Nou Nynke, de ellende is dat we de 6-maanden spurt net achter de rug hebben. Inderdaad, zat er toen compleet doorheen. Maar direkt na de 6-maanden spurt kreeg hij flink de griep te pakken en is een dikke week ziek geweest. Dus eigenlijk geen verschil met de spurt, daarop aansluitend regeldagen en nu zitten we in week 29, dus de bewuste 2 weken dat ze in de gaten krijgen dat mama weg kan gaan.
Bij Thieme is dat dus net zo heftig als een fikse sprong.
Hier dus al zo'n 6 a 7 weken ellende.
Al met al denk ik elke keer dat er licht is aan het eind van de tunnel maar dan wordt dat toch weer gedwarsboomd door een griep, regeldagen, spruw... en tot overmaat van ramp krijg ik nu zelf de griep.
Ben er wel even klaar mee.
Ik let inderdaad heel goed op zijn slaapsignalen maar ik merk dat als ik hem in bed leg zodra hij in zijn oogjes begint te wrijven, dat het veel te lang duurt voordat hij in slaap valt, huilt dan ook zo erg dat ik hem toch weer oppak.
Als ik 5 minuten langer wacht, gaat het beter.
Heb bij Mertel 's avonds zelf ingegrepen toen hij 9 maanden was. Ben toen naast zijn bedje gaan zitten en heb gezegd dat hij echt niet mocht drinken. Hij heeft me toen 40 minuten huilend aangekeken, heb zelf ook 40 minuten mee zitten brullen, en toen ging hij liggen en slapen. Heb hem toen 2 weken alleen om 01.00 uur 's nachts gevoed en die toen ook geweigerd.
Geen vuiltje aan de lucht.
Vrees dat het bij Thieme een ander verhaal gaat worden...
Buiten spurtjes om komt hij om de 3 uur. Tijdens spurtjes continue. Kan zelf de slaap niet echt vatten als hij ligt te drinken helaas, anders was het toch ietsje minder vermoeiend geweest.