Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. September 05, 2008, 16:43:56

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: even van me af zeuren!  (gelezen 790 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
nance
Dreumes
**

Lief: +0/-0

een echte jongensmama.

« Antwoord #45 Gepost op: Mei 03, 2008, 13:07:31 »

Hier weer even een berichtje.
Het tijdstip van de voeding die ik had laten vallen, ben ik gaan kolven, gelijk 90 cc uit beide borsten, dus zo erg afgebouwd was het nog niet.
Gister weer naar de dokter geweest, dacht nog steeds spruw te hebben, want de pijn is weer heftig. Ik moest het laten zien, en volgens hem zijn het hele gezonde tepels, en geen spruw meer te zien, ook bij Kaïne niet. Goed nieuws natuurlijk, maar de pijn blijft. Volgens hem ligt het aan mijn melkkanaatjes, en dat zou nog weleens zo kunnen zijn, want daar heb ik vanaf het begin al over geschreven, net of ze droog zijn. Volgens mijn huisarts zuigt hij te hard, en idd afentoe trekt het helemaal in mijn rug en ribben. Ik heb gister grote schelpen voor mijn kolf gehaald, want die standaard doen zo zeer, maar die grotere doen ook zeer. Ik vind het kolven en voeden gewoon zeer doen. Ik doe het met veel liefde, maar echt genieten doe ik niet. Het doet vanaf dag 1 best zeer. geen idee

Trotse mama van Dwight (15-07-92) Clint (22-03-05) en Kaïne (03-03-08)
Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +21/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #46 Gepost op: Mei 03, 2008, 17:56:58 »

Nance, vraag het alsjeblieft nog een keer aan Gonneke, als iemand veel ervaring heeft, is zij het wel! Spruw hoef je niet te zien om toch te hebben... als spruw bij jou van binnen zit, zal hij het aan de buitenkant ook niet kunnen zien.

Vraag haar alsjeblieft nog een keer!

knuffel

Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog
  Print  

Ga naar: