Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.info Tickers
Nieuws: De Links Voor de Chat het Foto-Album en de Voorpagina. Staan vanaf heden gewoon zoals het hoort als knoppen in de menu balk. Ja je leest het goed er is ook een link naar de VoorPagina.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Augustus 22, 2008, 00:54:38

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Heeft er nog iemand tips....  (gelezen 89 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mamatorist
Global Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0

« Gepost op: April 09, 2008, 13:12:08 »

voor een discofeestje voor mijn zoon die in mei acht jaar wordt? Hij wil heel graag een discofeestje geven, maar wat moet ik dan doen met al die achtjarigen? We willen friet of pannekoeken eten, maar ze zijn nog te jong om uren te dansen op muziek. Zat al wel te denken aan een stoelendans. Ook zijn we nog op zoek naar ideëen voor tractaties op school en tips voor de uitnodigingen. Het zal dan om ongeveer tien kinderen in totaal gaan.

Groetjes van Marloes

Nynke Bal
Office iets¿
Administrator
Super Mama

Lief: +21/-0

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #1 Gepost op: April 09, 2008, 13:45:08 »

Ehm....

Eerst lekker vies worden, daarna verkleden in uitgaanskledij... met gel/glitters/make-up

Dat irene acht werd, hadden we kinderen in de leeftijd van 7 t/m eind 9. Veel meiden, maar ook aantal jongens. Koekhappen was zeer geslaagd (voor groteren met blinddoek om natuurlijk). Verstop van tevoren voor iedereen een heel klein cadeautje (pen of glitterstift) en laat ze gaan zoeken. Kan jij ondertussen het volgende klaar zetten... bijvoorbeeld appelhappen in bak water (ook succes)...
Laat ze vervolgens een eigen hoed/kroon weet ik wat knutselen (even rustig worden... met wat limo en snoepje). Dan heb je daarna nog net aan tijd om hun zichzelf te laten omkleden/op te maken/haren gek... en kan disco beginnen!

Mooi weer, de koek en waterpartij buiten als het kan... rest kan je dan binnen klaar hebben liggen. Maar bij slecht weer is alles binnen ook goed te doen.

Vrij eenvoudig voor te bereiden...

Groetjes Nynke

mamatorist
Global Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0

« Antwoord #2 Gepost op: April 09, 2008, 13:50:26 »

Dank je wel!!! Supertips. Daar heb ik echt wat aan!!!

groetjes van marloes

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: