Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Augustus 29, 2008, 08:06:59

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wat heb ik weer gelachen  (gelezen 156 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
superlynn
Mama

Lief: +2/-0

« Gepost op: Mei 24, 2008, 15:15:49 »

Hi,

Vandaag is mijn man thuis, dus vanochtend vroeg opgestaan en lynn eten geven, en vervolgens zijn we boodschappen gaan doen.
Eenmaal thuis boodschappen weer opruimen, en toen was het alweer tijd om lynn een boterham te geven.
Na de boterham vond mijn man het tijd om lynn naar bed te doen, ik zei nog nee niet doen, dat is te vroeg, maar goed, hij luistert niet, en legt lynn om kwart over twaalf in bed.
Liam moppert want hij kan de slaap niet vatten, hij heeft wel genoeg gedronken, en buikpijn heeft ie ook niet echt. Ik ben even buiten en krijg liam in de maxicosi naast me neer gezet door een zuchtende papa.
Ik zet liam vervolgens weer bij papa neer, hihi, zodat ik de was kan doen boven.
Inmiddels is lynn alweer wakker, heeft maar liefst een klein uurtje geslapen, tja zei ik toch?! Normaal leg ik haar om een uur of een half twee in bed, en ze slaapt dan meestal tot vier.
Liam moppert nog steeds, ik breng lynn naar beneden, en ga weer verder met de was.
Nadat ik de was heb gedaan ga ik maar weer eens even kijken beneden, en liam moppert nog steeds en papa's geduld is aardig op aan het raken.
Hij pakt een toetje en ik geef lynn er ook maar een, ik ben dan ook nog bezig liam te sussen.
Komt papa op het idee om met lynn te gaan fietsen, want liam jankt toch maar de hele dag, zegt ie.
Ik lach me een breuk, want ik vertel hem dat ik en de kinderen bezig moet houden de hele dag, en zorgen dat ze slapen, en als meneer 's avonds thuis komt wil ie ook nog dat het zuiver is overal, en dat ik de boodschappen heb gedaan, en eigenlijk ook nog dat ik al heb gekookt.
Hij blijft maar zuchten, en hoe harder hij zucht des te harder ik moet lachen.
Zit ie op de fiets, al in het gangetje, roept ie dat ik de fles van lynn moet pakken, weer moet ik kei hard lachen, want hij is zo'n kluns, en maar mopperen als ik iets vergeet.

Ik ga naar binnen met liam, houd hem lekker op de arm, en meneertje slaapt binnen een minuut, hahahahahaha.
Ik leg hem weg, in de reiswieg en kan weer verder met de was, want die wacht nog steeds.
Dadelijk nog even stofzuigen en dan klaar.
Hahahahahaha, had je eigenlijk bij moeten zijn, lezend is het niet zo grappig, maar ik was al zo ver, dat ik het weer zonde vond om te wissen.
Mama rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!
X

astridmv3
Super Mama

Lief: +15/-0

Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven

« Antwoord #1 Gepost op: Mei 24, 2008, 16:25:06 »

wahahahahahhaa ja ja, veel mannen hebben niet door wat een werk een mama allemaal kan verzetten en wat lukt Knipoog
en maar zuchten Joker

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)
jhl.lanjouw
Peuter

Lief: +2/-0

« Antwoord #2 Gepost op: Mei 24, 2008, 17:02:54 »

wahahahahahhaa wahahahahahhaa

Geweldig!!!
daan28
Peuter

Lief: +4/-0

« Antwoord #3 Gepost op: Mei 24, 2008, 21:06:51 »

Komt me erg bekent voor,alhoewel marco de kids als ik aan het werk altijd alleen heeft tijdens het eten en de avondspits,en dan is hij zo druk dat ik blij ben dat we een afwasmachine hebben want anders
Mannen kunnen nu eenmaal niet praten en breien tegelijk en wij vrouwen kunnen alles
Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +21/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #4 Gepost op: Mei 24, 2008, 21:17:22 »

hahahahahaha klinkt bekend in de oren Joyce!!! Zal het in ieder huis zo gaan?

mamatorist
Global Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0

« Antwoord #5 Gepost op: Mei 25, 2008, 09:06:54 »

Heerlijk om te lezen dat dit in andere huishoudens ook voorkomt en dus blijkbaar bij mannen in de genen zit.  wahahahahahhaa wahahahahahhaa

Marloes
BallenBak
Mama

Lief: +7/-11

« Antwoord #6 Gepost op: Juni 04, 2008, 00:41:21 »

Hier nog zo'n huishouden....  das lekker! wahahahahahhaa
Martine
Administrator
Super Mama

Lief: +13/-0

« Antwoord #7 Gepost op: Juni 04, 2008, 14:48:31 »

Love is in the air! Ik geloof dat ik het toch aardig heb getroffen met die vent van mij...

[Martine] 22:07: Wie is het lekkerst?
[BiggBoss] 22:07: Martine
astridmv3
Super Mama

Lief: +15/-0

Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven

« Antwoord #8 Gepost op: Juni 06, 2008, 08:43:02 »

ja ik ook hoor.
t afgelopen jaar heeft karst ook wel geleerd hoe het 'moet' en runt hij vaak de hele tent beter dan ik wat zeggie? bloost de pan uit

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: