|
Ageeth
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: Augustus 21, 2008, 21:30:02 » |
|
Zo, da's lekker op tijd!  Maar wel leuk idee om de kids te laten maken, weet alleen nog niet of Kyan dit nu al leuk zou vinden. Ik vond het vroeger wel leuk om te doen, vooral het geklieder met glitterjes enzo...hihi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: Augustus 22, 2008, 08:18:42 » |
|
Ik heb het ook gedaan, kerstkaarten maken. Vorig jaar een kaart op de pc gefabriceerd en in een vensterkaart geplakt. Dit jaar ga ik iets minder ver denk ik. Jaren terug maakte ik 3D kaarten. Maar ik zie dat nu niet meer zitten.
|
|
|
|
|
|
Groetjes Anouschka supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07) 
|
|
|
mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

Lief: +19/-1
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: Augustus 23, 2008, 08:18:32 » |
|
Ik maak nog wel 3D-kaarten. Als ik dan een moment voor mezelf heb als de jongens op bed liggen (in elk geval Stijn) dan knip ik dingetjes uit voor de televisie en als ik dan een avond rust heb ga ik op gemak de kaarten in elkaar knutselen. Ik was gisteren nog even bij de witteboekenwinkel en daar hebben ze ook best wel veel 3D-tijdschriften en zelfs scrappapier. Het is dat ik nog zoveel spullen heb, want anders had ik daar zo een heleboel aan kunnen schaffen. Ach, weet ik dit in elk geval weer voor de volgende keer als ik door mijn spullen heen begin te raken (wat niet zo vlug zal gebeuren vrees ik want ik koop regelmatig wat bladen en heb een abonnement op een kaartenmagazine waar steeds veel materiaal bij zit). 
|
|
|
|
|
|
 Als je van iets houdt, laat het dan los Als het terugkomt, is het pas van jou Zo niet, dan is het nooit van jou geweest
|
|
|
|
|
mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: Augustus 24, 2008, 20:00:34 » |
|
Ik ben druk bezig met kerstkaarten maken maar een geboortekaartje is natuurljik ook leuk om te doen. Omdat ik geen idee heb of je een knul of een wichie krijgt moet ik er dan twee maken. of is dat roze positietuniekje van je een hint??? 
|
|
|
|
|
|
 Als je van iets houdt, laat het dan los Als het terugkomt, is het pas van jou Zo niet, dan is het nooit van jou geweest
|
|
|
mamaMarije
Moderator
Super Mama

Lief: +24/-0
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: Augustus 24, 2008, 20:07:44 » |
|
ja wat is een hint en wat niet he  Maar mooi neutraal kaartje is ook niet lelijk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: September 12, 2008, 11:14:26 » |
|
|
|
|
|
« Laatste verandering: September 12, 2008, 11:18:28 door mamatorist »
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +38/-0
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: September 12, 2008, 17:17:43 » |
|
Hihi die rechter mag je houden... die middelste mag naar je schoonvader, maar die linker is wel mijn smaak! Mooi hoor Marloes!!!!
Weer heerlijk aan het knutselen geweest dus!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamatorist
Superplusmama
Moderator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: September 12, 2008, 17:36:19 » |
|
Ja ik ben weer bezig. Alle spullen staan nog op de eettafel dus ik kan mooi steeds verder. Als we gaan eten mik ik alles even op de strijkplank die inmiddels ook een vaste plek in het interieur heeft  en na het eten schuif ik alles zo weer op tafel. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: September 12, 2008, 18:23:36 » |
|
Leuke kaarten Marloes! Maarre... hoeveel ga je er maken. Ooit maakte ik er 100. Waren er meer mensen die een kaart verwachtten? Die hadden pech gehad. Dit jaar ook een kaart op de pc gemaakt hoor. Ik heb er geen tijd meer voor.
|
|
|
|
|
|
Groetjes Anouschka supertrotse mama van Jurriën (12 j), Debbie (9 j) en Nele (1j, geb. 12 sept. 07) 
|
|
|
|