AndreaF
Peuter

Lief: +0/-0
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: Mei 28, 2008, 18:08:05 » |
|
Ik heb dat patroon toen ook in Kinderen gezien. Meteen handdoeken gekocht, maar nooit meer een poncho van gemaakt. Als ik die plaatjes zie, is het toch wel erg makkelijk voor de kinders. Toch maar eens een poging wagen.
|
|
|
|
|
|
Groetjes, Andrea ~ Trotse mama van Ryan (1 november 2004) en Vince (26 september 2007) 
|
|
|
|
Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: Mei 28, 2008, 18:08:05 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: Mei 28, 2008, 19:46:41 » |
|
Vandaag van die badponcho's gezien bij de Zeeman!!! Voor weinig! Dus voor diegenen die zelfmaken even niet zien zitten.... op naar de Zeeman!
|
|
|
|
|
|
Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!
Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
|
|
|
|
mamaMarije
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: Mei 28, 2008, 20:00:43 » |
|
heb het patroon nog niet weer gevonden... Zal nog even kijken in de baby agenda's van het eerste jaar met de heren, staat met iets van bij dat in 1 van beide ook zoiets stond.... wordt wel morgen, ze liggen al op bed.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: Mei 28, 2008, 20:03:00 » |
|
Vandaag van die badponcho's gezien bij de Zeeman!!! Voor weinig! Dus voor diegenen die zelfmaken even niet zien zitten.... op naar de Zeeman!
Dank je Nynke! Morgen ga ik boodschappen doen. Dus meteen langs de Zeeman! Ik heb er vandaag wel eentje bij de Prenatal meegebracht. Het gat waar het hoofdje door moet is wel heel nauw. Mochten die van de Zeeman fijner zijn, dan breng ik deze terug!  Enne... als die van de zeeman voor een fijne prijs zijn, dan ga ik ze echt niet zelf maken. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anneke
Peuter

|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: Mei 28, 2008, 20:09:37 » |
|
ik heb nu een kinderen agenda en daar staat ie ook in, dus als iemand de beschrijving nodig heeft; roep maar
Anneke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: Mei 28, 2008, 20:14:31 » |
|
Vertel maar hoor Anneke! Voor welke leeftijd is ie? Want dan kan ik 'm later misschien zelfs nog wat groter maken. Ook handig als ze op zwemles zitten misschien. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamaMarije
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: Mei 28, 2008, 20:41:06 » |
|
ja graag, want vind het zelf ook wel handig voor op vakantie.... alsof die kinderen zich lekker rustig laten afdrogen....cape erover en ze zijn ook zo droog 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ageeth
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: Mei 28, 2008, 20:43:53 » |
|
Ik heb hem vandaag gekocht bij de Zeeman, zijn er in 3 soorten. 2 meiden dingen (roze iig) en 1 met blauw en als je je hoofd door het gat doet is het net alsof je een haai bent.  Enne....volgens mij 3 (of max 4) euro! Groet Ageeth
|
|
|
|
|
|
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl 
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: Mei 28, 2008, 20:49:13 » |
|
Wow ! Ageeth! Dan ga ik morgen kijken hier bij de Zeeman! Hopelijk zijn ze nog niet op. Want dit is vast een klein filiaal. (dorp he)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: Mei 29, 2008, 13:30:33 » |
|
Ik heb ze gevonden bij de Zeeman hoor! Eentje met prinses en eentje met een zeemeermin. Jammer voor de jongensmoeders dat er maar een jongensmodel was. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anneke
Peuter

|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: Mei 29, 2008, 13:41:48 » |
|
hoop vanavond ff tijd te hebben om het hier te posten, nu is Jense aan t mopperen (tijd voor  bij mama) en Mauro zal ook zo wel uit bed komen (Mauro heeft er 1 van Gran Canaria met een pinguin)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: Mei 29, 2008, 13:59:49 » |
|
Hoi Anneke, Wat leuk, van Gran Canaria! Staat daar iets van Gran Canaria op? Als wij op vakantie gaan kopen we altijd een handdoek/badlaken van de plaats waar we zijn. Als souvenir. Verder kopen we eigenlijk niet veel. Gewoon lekker genieten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: Mei 29, 2008, 15:27:09 » |
|
hier net bij de Zeeman geweest (t shirts gescoord voor LIsanne) maar geen badponcho gezien
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: Mei 29, 2008, 15:29:14 » |
|
Als je er een wil (of meer) moet je het zeggen. Dan wil ik er voor jou wel om gaan hier. Kan ik eventueel in een envelop naar je opsturen.
Ze hebben hier: Princes, zeemeermin, bloem (rose) en haai.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anneke
Peuter

|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: Mei 29, 2008, 19:29:05 » |
|
Anouschka, er staat verder niets op van Gran Canaria, het is een pinguin. Hij heeft hem vorig jaar gekregen van de oma van mijn man die daar tegelijk met ons op vakantie was (afzonderlijk van elkaar geboekt), hij kreeg ook 2 shirts met Gran Canaria tekst er op en een rugtasje (eerste achterkleinkind, niet verwend hoor  ) Maar hier is de beschrijving: 1 handdoek van ongeveer 90 x 50 cm 1 handdoek van 70 x 130 cm (badlaken?) Vergroot de patronen 400% op een kopieerapparaat (moet straks ff kijken hoe ik hier plaatjes kan plaatsen) Bepaal het midden van de grootste handdoek en leg daarop het patroon van de hals. Speld deze vast en rijg met rijggaren de halslijn op de handdoek. Knip de hals uit, met 1,5 cm extra naad. Vouw de kleine handdoek in de lengte dubbel. Speld het patroon van de capuchon vast en leg de vookant van het patroon tegen de geweven stofrand aan. Knip het patroon uit, met 1,5 cm extra voor de naad. Speld de goede kant van de stof op elkaar en stik de bovenkant en achterkant van de capuchon vast. Gebruik hiervoor een lock- of een zigzagsteek. Keer de capuchon en speld deze vast op de halslijn van de grote handdoek. Stik de capuchon vast.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|