua vocabulaire een stuk minder ver dan zijn broers op deze leeftijd waren. Maar ja, Tom kon op deze leeftijd net zelf gaan zitten en Stijn loopt al hele einden en je kan niet alles tegelijk leren he.

Als we Stijn nu iets geven zegt hij da. Nee schudden kan hij als de beste en als je koe zegt doet hij mmmmmmmmmmmoeoeoeoeoe, bij alle andere dieren zegt hij aaaa (aai aai) en strekt zijn hand uit, o ja poes is mau mau! Verder papa en mama en tn (tom) en ki (rick). Komt allemaal vanzelf wel!!!

Wilt hij iets hebben dan zegt hij ung ung en kijkt er naar of probeert ernaar te wijzen. Als we het dan geven is het heel tevreden lachen.

knuffel

Als je van iets houdt, laat het dan los
Als het terugkomt, is het pas van jou
Zo niet, dan is het nooit van jou geweest
Anouschka
Super Mama

« Antwoord #8 Gepost op: Augustus 22, 2008, 08:07:55 »

hahahaha die tong is geoefend door alle dingen af te likken! Is het toch nog ergens goed voor geweest!  ik zeik in men jurk

Ach vorige week stond ze m'n ramen nog te zemen (af te likken  wahahahahahhaa).
Dat raam is toch al verpest door er ooit spuitsneeuw op te spuiten. Het is nog steeds niet 100 % vetvrij. Wat een rotspul was dat. Is er niet af te krijgen!

Groetjes Anouschka

superlynn
Super Mama

Lief: +5/-0

« Antwoord #9 Gepost op: Augustus 27, 2008, 15:03:17 »

Hi,

Lynn ligt nog heerlijk te slapen, was een uur geleden wel wakker geworden, fiepje uit bed gegooid. Toen ik ging kijken lag ze met hoofd naar muur toe, en kon ze me niet zien, dus ben ik heeeeeeeeel zachtjes haar kamer opgegaan, heb fiepjes in haar bed gelegd, en weer naar beneden gegaan, hihihihihihihi. Ik denk dat ze de fiepjes weer heeft gevonden, het is in ieder geval weer stil.

Liam lag te brullen, kon de slaap niet pakken, hem op schoot gehouden, was ook niet goed.
Even later in de box gelegd lag ie weer te brullen, luier gekeken, niks en ook geen buikpijn maar gewoon boos.
Ik vlug naar de zolder gelopen om was te halen zodat ik die dan op kan hangen, kom ik weer beneden is ie nog steed aan het brullen, loop ik naar buiten om de was op te hangen is ie binnen een minuut stil.
Het ergste is, dat ie gewoon aan het wachten is op mij, ik zie gewoon aan z'n koppie dat er niks aan de hand is, want dan laat ik hem natuurlijk niet brullen. Maar als ik dan boven de box ga staan, stopt ie met brullen en gaat dan lachen, loop ik weg, dan begint ie weer, gek manneke.
Nu slaapt ie.

Moet eigenlijk nog wel wat hier aan het huishouden doen, maar heb er echt bar weinig zin in.
X

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #10 Gepost op: Augustus 27, 2008, 15:19:19 »

ik probeer vandaag tussen de bedrijven door wat te doen. De was doe ik even niet. Want als ik die nu doe is er morgen toch weer was. Die is nooit klaar en daarvan word ik moedeloos. Geen zin in om weer moedeloos te worden.  Knipoog
Ramen binnen gezeemd. Zie ik weer hoe vies ze buiten zijn.  doh
Maar dat kan wel op een andere keer. Nu de zooi nog opruimen. Help! Waar begin ik!
Dadelijk even naar E-L voor winterjassen kijken. Nele slaapt op het moment.

Groetjes Anouschka

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #11 Gepost op: Augustus 27, 2008, 16:06:36 »

Hier bar weinig uit mijn handen vandaag...

Met Irene naar huisarts geweest, heeft een ontstoken oog. Dus druppelen... en zalf.
Had koffievisite dus die mocht mooi even op Renée letten (kon ik alleen met irene naar dokter)

Twaalf uur middelste uk gehaald (visite net weg), half uur op schoolplein doorgebracht, toen was Irene pas klaar (verschoven tijden op woensdag)
Vanmiddag meiden hun kamer laten opruimen (kortom mama ook bezig)

Lang niet zo actief als Marloes met haar mooie behang of als Anouschka met haar ramen... hihi
Maar ondertussen toch zo druk als maar zijn kan, dus ook even wat minder actief hier op het forum, sorry... Lees alles wel, maar heb laatste paar dagen weinig fut om ook echt te antwoorden...  bloost de pan uit

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #12 Gepost op: Augustus 27, 2008, 16:12:23 »

Geeft niks hoor Nynke. Niet ziek worden hoor! Hoe is het met Renée eigenlijk?
En nette kamers is ook fijn he?  knuffel

Groetjes Anouschka

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #13 Gepost op: Augustus 27, 2008, 16:23:10 »

Nee hoor ga niet ziek worden, geen tijd voor  Knipoog
Renée gaat op zich wel, af en toe wat verhoging en ze is 's middags weer moe, dus doet regelmatig toch weer middagtukkie. Wel heeeeeel vaak tietie willen. Zo vaak dat ik er wel een stop op zet.

Nette kamers is heel erg fijn! Niet dat ze lang zo blijven  triest

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #14 Gepost op: Augustus 27, 2008, 21:55:43 »

Helaas niet nee. Hier ook zo hoor. Vooral bij Debbie. En Nele ziet haar als voorbeeld vrees ik.  doh
Morgen boven maar weer eens aan de slag. Kijken of het even helpt.

knuffel

Groetjes Anouschka

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: