Nynke, Jij zegt jeuk...
Een nieuw tandje wat bijna door komt, veroorzaakt misschien ook jeuk?
Volgens mij heb ik dat ergens gelezen of gehoord ooit. Ze zit nl. de afgelopen dagen heel veel op haar vingers te bijten. En als ik zo voel naast het eerste tandje zou het best wel eens kunnen dat haar 2e tandje er zo door komt.
Ze is heel onrustig op het moment en ik heb toch echt niks verkeerds gegeten. Daar let ik nl. na de kibbeling en choc.koek van vorige week heel erg op.
Ik heb al wel in haar mondje gekeken en alles zit mooi rose. Alleen daar waar de tandjes zitten iets minder. Maar dat is altijd al zo.
De vorige keer bij het eerste tandje kon ze ook feller aanhappen maar nu is ze nóg feller. Het lijkt wel of ze me aanvalt.

En net als jij, mijn tepels kunnen heel wat hebben. Maar nu voelen ze of Nele er een hele dag gedronken heeft. Geen kloofje te zien hoor. MAar gewoon gevoelig. Het moet niet gekker worden. Dan gaan ze wel door vrees ik.
En dan moet ze ook nog niet rond gaan kijken met de tepel in de mond of de borst met haar ene handje wegduwen en de tepel voor haar naar achteren trekken.

Ik kan heel wat hebben maar er is een grens hoor

Onrust en fel aanhappen door jeuk.
Maar waardoor die jeuk?
Spruw die niet te zien is of toch een tandje. Op dat laatste houd ik het maar even.
Goh, de ochtend is al bijna om en wat heb ik gedaan? Nele verzorgd. Gegeten en gedronken. EN haar bed verlaagd. Tjongejonge... ik had veel meer willen doen. Maar een meiske wat wat raars in haar mondje voelt en daardoor onrustig is, kan ik toch ook niet aan haar lot overlaten?