hahaha een baby-bh!!!
Lieverd,
Als je overdag om de vier uur voedt en 's nachts ruim een voeding overslaat, kom je eigenlijk aan iets te weinig voedingen. 0.00-6.00-11.00-15.00-19.00 zijn maar vijf voedingen.... waarvan de voeding van zes uur nog niet eens een volledige voeding is.
De eerste week zijn wel meer baby's ontzettend slaperig en is het knokken om genoeg voedingen te geven. Maar als ze die voedingen niet krijgen, kunnen ze nog slaperiger worden. Dit heeft met de bloedsuikerspiegel te maken die ze zelf nog niet goed constant kunnen houden.
Qua luiers klinkt het wel alsof ze genoeg binnen krijgt, maar zou graag zien dat het wat meer gedoseerd binnen krijgt. Grote bubsen melk kost haar meer energie om te verteren dan vaker kleine beetjes. Tenminste zo herinner ik het mij van een workshop van gonneke meen ik.
Als ze eenmaal zes pond zijn (wat ze dus al is) zou ze éénmalig per etmaal 5 uur achter elkaar mogen slapen, maar zij pakt zelf dus al twee keer 5 á 6 uur en de verdere dag iedere keer vier uur... Kijk eens of je haar iedere drie uur kan aanleggen en dan zou je eventueel 's nachts van twaalf tot vijf/zes kunnen laten slapen, maar echt niet veel langer hoor meis!!

Nynke