Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Oktober 07, 2008, 15:08:51

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: haren verven  (gelezen 182 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
nance
Dreumes
**

Lief: +0/-0

een echte jongensmama.

« Gepost op: April 19, 2008, 07:22:12 »

Weten jullie of dat mag, je haren verven als je bv geeft. Ik heb eergisteren een pak haarverf gekocht, omdat ik natuurlijk niet grijs achter de kinderwagen wil lopen, maar ineens bedenk ik me of dat wel mag als je voed. Iemand een idee?

Trotse mama van Dwight (15-07-92) Clint (22-03-05) en Kaïne (03-03-08)
mamatorist
Superplusmama
Global Moderator
Super Mama

Lief: +9/-0

« Antwoord #1 Gepost op: April 19, 2008, 07:46:35 »

Ja hoor dat mag. Gelukkig wel want anders zou ik ook als grijze duif door het leve gaan. ik heb ook van de week verf gekocht nadat mijn man wat subtiele hints beon te geven./ Ben er alleen nog niet aan toegekomen om het in mijn haar te doen. Ik doe het als mijn man thuis is, zodat hij Stijn eventueel kan troosten of bezig kan houden. Ik zie het al helemaal gebeuren dat ik halverwege ben en Stijn besluit om wakker te worden.

groetjes van Marloes

nance
Dreumes
**

een echte jongensmama.

« Antwoord #2 Gepost op: April 19, 2008, 08:32:31 »

Oh gelukkig!! dit is okee Dan ga ik zometeen mijn haren verven. Pooh had al helemaal visioenen dat ik met een uitgroei van hier naar Tokio zou moeten lopen, met mijn voornemen om maanden te gaan voeden. Ja idd dat zal je zien, zit je lekker met het verfie in je haar, word je kind wakker. Zou mij ook gebeuren hoor, met die eigenwijze droppies van mij hihi. Ik doe er nog altijd zilverfolie omheen, nou mijn kinderen schrikken zich kapot, als ik zo boven hun bed verschijn. Ik ga effe verven, bedankt voor je reactie, je hebt me blij gemaakt.

knuffel

mamatorist
Superplusmama
Global Moderator
Super Mama

Lief: +9/-0

« Antwoord #3 Gepost op: April 19, 2008, 08:41:14 »

Graag gedaan hoor. Ga je een hele ander kleur doen of iets wat op je eigen haarkleur lijkt (maar dan zonder grijs  Ik is rollend over de vloer van het lachen!). Ik heb een kleur gekocht die erg op mijn eigen haarkleur lijkt want dan zie ik geen uitgroei!!!

Groetjes van Marloes

nance
Dreumes
**

een echte jongensmama.

« Antwoord #4 Gepost op: April 19, 2008, 15:54:06 »

Ik heb de kleur erin gedaan, die ik altijd voor mijn zwangerschap had, maar in mijn zwangerschap heb ik een andere kleur gebruikt met minder amoniak. Dat was wel meer mijn eigen kleur, nu heb ik het weer lichtkoper goudblond. Heerlijk weer mijn vertrouwde kleurtje. Ben weer een paar keer een kwartiertje onder de zonnebank geweest, wat ik ook niet meer had gedaan toen ik zwanger was, ben weer aan het proberen een beetje mezelf te zijn, alleen ben ik nu met campina volgens Clint das fijn Mijn eigen kleur is donker met grijs hihi. Was alleen even vergeten hoe erg het stonk zeg die verf.

Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +25/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #5 Gepost op: April 19, 2008, 17:46:50 »

hihi uitgroei zie je hier toch wel komen hoor! Die grijze ellende komt er echt wel weer aan, als ik niet vaak genoeg de "spiegel van de kapper" zie. Ik heb een thuiskapster die het voor me doet. Groot voordeel.... al zit ik in de verf, kan uk tijdens de behandeling gewoon (onder kappersmantel) aanleggen en ze is dan dus gewoon relaxed. Of ze speelt met haar eigen speelgoed, kijkt wat tv (bumba, dora, etc) Allemaal dingen die bij de gewone kapper niet echt gaan.

Zo te horen ben je weer tevreden met jezelf Nance! Daar doe je het voor nietwaar? Zelf doen heb ik me nog nooit aan gewaagd... hihi vind weinig dingen eng... maar daar begin ik niet aan.

Groetjes Nynke

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: