Heb een dochtertje van bijna 4 maanden en sinds kerst is de bv behoorlijk minder.
De laatste twee weken zijn wij dan ook begonnen met kunstvoeding bij te geven omdat ze zo verschrikkelijk hongerig was, maar wil hier heel graag weer vanaf.
Heb bij de huisarts de neusspray gehaald, maar deze helpt niet echt. Heb goede berichten gelezen over Domperidon, maar de huisarts wil mij dat niet voorschrijven omdat zij zegt dat er geen enkele medicatie bestaat om de productie van borstvoeding te verhogen en dat het er dus ook niet voor bedoeld is.
Ook kolf ik op het werk 1x extra, maar zonder resultaat.
Heb bijvoorbeeld vandaag in 3 kolfsessies totaal 160cc gekolfd, terwijl ze 180cc
per keer drinkt..... dus echt ernstig tekort.

Wil dit weekend proberen om haar toch maar weer vaak aan te leggen (hongerig of niet) en kijken hoe het gaat. Wat zo vervelend ervan is dat ons meisje al een hele slechte slaper is overdag en dat ze de vorige keer tijdens de regeldagen dan ook bijna de hele dag wakker was.... ook daar werd ze dan weer niet vrolijk van.
Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste op kan pakken?
Zit zelf te denken aan vaak aanleggen en direct na het voeden te kolven (heb gelezen dat dit ook gunstig kan uitpakken) en eventueel 's avonds afgekolfde melk te geven (zodat ze 's nachts haar slaapuurtjes even in kan halen) om dan ook 's avonds wanneer zij in bed ligt te gaan clusterkolven (3 uur lang om de 20 minuten).
Kan dit 2 dagen achter elkaar doen, dan maandag en dinsdag weer werken. Ben woensdag en donderdag weer vrij, dus misschien dan weer 2 dagen vaak voeden en 's avonds clusterkolven.
Is dit een idee of kun je clusterkolven beter op een ander tijdstip van de dag doen? Misschien heeft iemand anders nog tips om ons van de kv af te halen en weer volledig aan de bv. Vind het zelf zo belangrijk om haar bv te geven, maar kreeg mee van cb om haar toch bij te voeden omdat ze zo'n honger had.
Heb ik niet al te lang gewacht en is het dus nu ook al te laat?
Veel vragen en een heel verhaal, maar zit er echt mee en heb het hele internet al van voor naar achter bekeken. Wil dit goed aanpakken, maar moet tussendoor ook gewoon werken.... kan dus jammer genoeg niet meerdere dagen achter elkaar proberen de productie te verhogen.
Wie o wie kan mij helpen?