Haha, Anneke, hier precies hetzelfde, maar dan met you've got a friend!

echt te erg voor woorden!
En dan nog zoiets: wij hadden duidelijk gezegd: GEEN STUKJES! Ook tegen mijn studievriendinnen, die normaal altijd wel wat doen. Mijn vader is een van die meiden tegengekomen en heeft om ze te pesten ( en mij natuurlijk) gezegd dat ik erg teleurgesteld zou zijn als er echt niks was. Dat ik stiekem wel rekende op iets van hun kant... En dat heeft z'n uitwerking gehad laten we maar zeggen. Razend was ik, eerst op hun, later natuurlijk op mijn vader! Inmiddels kan ik er wel om lachen gelukkig!
Die feestkrant: kan je niet gebruik maken van verschillende reporters? Vriendje van vroeger, collega, sportteam, friettent waar hij wekelijks komt, schoonmoeder, kan iedereen een stukje schrijven over ze. Jij voegt dat samen in leuk krantje en klaar!
En dat foto-abc: als je daar nou een mooi boekje met tekst van maakt voor het bruidspaar, dan zou je bijv met een beamer de hele avond die foto's voorbij kunnen laten komen met alleen dat alfabetische woord eronder (en eventueel de vertaling en Engels en Frans)
verder een lied met vertimmerde tekst, videoboodschappen op laten nemen bij binnenkomst, iedereen een blz van een reisgids laten samenstellen ( ev over hueelijksreisbestemming of favoriet land), ipv receptieboek snel de wc-deur eruit gaan halen en die laten beschrijven, quizz voor het bruidspaar (wel even schoonfamilie vragen naar geheime details), hier kun je hoedje op- hoedje af van maken. En als punten kunnen ze bijv onderdelen voor ontbijt morgen ochtend verdienen (helaas, vraag 3 fout dus geen bord).
Jeetje, je bent echt de klos! Hier gelukkig niemand gek op dit soort fratsen hihi
succes!