Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes van Youtube af te spelen. Gebruik het youtube-icoontje in het post-formulier. Plaats daarin de directe link naar het filmpje en kijken maar!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. December 03, 2008, 03:06:28

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: boxkleed  (gelezen 230 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mamaMarije
Moderator
Super Mama

Lief: +24/-0

« Gepost op: Januari 06, 2007, 21:19:40 »

het werd tijd, want Thymen is al 2,5 en Matthijs al bijna 1, maar eindelijk dan toch hebben we een 2e boxkleed voor in onze 8 hoekige box....
Tja, mijn moeder zou dat doen, maar inmiddels kan ik het zelf en dit is het geworden

De echte stoere jongenskant.... (door Thymen helemaal goedgekeurd, want er staan auto's op  ;))

De ehm iets minder jongensachtige kant, maar dit stofje vond mama zo leuk.... en aangezien mama het heeft gemaakt  tong

Balletje
Moderator
Super Mama

Lief: +31/-4

Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet

« Antwoord #1 Gepost op: Januari 06, 2007, 21:21:58 »

Wat een huisvlijt! En wat ziet het er goed uit! Ik waag me daar nog maar niet aan....

Wat heb je als opvulling gebruikt? Ook nog goed wasbaar?

Groetjes Nynke

Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée

mamaMarije
Moderator
Super Mama

Lief: +24/-0

« Antwoord #2 Gepost op: Januari 06, 2007, 21:23:47 »

zit fyberfill van 2 cm dik in.
Daar had mijn moeder ooit ook al een boxkleed mee gemaakt en een gaaf speelkleed en die gaan ook gewoon in de wasmachine, gaat prima.

Enne... ik kan nog maar sinds oktober overweg met een naaimachine en beschik alleen over basisvaardigheden hoor...dus als jij dat ook kan, dan lukt zo'n kleed ook (maar ik denk niet dat jij nog een boxkleed nodig hebt... of moet je ons wat vertellen???  tong)

mamatotje
BallenBak
Dreumes
**

Lief: +5/-7

« Antwoord #3 Gepost op: Januari 06, 2007, 21:27:02 »

ook leuk, ik heb er eentje met gezichtjes en kroontjes, niet zo jongensachtig, maar wel lekker dik!!
Balletje
Moderator
Super Mama

Lief: +31/-4

Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet

« Antwoord #4 Gepost op: Januari 06, 2007, 21:29:40 »

Nee, geen boxkleed meer... trouwens de twee kleden die ik heb zijn nog steeds mooi! Maar lijkt me wel een leuk kraamcadeau! Stukken goedkoper, maar ook stukken origineler en op smaak afgestemd!

Dus je weet maar nooit, misschien ook nog een keer achter de naaimachine.

Groetjes Nynke

Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: