Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Oktober 13, 2008, 02:03:18

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: voordelen rapley of...  (gelezen 387 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Anouschka
Super Mama

Lief: +10/-0

« Antwoord #15 Gepost op: Juni 27, 2008, 22:48:32 »

Debbie rapley't ook vaak en smeer gerust haar handen aan haar broek af.  Boos ja!
Dat vind ik minder want ik moet het maar schoon zien te krijgen.  zucht

Maar Nele krijgt alles rapley behalve de peer met biobim.
Het brood snijd ik tegenwoordig wel in kleine stukjes en dan leg ik er elke keer een paar voor haar neus. Die stopt ze zelf in haar mondje. Netjes 1 voor 1 zonder dat ik haar dat aanleer!  dit is okee
Dadelijk eet ze nog netter dan haar grote broer en zus!  Joker

Groetjes Anouschka
supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07)

Lilian
Mama

Lief: +0/-0

« Antwoord #16 Gepost op: Juni 28, 2008, 15:13:53 »

Onze beide moppies rapleyen er ook op los hoor. Ik zei gisteren nog tegen Emma dat ze onderhand wel eens met een vork mocht gaan eten. Ze kan het wel en begint ook altijd netjes met vork, maar binnen no time gaan die handen het bord in en zit de hele boel onder.  Ik is rollend over de vloer van het lachen! En eerlijk waar: die moet alles pletten en uitpluizen. Niet normaal, nooit kan er eens een maaltijd naar binnen zonder alles onder te smeren. En ze wil geen slab hoor, want nee, ze gaat niet knoeien... Hoe noem je dit dan? Oh ha, rapley.  wahahahahahhaa Maar zonder slab betekent bij Emma dat steevast haar trui wordt gebruikt als slab... Multifunctioneel die kleren van tegenwoordig.

Jent eet zoms ook gepureerd. Dan krijgt hij meer binnen. Als hij stukjes eet, sabbelt ie meer en spuugt ie vervolgens de uitgesabbelde stukjes uit... Hij heeft nog geen tandjes maar dat maakt volgens mij niks uit. Hij eet ook brood en soepstengels en rijstewafeltjes. Die sabbelt hij wel klein.

Ik vind het leuk om te zien, van die van eten genietende kids.! dit is okee

knuffel Lilian

Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)

Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: