Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Juli 07, 2008, 00:13:40

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: ziekenhuis bij borstontsteking ah einde van de kraamweek  (gelezen 121 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
jo jo
Zuigeling
*

Lief: +3/-0

« Gepost op: September 27, 2007, 11:45:59 »

'k Had net m'n schoonzusje aan de lijn, vorige week donderdag hebben zij een kleine meid gekregen. Vertelt ze me dat ze in het ziekenhuis ligt  triest Vannacht opgenomen, de koorts liep zooo hoog op. Wschl. heeft ze aan beide borsten een borstontsteking. Flink aan de antibiotica, en als de koorts 24 uur weg is, mag ze aan de orale antibiotica.
Maar wat dan wel weer mooi is: Anne (de kleine dus) is gewoon bij haar, drinkt super, en zelfs m'n broer mag blijven.
Ze zitten in het Diak in Utrecht, weet één van jullie hoe het borstvoedingsbeleid daar is?? Zo te horen wel goed, maar misschien dat ik haar toch nog moet 'waarschuwen' voor valkuilen? Ze was al zoooo bang dat ze 'moest' stoppen, maar daar lijkt het iig voorlopig niet op.

Groet,

Joke, een 'bezorgde' schoonzus, die blij is dat er goede begeleiding lijkt te zijn...
Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +18/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #1 Gepost op: September 27, 2007, 12:22:46 »

Oei dat is schrikken Joke! Maar hopen dat ze snel weer opknapt! Ik weet niet hoe het in utrecht gesteld is met het borstvoedingsbeleid, maar als ze vragen heeft.... zaterdag is Gonneke van Veldhuizen in Utrecht voor de ontmoetingsdag en ook mensen van LLL uit Utrecht zijn er die dag... Kan altijd een balletje opgooien voor je (nee, niet één van mijn ukken, gewoon spreekwoordelijk  ;))

In ieder geval NIET STOPPEN! De ontsteking moet eerst weg... en tegen de tijd dat die over is, gaat het weer als een trein...

Groetjes Nynke

mamatotje
BANNED
Dreumes
*

Lief: +4/-7

« Antwoord #2 Gepost op: September 27, 2007, 22:08:18 »

Gefeliciteerd!!

Ik heb ook geen idee, op de site zie je wel dat ze een knusse kolfkamer hebben etc.. Maar verder weinig.
Op lactatiekundige zoeken haalt niets uit, op borstvoeding zie je wel wat topics.

Maar hey!! Ze hebben jou toch?! ;)
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: